|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:51, 27 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Pany powoli rozglądam się za następnym motocyklem. W tym sezonie planuję zejść z pojemności pod kątem zawodów. Poszukuję zatem 250excf lub 350 excf, ostatecznie przy braku powyższych 450 excf. Interesują mnie tylko i wyłącznie modele od 2017 w górę, maxymalnie 50godzin przebiegu. Może ktoś się nosi z zamiarem sprzedaży a nie wystawia jeszcze fury.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:14, 02 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Fura kupiona. Tym razem wybór padł na 250excf. Zobaczymy jak sobie poradzę po 20latach na potworach typu 450/300exc. Napewno jest lekko, bardzo lekko, jak na rowerze...
https://youtu.be/rhiu0dlam9Q
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:31, 02 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
zakładaj od razu krótki rolgaz.
będzie ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzechu_rider
Dołączył: 08 Lut 2020
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DJE
|
Wysłany: Sob 16:22, 08 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
ładna sztuka, wygląd - igła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zeea
Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 18:03, 08 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Ja po 8latach przerwy jak siadlem na 250 to uznalem, że strasznie wielki klocek hihihi. Po zdjeciach wygląda bardzo przyzwoicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 20:22, 08 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Napisz jak wrazenia z jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:39, 09 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Oczywiście zdam relacje po pierwszym locie. Narazie uzbrajam fure i poprawiam fabrykę. Może za tydzień uda się coś poorać bo teraz brak czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:38, 17 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Po 2.5 miesiąca przerwy w końcu w siodle. Przetestowałem nową furę i powiem wam jest fajnie. Zacznijmy od tego, że setup tej 250tki jest taki: końcowy FMF + nowa mapa paliwa + regulacja TPS i przełożenie 13x52. Na tych ustawieniach nie ma kompletnie mowy o braku mocy. Wkręca się bardzo fajnie w obroty, nawet na podjeździe pod obciążeniem nie łapie muła, bardzo ochoczo idzie w obroty. Podjazdy 3 biegiem żaden problem. Na przelotach przy ostatnich biegach również pięknie idzie, a tego się obawiałem że 5 i 6 bieg to kaszana będzie. Moc oddawana jest bardzo przewidywalnie i co najlepsze nie męczy jak w 450. Dodajmy do tego wagę, która na papierze niby tylko 4kg różnicy 250vs450 ale w terenie to jest miazga, dwa inne światy. Zakręty, trawersy, podnoszenie motocykla, jazda potokami, zjazdy, jak na dwusuwie. Z ciekawostek, pali wyraźnie mniej niż 450. Zawieszenie dramat ale to było wiadome. Tylny zawias na drzewku średnicy 15-20cm wysadził mnie prawie w kosmos, gdzie w poprzedniej 450tce nawet nie zwracałem uwagi na takie przeszkody. Przód za miekki, zapada się gwałtownie, totalny brak tłumienia przy większych prędkościach. Ten xplor jest o tyle wredny, że jak jedziesz wolno to jest fajnie komfortowo i w miarę pracuję, ale jak przyspieszysz to w najmniej oczekiwanym momencie potrafi tak odjebać, że leżysz na glebie. Zawias jest już u tunera, mam nowy pomysł na niego i zobaczymy co wyjdzie z tego, pochwalę się później.
Tak więc po lekkich zabiegach ulepszających nie ma co obawiać się tej małej pojemności, bo daje naprawdę sporo fanu.
Sory za jakość filmu, nie mogę dojść dlaczego YT tnie mi tak masakrycznie jakość.
https://www.youtube.com/watch?v=bp_aT9OuLWE&feature=youtu.be
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:32, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Major, jak wygląda temat gaśnięcia na niskich obrotach (flame-out? ) Pewnie ciężko Ci ocenić po przesiadce z 450 4t bo jesteś do tych silników przyzwyczajony, ale dla mnie w ciężkim terenie gdzie jest dużo walki o trakcję na niskich obrotach (np. trawersy albo ruszanie w połowie podjazdu) to zawsze był mocny minus 4t - gasnący silnik i trudniejsze zapalanie niż w 2t. Masz jakąś opinię na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 16:16, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Major000 ile ważysz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzechu_rider
Dołączył: 08 Lut 2020
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DJE
|
Wysłany: Wto 19:29, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
już jakąś okleinę założyłeś? oglądnąłem ten film..aż mi myśl przeszła, że może trzeba było kupić też 4t......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:20, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Electro: temat gaśnięcia na niskich obrotach pod obciążeniem w tym modelu jest wyeliminowany, ponieważ jest zrobiona mapa pod wydech i dodatkowo ustawiałem TPSa żeby dolizać właśnie pracę na niskich obrotach. Śmiem twierdzić że ciężej zdusić to 250 niż 450. Na ostatnim locie ani razu jej nie udusiłem. Odpala od strzała.
Przemes: 75kg
Grzechu_rider: dostałem dwa komplety plastików z okleiną. Jeden to oryginał, który jest założony, dodatkowo ma wklejki Wojciechowicza na przednim błotniku i lampie, a drugi komplet jest czarny. 250 tpi to też dobry killer, także ogarnij fure i będzie gitara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 8:11, 19 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Sam robiłeś mapy i tps czy jest jakiś "magik" od tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:56, 19 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
przemes napisał: | Sam robiłeś mapy i tps czy jest jakiś "magik" od tego? | Mapa już była ogarnięta przez poprzedniego właściciela. TPSa sam regulowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|