|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 19:10, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pochwały
Do mycia używałem: TEZNI ALUX GT + preparat do czyszczenia układów dolotowych i gaźników GUNK CARB MEDIC do usuwania starych trudnych do usunięcia nalotów
Nie długo wrzucę dalszą część relacji z prac przy reszcie moto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ewertas dnia Nie 22:23, 19 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 18:22, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Silnik ogarnięty, pora na ramę i resztę.
Nasmarowałem łożyska główki ramy. Jak co sezon rozebrałem pompę hamulcową i zacisk. Wszystko było czyste i nie zużyte, więc posmarowałem tłoczek pompy i tłoczki w zacisku smarem do tłoczków i zalałem nowym płynem hamulcowym.
Przedni zawias jest po settingu. Po sezonie wypadało do niego zajrzeć. Wszystkie elementy były ok i nie trzeba ich było ruszać. Mam założone zielone uszczelniacze WP, które po sezonie nie wymagają jeszcze wymiany. Jedynie należało wymienić olej. Wpadły też naklejki na lagi z ustawieniami, parametrami oleju, sprężyn i datą ostatniego przeglądu. Zdecydowanie dodają szyku
Na ramę pod zbiornik nakleiłem ochronną taśmę z grubego PCV, okleiłem ramę w kilku miejscach dla ochrony przed wycieraniem się farby i założyłem nowe oryginalne osłony ramy ( często na Allegro i olx widzę ogłoszenia sprzedaży używanych bądź zużytych osłon za cenę dużo wyższą niż nowe, nie używane oryginalne ).
Nasmarowałem łożyska w wahaczu oraz łożyska PDS. Dolne łożysko wymieniłem zaraz po zakupie i do dziś nie złapało luzów. Zakładałem łożysko GXSW 16.32 FLURO – identyczne jak w oryginale + nowe uszczelniacze. Tylny hamulec został rozebrany tak jak przedni. Wyczyściłem i nasmarowałem pompę + tłoczek w zacisku i zalałem to nowym płynem.
Łożyska w obu kołach również wymieniałem zaraz po zakupie razem z uszczelniaczami i nie trzeba ich ruszać. Nałożyłem tylko smaru pomiędzy uszczelniacze i łożyska, jako dodatkowe zabezpieczenie łożysk przed wodą w czasie mycia sprzętu.
Wahacz dostał nowe ślizgi łańcucha
Zacząłem składać resztę
Założyłem stelaż + airbox uszczelniony na łączeniach. Elektryka w całym moto została porządnie ułożona i zamocowana do ramy.
Przepolerowałem rurę wydechową
Włożyłem nową watę do tłumika. Tłumik na razie oryginalny, ale rozglądam się za jakąś fajną końcówką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:06, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ten kto kupi od Ciebie moto, będzie najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 21:19, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżeli łożysko pds'a jest identyczne z oryginałem (z teflonem) to smar mu tylko zaszkodzi, powinno pracować na sucho, przede wszystkim na czysto.
Czym uszczelniałeś airbox?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 21:59, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Te łożyska Fluro u mnie padają jedne po drugim. Trzy sztuki wymieniłem i teraz mam zwykle stalowe, nasmarowane na full i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof_eM
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:54, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Z tą taśmą pcv zajebista robota Mi w tym miejscu od butów wytarł się srogo lakier. Z ciekawości gdzie ją kupiłeś bo szukam i znaleźć nie mogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 13:17, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czym polerowałeś kolektor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:14, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Elegancko to wygląda Świetna robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Wto 17:07, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za kolejne pochwały. Ogólnie sprzęt jest już złożony i po pierwszej jeździe. Mam jeszcze troszkę zdjęć do wrzucenia i opisania. Na czasie pokażę już sprzęt w pełnej okazałości.
Łożysko w PDS jest z teflonem jak w oryginale. Smaruje je zawsze troszkę smarem grafitowym i nie padają mi często.
Kolektor nie miał wżerów i wystarczyła zwykła pasta TEMPO + filcowy krążek na wiertarce.
Taśma PCV pochodzi z zestawu do klejenia plandek w ciężarówkach, jak potrzebujesz coś takiego odezwij się na PW dam Ci namiary, żeby nie robić reklamy sklepu w którym pracuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:37, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Piękna robota, miło popatrzeć.. Proponuję kupić jeszcze jedno moto do jazdy bo tego teraz szkoda zamoczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 18:19, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Umyte chłodnice – prościutkie jak nowe. Stare gumy mocujące chłodnice do ramy były już troszkę zmęczone i założyłem nowe. Pomalowałem wzmocnienia chłodnic, bo po sezonie farba zaczęła schodzić.
Oryginalne podnóżki zastąpiłem regulowanymi z katalogu POWER PARTS. Mają regulację wysokości i kąta pochylenia oraz można przesunąć je w przód lub w tył w stosunku do oryginalnych.
Fabrycznie zamontowana jest pompa sprzęgła 9,5 mm, na której sprzęgło chodzi lekko. Ale mimo wszystko po całym dniu latania w trudniejszym terenie ręka miała czasem dość.
W połowie zeszłego sezonu zrobiłem klamkę, która zmniejsza siłę potrzebną do operowania sprzęgłem. Efekt jest zadziwiający. Sprzęgłem można operować jednym palcem przez cały dzień bez żadnego zmęczenia. Ze względu na zastosowanie dźwigni w klamce sprzęgła siła potrzebna do wciśnięcia jest mniejsza o połowę, ale jednocześnie o połowę zmniejszył się ruch tłoczka w pompce podczas wciskania klamki. Miałem obawy, czy przez to nie będzie problemów z wysprzęglaniem. Okazało się, że absolutnie nie ma takiego problemu i można odpalać zimny silnik na biegu z wciśniętym sprzęgłem .
Przygotowując sprzęt do sezonu rozebrałem pompkę sprzęgła i wysprzęglik. Pompka jest w stanie idealnym bez złuszczeń obudowy/cylinderka, a tłoczek bez żadnych uszkodzeń czy tez wytarć. W wysprzęgliku wymieniłem oring na tłoczku. Całość zalałem świeżutkim olejem MOTOREXA. Sprzęgło chodzi prawie że samo ( gdybym nie miał handbarów, to podmuch wiatru wciskał by klamkę )
Zrobiłem także linkę zabezpieczającą dźwignię tylnego hamulca przed zaklinowaniem przez gałąź – prawie jak POWER PARTS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Nie 18:28, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Co to za klamke zastosowałeś że aż taka powalająca różnica jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:45, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
MiSzorSX napisał: | Co to za klamke zastosowałeś że aż taka powalająca różnica jest ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Nie 18:57, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Niech bóg ci w dzieciach wynagrodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|