|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 16:12, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
No aż szkoda takiego brudzić czerwone śrubki najlepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 15:54, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Najlepsze i najdroższe komplet takich u nas prosto z Włoch to 4 paki, a na allieexpress 70zl a wydaje mi się że będzie prawie to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 19:22, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dodam parę świeżynek. Doszły okleiny felg i błotnika przód. Wyszło jak wyszło.
Po rozmowach z projektanktą wyszło że ma trochę inny wzornik do oklein i musi go zmienić, zaproponowała mi wymianę ale już zostawię tak jak jest.
Otrzymałem również osłonę tarczy tył, wygląda kozacko. Zupełnie jak oryginał a cena z 5 razy mniejsza
Osłony chłodnic również od tego samego gościa co robił osłonę tarczy tył. Wszystko pasuje bez rzeźby, pasuję idealnie na otwory, plastiki odstaja jedynie o tyle co grube są wzmocnienia. Dla mnie jest igła.
Kolejnym problemem w Becie który rozwiązałem są bardzo giętkie osłony lag które podczas pracy amortyzatora wycierają rurę prowadzącą, trzeba zastosować takie osłonki lag jak w przypadku Ktm, Beta nie ma tego w swojej ofercie więc kupiłem w KTM. Jednak laga w Becie jest o 3mm grubsza i niestety bez rozcinania to te osłonki nie podejdą. JA rozciąłem i złapałem na trytki. Jak beta wypuści swój model to oczywiście trzeba będzie zmienić
W ostatnią Niedziele odbyły się u nas zawody CC. Beta przez dwie godziny jazdy spaliła ok 5-6 litrów benzyny, gdzie KTM w zeszłej edycji na prawie identycznej trasie spalił mi 14 litrów benzyny To co beta zebrała na siebie woła o pomste do Nieba, serce aż się kraje...
Udało mi sie doprowadzić ją do ładu i stanu do dalszego użytkowania. Musiałem dosłownie wszystko rozebrać, poczyścić, wtyczki, kable, masy itp. Airbox, gaźnik, wszystko wszystko było pieczołowicie wyczyszczone.
Parę fotek z wypadów
Wyszło mi teraz ze trzeba zrobić z tyłu wahacz i kiwaczke, czyli jeden z droższych interesów w tym motocyklu. Na razie jestem na fazie kompletowania łożysk, tulejek i innych gratów potrzebnych do wymiany. Po tym wszystkim myślę zrzucić cylinder i zajrzeć jak to wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 7:16, 09 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Trzeba przyznać, że laleczka. Aż miło popatrzeć jak ktoś tak dba o sprzęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 22:44, 09 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A no dzięki kolego
BTW. Sprzedajesz dalej klamki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 15:07, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Nie, odpuściłem temat klamek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FACTORY
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NIEMCY
|
Wysłany: Sob 1:11, 23 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Świetne zdjęcia jak i graty a osłony chłodnic perfekto !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jesien
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Wto 3:47, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Świetne moto ! Sam stałem się świeżo upieczonym posiadaczem Bety rr250 18' i powoli "uzbrajam" ją.
Gdzie kupiłeś osłonę tylnej tarczy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 7:26, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Gość mi robił, ten co sprzedaje na olx osłony chłodnic do bety, zgłoś się do niego to ci sprzeda, ma parę sztuk.
Tutaj nowość z weekendu
https://youtu.be/t3l6fHjUJkQ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mati14
Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szkocja
|
Wysłany: Nie 0:58, 01 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Świetny sprzęt i widzę że nie oszczędzasz grosza na niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 13:30, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Halo Halooo Wpadło parę nowości do Bety więc należy odświeżyć temat.
Po zawodach, jak i prze, miałem już luz na kiwaczce. Zakupiłem więc calutki zestaw naprawczy na wahacz jak i kiwaczkę. Na kiwaczkę poszedł zestaw All Ballsa plus oryginalne łożysko amortyzatora dolne, na wahacz poszedł oryginalny zestaw. Spisałem sobie wszystkie numery i następnym razem już będe mógł kupić z hurtownii łożyska. Po wymianie w końcu żadnych głuchych stuków, od wymiany najechane ok 30mth i dalej zero luzu oby jak najdłużej.
Do całego zestawu wpadł szybki demontaż koła przód, nowe klocki TRW i używana osłona łańcucha której nie było w Beacie.
A tak BETAPolska.pl dba o swoich klientów Bardzo fajny dodatek
Parę fotek z upalania, nie ma dużo bo praktycznie się jeździ a nie foci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 14:56, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
super, dobra ekipa do latania!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 15:49, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Sami wyjadacze w tym roku całą grupą na Erzberg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 12:59, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
W Becie się troszkę pozmieniało Doszło parę gadżetów, wymieniłem wczoraj tłoka, doszły uchwyty, nóżka zm. biegów i różne gadżety
Osłona dekla z Hondy CR 125, pasuję idealnie, należy jedynie obciąć dwa wystające elementy tej okleiny
Gadżety od GN-Motosport
Cylinder po rozbiórce, była selekcja A, tłok wyglądał ok.
Bardzo prosty w działaniu zawór wydechowy bez finezji i różnych udziwnień. Jest prosty ponieważ mamy sam języczek zaworu wydechowego, nie ma jak w KTM dodatkowych okien wylotowych którymi sterują dwie "beczułki".
Wczoraj doszły mi części zadowolony jak dzieciak Niestety moje zadowolenie nie trwało długo :/ Po pomiarach wyszło że do cylindra wpadł niestety tłok selekcja C. Dzwoniłem i rozmawiałem z mechanikiem Bety i mówił ze cylinder jest troszkę zużyty i dla bezpieczeństwa wpadła selekcja C. No nic, jak wyszło tak wyszło.
Tłok pochodzi z nowych Bet RR, jest widoczna różnica.
Oglądając jakieś zagraniczne forum znalazłem ciekawy patent na umiejscowienie przycisku map zapłonu, na kierownicy nie mam miejsca, a wcześniej przycisk był schowany za lampą, teraz jest szybko dostępny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|