|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:16, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jeżdżę na przełożeniu 14x50 ale w ciężkie enduro lepiej sprawdza się 14x52 i do takiego wrócę.
Jestem właśnie na etapie zmiany motocykla, biorę pod uwagę tylko 300 dwusuw i 450 czterosuw. Celuję głównie w 450 bo jestem mega zadowolony z tego motocykla.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 7:51, 25 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 8:01, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ja mam 14x52 i jestem zadowolony, wcześniej miałem z przodu 13 i był bardziej narowisty. Do lasu lepsze zdecydowanie 14 z przodu.
Nowa 450 na papierze wygląda imponująco, przede wszystkim jeßli chodzi o masę, no i podobno zawias robi robotę.
Ciekawe jaka ròżnica będzie odczuwalna w rzeczywistości?
Nie uważasz, że do ścigania lepsze było by coś słabszego, no. 350?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:20, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Do ściagania oczywiście że lepsze jest 350exc. Jednak mój styl jazdy(dołem obrotów) preferuję większą pojemność. Poza tym 450 miażdży 350-tkę żywotnością.
Jeśli chodzi o nowe modele 450 exc to na papierze wygląda super, jednak w praktyce już nie jest tak kolorowo. Wagowo jest lżejszy o 4kg i to czuć. Inaczej oddaje moc, łagodniej, jest to na plus bo nie męczy tak jak moja 450. Dla mnie małymi minusami są podnóżki które wycierają podeszwy w butach w tempie zastraszającym i mniejsze błotniki(przód i tył), przez co więcej błota leci na rajdera. Na plus manetki skręcane na śruby, czyli koniec z klejeniem i drutowaniem. Natomiast zawieszenie to totalna porażka i przyćmiewa wszystkie plusy tego motocykla. Przód jest za miękki, bez progresji, skacze jak pingpong. Przy małych prędkościach da się jechać ale gdy robi się szybciej zawias staje się nieprzewidywalny, nie wybiera, wali w łapy. Robi się poprostu niebezpiecznie. Tył też jest słaby ale bez większych modyfikacji idzie go wyregulować. Przód natomiast nadaje się na śmietnik lub do gruntownego tuningu. Rozbierałem te zawiasy i niestety firma poszła w oszczędności, zredukowali wagę, są montowane mniejsze tłoki z przodu i tyłu(cały tylny zawias jest wyraźnie mniejszy od PDS-a z 2016roku). Przody to wogóle porażka bo jedna laga to tak naprawdę tylko sprężyna. Wsadzili do topowych motocykli za prawie 40tys zawieszenia na których nie da się jeździć, porażka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 8:25, 25 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 8:31, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Uuuu, to akurat nie jest dobra informacja. Czyli zostaje tylko seting i niestety dodatkowe wydatki.
Ja ten sezon chce przelatać na 450 z 2014, w przyszłym natomiast pewnie zmienię, dlatego już szukam opinii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:49, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
major000 U mnie są wszyscy zadowoleni z tego zawiasu, którzy posiadają go i to nie jest opinia gości co jeżdżą hobbistycznie tylko w niedziele ale zawodników co startują w zawodach i zawsze pierwsza 10 jest w gr. expert w Rumuni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:40, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Przeczytaj ten artykuł, idealnie opisuje działanie xplora w porównaniu do starszego zawiasu. Mam od pół roku 17” w garażu i ten zawias w porównaniu do exc 16” to jakieś nieporozumienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 20:40, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
dokładnie,
xplor jest ok na extreme ale jak chcesz jechać szybciej to robi się dramatycznie,
sam wywaiłem kilka gleb bo przód nie wydolił a tył nakrył =D
po settingach jest bdb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:21, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Pełna zgoda, zawias bardzo komfortowy, dobry na kamole przy niewielkich prędkościach,
przy większych prędkościach ogólnie niestabilny, nadmiernie nurkujący wręcz niebezpieczny.
W modelu '18 znacząco poprawili ale i tak trzeba to robić.
Z xplorem można jednak sporo zrobić; w '17-stce miałem robioną całość u Szczepańskiego i powiem tyle - przepaść w stosunku do standardu.
Teraz mam dal soggio i tył robiony u Drogosza jestem bardzo zadowolony - z tego c do tej pory testowałem najbardziej mi to pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|