|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Pią 8:20, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Kajtek, wpadnij do Środy w miedzyczasie :> ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 13:30, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
m4ayhem napisał: | Kajtek, wpadnij do Środy w międzyczasie :> ? |
Kuźwa byłem ostatnio i wyleciało mi z głowy zadzwonić ... sorki.
To powoli robię dalej, jak na razie to rozbiórka i czyszczenie gratów. Rama przygotowana jest już do malowania, jutro podskoczę z innymi częściami od Simsona i oddam wszystko do malowania proszkowego. No i muszę wymienić felgę z tyłu, zaczyna powoli pękać i otwory na zębatce poprzeciągane. Zaciski hamulcowe zregenerowane, tłoczki, gumki powyczyszczane. Wysyłam jutro też zawiechę do regeneracji, jednak wybrałem Szukiel Racing Suspension, jutro śle paczkę niech chopy robią Ogólnie jest trochę roboty ale będzie ok
Czekamy na resztę gratów i mogę silnik powoli rozbierać. Kurde w tym KTM'ie to sobie długie święta porobili...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:46, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jest progres Co robisz ze starymi plastikami? Bo widziałem wyżej, że kupiles nowa okleine i plastiki a stare leżą na biurku. Rama idzie na pomarańcz? Orietnujesz sie moze jaki kolor z palety RAL jest w KTM ? 2004? Albo najbardziej zbliżony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 13:55, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Plastiki stare zostawię, to jest towar deficytowy a te plastiki zawsze mogą się przydać Co do farb to myślałem też o pomarańczy - RAL2004, to jest najbardziej zbliżony ale maluje na czarno, za dużo pomarańczy by już było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 13:57, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie to ze sie czepiam ale ale mozna było umyć ten silnik do rozbiórki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:00, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tu sie zgodze czarny pasuje idealnie Co do fotorelacji użytkownik 4tStunt też zrobił relacje z remontu generalnego rzuć okiem na jego temat duuuużo stron dobrego czytania Chyba, że już widziałeś wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 15:24, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
PiterBaja napisał: | Nie to ze sie czepiam ale ale mozna było umyć ten silnik do rozbiórki |
Silnik jeszcze nie rozebrany kolego Wszystko będzie myte spokojnie A temat obczaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 16:10, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To chwała Wstawiaj jakies zdiecia, posty bo miło sie czyta i oglada takie relacje z takich projektow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:28, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem takiego samego zdania jak Piter. Plus widać ze robisz dokładnie bez żadnej fuszerki Taki projekt Cie będzie kosztował dużo czasu i kasy, ale efekt końcowy powali z nóg bo niedawno zobaczyłem zdjęcia pewnej osoby z forum i też dostałem ochoty na generalkę, ale uznałem że w swojego 2002 nie będe wkładał tyle kasy. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 0:29, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A mi to obojętne czy 2002 czy 2015. Nie jestem pro, nawet dobrze nie jeżdże. Jeżdże dla siebie bo to moja pasja. Moto chce dla siebie przygotować a nie na sprzedaż. Kat zostaje u mnie i to jest pewne. Jak coś to kupie sobie drugiego innego. Dla mnie nie ma czegoś takiego, że zrobić aby było, ja jestem nauczony starej szkoły, jak coś się psuje to naprawiać a nie sprzedawać.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:28, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz ja szanuję każdy model i rocznik, ale z czasem ( i skillem, ktory ciąglę rośnie ) rider chce więcej. Ja uznałem, że czas już na nowszy, lepszy ( oczywiście nowszy nie zawsze znaczy lepszy..), mocniejszy... Wiem, że na 2002 już długo miejsca nie zagrzeje bo chce zmienić na taki model na którym spędzę parę kolejnych ładnych lat. W nowym KTM mam zamiar zrobić generalkę aż po najmniejszą śrubkę Chyba oczywiste, że każdy robi taką generalkę dla siebie samego, a nie do sprzedaży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:00, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja tez zawodnikiem nie jestem smigam amatorsko ale skok z 2005 na 2013 rok to niewątpliwie większa wygoda i frajda z jazdy ;D osobiscie tez bym tyle kasy nie pchał w ten rocznik bo kasa nie do odzyskania. ale nie poddawaj sie bo bedziesz miał z drugiej storny pewnie najładniejszą 300te z tamtych lat i na pewno Cie nie zawiedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:39, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Henio dobrze gada, a uważam że odpicowanie 300-ty na perełkę z tego rocznika to będzie coś czego dawno nie widzieliśmy jeszcze. Więc powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pon 23:41, 11 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 0:17, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No do tego chcę dążyć. Zrobić na igłę i mieć pewniaka Jezdziłem nowymi katami exc 300 2009, 2013, jest fajnie, jest różnica jest odczuwalnieee mega różnicaa alee... Ja mam sentyment do mojego modelu i tyle
Można dalej lecieć z koksem, kolejna porcja świerzynek z placu boju gdzie jak na razie nie ma poległych
Parę rzeczy wymagało spawania i naprawy. Wahacz był wytarty już wcześniej lecz nie robiłem tego. teraz po rozebraniu w końcu zawiozłem do pospawania i jest igła Spaw niczym fabryka.
Do tego kopka. Bolączka każdego starego rocznika. Kopniak rozwierał już się na kąt powyżej 90stopni. Denerwowało mnie to, bo gdy np. but cały z błota trzeba odpalić a tu nie da rady bo but zjeżdża. Masakra... Pospawane, zregenerowane, wyszło jak oryginał
Po lekkim pilnikowaniu, wszystko pasuje jak należy, kopka składa się i blokuje tak jak powinna i do tego jest już w dobre pozycji
To czego szukałem od bardzo dawna udało mi się w końcu znaleźć, "cały" dekiel sprzęgła od exc 300 z lat 99-03. Ogólnie towar ciężko dostępny. Ale cała moja euforia szybko minęła jak otworzyłem paczkę. Gość się zarzekał że dekiel bez pęknięć na uchach od śrub, że wszystko cacy... Tak, tak...
Nic, liczyłem się z tym, dekiel zostaje u mnie. jakoś może go odratuje i będzie w zapasie.
Cała zawiecha z przodu już leży rozebrana. Lagi i tylny amor poleciał do Szukiel racing suspenion. Rury do polerowania a tylny amor do kompletnej regeneracji i wymiany wszystkich zużytych części. Przedni zawias zrobię w własnym zakresie bo jest w miarę prosty Z tylnym trochę schodki są.
Powoli zaczęły dochodzić mi nowe części tak jak nowe handbary, nowe oponki przód i tył Metzelera Six Days'a, nowa korba, zestawy naprawcze, i masa pierdółek.
Od wczoraj zacząłem rozbiórkę silnika i szukanie łożysk. W hurtowni juz mi szukają tych łożysk które są dostępne, tych których nie ma zostaje KTM sklep.
Po ściągnięciu dekla od strony sprzęgła uświadomiłem sobie że miałem więcej szczęści niż rozumu i w ostatnim momencie rozebrałem silnik. Tryb wału był luźny, nakrętka popuściła, przez co kawałek gwintu na wale został sfatygowany. Wał idzie do regeneracji i tam zobaczą co da się z tym zrobić. Jeżeli nic, to będę musiał dać grubszą podkładkę i ona powinna też jakoś rozwiązać ten problem.
Silnik po rozkręceniu rozszedł się bez najmniejszych problemów, wyleciała reszta oleju i tyle tego. Skrzynia lekko się rozsypała ale po fiszkach doszedłem jak co i do czego Łożyska po nagrzaniu na starej grzałce powychodziły również bardzo dobrze. Jedynie małe łożysko 626 stawia opór ale to pikuś. Zrobi się Gniazda bez wytarć, w bardzo dobrym stanie.
Kosz przełożony, poszło bez problemów ale mam mieszane odczucia co do tego kosza. Wydaje mi się że ostatnia tarcza będzie wypadać. Ale zobaczymy jak złoże do kupy. Jak tak będzie to pozostaje mi powrót do starego kosza a na nim powoli zaczynają robić się wyżłobienia. Nie ma tragedii ale już się zaczyna coś tam dziać.
Rozebrałem również końcówke, to co w środku było wyglądało po prostu jak "kupa". Nie mam foty bo łapy tak zawalone że szkoda aparatu brudzić. Poczyściłem wszystko. Dałem nowej waty, ubiłem i mam nadzieję że teraz to będzie pięknie mruczeć ta Kejti Em
Skrzynia rozebrana i poczyszczona. Nowe złożenia igiełkowe powinny być dostępne w hurtowni a jak nie to serwis. Dystanse trzymają wymiar, także jest ok. Tego nie ruszam. Wodziki również w porządku Ogólnie problemów w skrzyni nie było żadnych, jedynie był luz na wałku zm. biegów, ale to wina już wytartych frezów.
Dekiel wymyty i wyczyszczony, nowe łożysko na wałku pompy wody już siedzi
I to byłoby tyle, rama jutro powinna być już gotowa, może zacznę wymieniać łożyska na wahaczu, do tego nagram filmik z wykorzystanie specjalnych kluczy potrzebnych do wymiany łożysk PDS'u i coś się pokręce po garażu Do tego mam jeszcze trzy inne motocykle które w międzyczasie robię ale to już inne długie historie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Czw 0:20, 14 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:10, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Niezła odbudowa... gdzie kupiłeś metzelery? To są chyba te bez "słoników" ? Jaka data produkcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|