|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 18:30, 30 Mar 2015 Temat postu: EXC 300 stare ale jare\ Beta RR 300\ Yamaha YZ 250 |
|
|
Witam !!
Na forum jest już kilka miesięcy ale nie maiłem kiedy przedstawić mojej nowej maszynki. Powiem tak, ostatni raz kiedy przez dłuższy okres jeździłem na motocyklu to było dwa lata temu (przez jakieś pól roku jeździłem Exc 300 2000r), przez ten czas odbudowywałem swoje inne motocykle a praktycznie nic nie jeździłem. Rok temu wyjechałem do Niemiec, tam się odkułem, nazbierałem trochę kasy iii... miałem dalej odbudowywać swoje maszyny, lecz jak mi kolega pokazał tą trzysetkę to ją wziąłem bez zastanowienia
Zdjęcia zaraz po kupnie.
Pomiar kompresji na oryginalnej uszczelce 0,75mm.
Tak wyglądał już na stołku.
Od razu wziąłem się za szukanie i wymienianie części które mi nie pasowały, lub które były do wymiany. Od razu zacząłem kompletować sobie ubiór na moto bo miałem tylko ciuchy na moto szosowe.
Dopadłem podnóżki RFX za 20 zł z kilkoma powyrywanymi pinami. A to że jest kreatywny to je zregenerowałem i są igła, jedynie obdrapane ale to tam pikuś, ważne że trzymają nieźle buta. Przy okazji zrobiłem łożyska tylnego koła bo już dawały o sobie znak.
Zregenerowane podnóżki
Jednym z nielicznych problemów w moim kajtku było to że nie trzymał niskich obrotów, nie pomagały regulacje i żadne inne czynności. Zajrzałem do membrany i tam leżał pies pogrzebany. W dolnej sekcji listki nie dolegały do korpusu, zamówiłem nowe listki w KTM Wrocław, gdzie się bardzo rozczarowałem. Listki wrzucili do zwykłej koperty i wysłali od tak. List nie doszedł do mnie bo źle go zaadresowali, na kopercie były ślady butów, normalnie porażkaaa. Ale listki doszły całe lecz zmieniłem teraz sklep na KTM Olsztyn. Nawet po dacie zdjęcia możecie zobaczyć ile trwała wysyłka tych listków...
Po wymianie oczywiście wszystko na plus
Podczas oczekiwania na listki zająłem się innymi rzeczami. Air box był nieszczelny i brakowało mu tam paru plssticzków. Wszystko rozebrałem, złożyłem na sylikon Reinz'a i teraz jest git, podczas sytego błota nie ma tak dużo badziewia w środku wewnątrz Air boxa.
Wymyte, trzeba poskładać
Jeden z małych wypadów który dla mnie skończył się końcem jazdy. Wykręciłem nogę w kolanie i zostałem uziemiony na miesiąc. Przez ten czas nic nie jeździłem tylko kupowałem części i wymieniałem.
Paten na filtr, z czepka do włosów, sprawdza się ;D
Pasy do wyciągania, home made.
Ten patent podpatrzyłem na KTM, wydawanie 280 zł na kawałek linki i jakieś tam cuda to masakra, zrobiłem samemu i jest prawie ze ORI KTM
Prostowanie zeberekk
Zregenerowałem dźwignie hamulca nożnego. Teraz chodzi wyśmienicie.
Z pokrywy zaworu wydechowego trochę się lało, postanowiłem to wszystko rozebrać wyczyścić, przesmarować i złożyć na nowych oringach i uszczelkach. Do tego ustawiłem zawór by był źle ustawiony, był za nisko ustawiony. Przy okazji jak rozebrałem cylinder zrobiłem sprzęgło po strasznie waliło po klamce i było bardzo głośne.
Nicasil jest już znacznie wytarty, lecz na przyszły sezon cylinder leci do Anglii i tam będzie odnowiony.
Wyczyszczone i przygotowane do składania
Pomalowałem również dekielki. Plus taki ze mam szwagra który maluje proszkowo i wszystko co można pomalować a jest obskurne to mu daje do regeneracji
Graty z Mielocha
Nowe gripy
Nowy przód
Dopadłem tez nowe poszycie siedzenia, oryginalne był już rozszarpane i podziurawione, wyblakłe napisy EXC szpeciły tą KATIE M.
Wykonałem również też samemu osłonę wysprzęglika z blachy nierdzewnej o grubości 2MM. Wyszło jak wyszło, mi się podoba, ważne że coś osłoni, a wiadomo że wysprzęglik do tanich nie należy
Dałem też do odnowienia dekiel magneta po paskudnie wyglądał
Paczka z potrzebnymi uszczelkami i bajerami
Gazior w nowych przewodach
Sprzęgiełko rozebrane
Skarpetka na PDS
Tak prezentował się już po złożeniu i po wyleczeniu mojej nogi.
Lekko umorusany
Z biegiem czasu i po kilku jazdach na innych KTM'ach stwierdziłem ze moje sprzęgło nie chodzi tak jak powinno, po rozebraniu okazało się że nie ma tam śladu po magurze blood, była tylko czarna ciecz... Wszystko rozebrałem i napełniłem LHM do Citroenów. Po wymianie sprzęgło chodzi jak bajka, aczkolwiek i tak muszę wymienić pompę.
Nowa gąbka nie kierownicę
Pucowanko
I to co tygryski lubią najbardziej, świecidełka Nowe klamki od naszego użytkownika z Forum. Dzięki Pajka
Jakieś gumy po ogródku
Komplet dysz, iglic, uszczelniaczy lag, zestawu naprawczego pompy ham. wszystko na przyszłość.
W końcu tak bywa że opona się skończy. Jeździłem cały czas na jakimś Metzelerze MX 110/100. Kupiłem teraz Heidenaua K69, opona mega, klei się do podłoża (dodam ze jeżdżę praktycznie na 0,5-0,8 bara) trzyma w zakrętach i ogólnie jest miazga
Ostatnie zakupy do KTM w kraju. Za dwa tygodnie wyjeżdżam zaś do Niemiec i kat będzie trochę stał. Stestowałem ta zakrywkę filtra i świetna sprawa, puszka wymyta a w środku sucho, grama wody nie było.
Kupiłem sobie tez ten kubek, fajny bajer z tą zmianą kolorów aleee nie polecam po trzech myciach cała farba schodzi z kubka, można go jedynie na półce trzymać, lub odświętnie używać.
Nowa oponka na przód, Motoz Tractionator Enduro S/T. Przód już nie ucieka i cała reszta jest tylko na sam +
Oliwaa
Biżuteria dla Katie M. Prawie jak Swarovski
Ostatnio wpadłem na pomysł zrobienia osłony tarcz hamulcowej, przy mojej, naszej jeździe z chłopakami sprawdzi się to w stu procentach
Składniki:
- Blacha nierdzewna 9mm
- Znajomości u frezera
I osłona gotowa !
Teraz muszę to tylko malnąć w pomarańczowy proszek i będzie igła.
Zdjęć z jazdy aktualnie nie mam zbyt ciekawych. Skupiamy się na jeździe. Na przyszły sezon zainwestuję w Go Pro. Na razie Dodam może tylko filmik jak kat chodzi i ogólnie jak się prezentuje.
Myślę że nikogo nie zanudziłem, a wręcz przeciwnie, zaciekawiłem do przeczytania całości. Starałem się opisywać ważniejsze naprawy, przeróbki. Jak miałbym pisać wszystko to brakłoby mi forum
Wrażenie z jazdy są pierwszorzędne. Po jeździe kilka lat wstecz do tyłu "trzysetką" powiedziałem sobie - TO JEST TO, TO BĘDZIE TEN MOTOCYKL KTÓREGO SZUKAM. Mocny dół, mocna góra, lekki, zwinny, zwrotny, no jakiego innego motocykla szukać, nie musisz kręcić żeby jechać. I tak po dwóch latach dorobiłem się swojego własnego kajtka
Jestem przygotowany na pozytywne jak i negatywne opinie w moim temacie, w końcu panuję wolność słowa
POZDRAWIAM. SZYMON
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Nie 0:57, 09 Gru 2018, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:48, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Pozytywnie. Kawał dobrej roboty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:35, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się.
Wszystko wymieniane na czas bez druciarstwa.
Takiego ktm-a to można kupić jako używkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:49, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
tak trzymać! brawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 20:14, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak piszą koledzy wyżej; chciałbym kupić od Ciebie używany motocykl. Nie oszczędzasz na nim, wkładasz w niego dużo pracy i przede wszystkim pasji
Porządna robota!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pon 20:45, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pozytywnie Zaraz pewnie nabierzesz checi na jakiegos FMFa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:19, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dobra fachowa robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 21:40, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No FMF'a i v force 3 mam już w Niemczech nagrane. Nowy FMF komplet w dojczach 250 euro, u nas sama grucha 1200zł. Dzięki Pany, miło usłyszeć takie słowa. Staram się jak mogę Ja choruje na motocykle, praktycznie świata za nimi nie wiedzę i uwielbiam jak w motocyklu wszystko pracuje jak należy. Aktualnie mam w nim trochę do roboty, mianowicie, przednie lagi zrobić, tylny amor wyślę chyba do regeneracji, tylko nie wiem gdzie, remont silnika to zrobię na przyszły sezon i same takie pierdołki. Znalazłem też papiery do mojego modelu i mojego rocznika tylko wiadomo, trochę zabawy bo papiery są bez ramy. Ale no, powoli do przodu, mam jeszcze kilka innych moto za czasów DDR'u które muszę przywrócić do życia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pon 21:45, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
kajtek poszukuje paru pierdoł do mz trophy 250 jakbys cos miał na zbyciu to daj znac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 22:03, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mój sąsiad ma taką całą w stodole, nie wiem czy ma części jakieś ale zapytam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 22:31, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co do wydechów to opłaca się też kupować w Czechach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro4x4
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:05, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dobrze zrobione. W takim stanie motocykle są poszukiwane. Mam parę pytań. Czemu masz cylinder spawany przy lewym tylnym uchu mocowania do kartera? Co tam się stało? Nie lepiej wlać do pompki sprzęgła oryginalną magurę tylko jakiś citroen? W koszu sprzęgłowym u siebie zrobiłem tak, że przegwintowałem otwory na M7 (dziura w orygianle fi6) i wsadziłem tam na kleju do gwintów śruby M7 8.8 po stoczeniu główek na wysokość ok. 1.3mm. Po sezonie działa i nic się nie odkręciło. Mam teraz kosz rozbieralny w każdej chwili bez kosztów nowych nitów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 11:02, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Super projekt ! Trzymam kciuki za dalsze prace i żeby beż żadnych nieprzewidzianych problemów wytrzymał to zaplanowanego remontu Aż się mordka cieszy, jak się czyta taki temat. Oby więcej takich wyniunianych sprzętów było widać ! Pozdrawiam i spokojnych świąt życzę A tak btw, co to za patent z dźwignią tylnego hamulca?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Wto 11:02, 31 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 22:02, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co do cylindra, ponoć ktoś wcześniej jeździł na wodzie i tutaj go rozsadziło podczas mrozów. Ale tylko to miejsce jest naruszone, co jest dla mnie dziwną sprawą. Miałem kilka cylindrów w ręce po zamarznięciu i wyglądało to o wiele gorzej niż tu. Ale nie powiem, ktoś bardzo profesjonalnie to zaspawał.
Co do kosza to sam o tym myślałem żeby zrobić skręcany. Ale jakoś nie doszło do tego. A pytanko. Są jakieś tuningowane kosze do mojego rocznika ?? Z nowych modeli coś podpasuję ?
Co do hamulca, to jest takie coś na KTM SKLEP, nie wiem jak ja to widziałem że to 250zł kosztowało, coś chyba mi się porąbało.
[link widoczny dla zalogowanych]
A to wykonane przeze mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|