|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 14:49, 02 Sty 2017 Temat postu: EXC SixDays 300 17' |
|
|
Korzystając z okazji ze śnieg pada i mam trochę czasu chciałem zeby ten temat byl skarbnica wiedzy o dużych 2T nowej generacji MY2017 :)Wiec zdanie kazdego sie liczy w dyskusji
W listopadzie po miesiącu oczekiwania odebrałem nowiutkie 300 w wersji Six days. zdecydowałem ze różnica w cenie jest nie adekwatna do dodatków jakie ma moto i dlatego SD.
Nie latam zbyt duzo bo z 80-90 godzin na rok. rejon u styku 3 granic. czechy, niemcy, Polska- pogórze Izerskie. cos tam górek jest. wcześniej przez dwa lata upalałem 250 2t SD Finlandia. i pare innych moto.
Obecnie moto ma zrobione 5 godzin.
Na dzien dobry zmieniłem opony na mitasy zielone i z tylu wsadziłem tublissa.
Wiem ze mitas zielony jest lichy na tublissa ale wole czesciej wymienic opone niz sie meczyc na twardej gumie.
Metzelery zostawiam sobie na lato i troche suchsze warunki.
założyłem tez kilka innych pierdół np.
prowadnica łańcucha TMD, kierownica wysoka Neken, siatka na filtr powietrza, wsponmiany tubliss tył.
Zmiana plastikow i okleiny. zmieniłem tez umiejscowienie klaksonu, szukać na zdjeciach
Planowane doposażenie wkrótce. ale nie zamierzam zbytnio obwieszać sie osłonami. chcem tylko osłone tarczy tylnej,jakies ramki na chłodnice i opcjonalnie handbary z rdzeniem (ktore juz mam w pudle) lub klamki niełamki. osłona na dyfuzor nie wchodzi w gre.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Pon 18:11, 02 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 15:18, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
kilka słow o motocyklu.
na tyle co zauważyłem w porównaniu do swojej poprzedniej 250.
silnik ma fajny dół, co bardzo na plus jak dla mnie. na 250 było wiecej zabawy sprzegłem.
fabryczne nastawy zmulaja górę obrotów ale pobawie sie jescze zaworem wydechowym.
motocykl od razu wydaje sie lżejszy od poprzedników. kumple jak sie przejechali to nawet bez sugestii od razu tak mówili. nawet kumpel ktory lata na 200 exc mowi ze jego sprawia wrażenie toporniejszego.
rozrusznik sprawdza sie wysmienicie. zawieszenie wymaga jeszcze troche poklikania ale nawet bez tego bardzo pomaga na kamienistych podjazdach.
ta lajtowa mapa zapłonu dziala prawie jak kontrola trakcji, w technicznych, kamienistych elementach ale przeszkadza jak trzeba odkrecic gaz. pobawie sie jescze zaworem wydechowym. narazie sprężynka żółta.
mały minus dla inzynierow. te motylki naprężenia wstępnego sprężyny wykluczają dołożenie zaworków odpowietrzania lag. porostu za mało tam miejsca.
tyle co pamiętam.
jak ktos ma doświadczenia z nowymi 2t to chetnie przeczytam a jak ktos ma pytania to postaram sie odpowiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:26, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
świetna sztuka gratulacje
też mam '17 ale 250 te, motocykl znakomity, świetny balans, poręczność, zawieszenie naprawde dobre, a co za tym idzie prowadzenie super, silnik rewelacja;
w swoim zrobiłem setting zawieszenia, zmieniłem kierę na twinwall-a 996, założyłem wentylator, osłonę dyfuzora alu możliwie najlżejszą, x-seat, no i jeszcze handbary (nad którymi się mocno zastanawiam), po za tym zdjąłem wszystko co wg. mnie jest zbędnie, osłon chłodnic nie zakładam,
opony też od razu zmieniłem na mitasy, tył tubliss, przód na moussie;
minusy:
szczególnie w 300 samemu trzeba znaleźć właściwe ustawienia gaźnika, wg. instrukcji jest stanowczo za bogato, w 250 część ustawień jest trafiona ale np."zimowe" są już złe;
po za tym poszycie siedzenia nadal kiepskiej jakości (stąd x-seat),
nadal żałują smaru w łożyskach - łożyska główki ramy już przesmarowałem, resztę zrobię na dniach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pon 16:30, 02 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:37, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
barwy FACTORY najlepsze
super maszynka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 17:45, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
na pewno sprawdze puki zima, jak jest ze smarem w główce ramy i reszcie u mnie.
gaznik mam pod regulowany pod obecne warunki ale szczególnie przyjże sie przy następnym locie jak to dziala.
w Six Daysach jest nawet fajnie poszycie siedzenia ktore trzyma rewelacyjnie; jest gumawane.
lepiej trzyma jak X-seat twardy w moto poprzedniej generacji. czas pokaze jak w wytrzymałością tego poszycia.
te300 gdzie robiłeś setting zawiechy ?? na czym polegał i dlaczego? nie łapałeś sie w wadze ?
ja chem polatac i poklikac jescze zanim dojde do przekonania czy warto isc w setting. wkoncu i tak niedzielny ze mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:19, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
robiłem u Szczepańskiego, nie łapałem się w wadze to przede wszystkim, standardowe zawieszenie fajnie działało mi przy spokojnej jeździe ale przy ostrzejszej na muldach, dohamowaniach moto było zbyt mało stabilne, teraz prowadzi się dużo pewniej, ogólnie bardzo mało skaczę ale z tym zawieszeniem zdarza mi się coraz częściej,
kumpel w swojej te300 też '17 łapie się w wadze i nic nie rusza mówi, że dla niego super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:07, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
z ciekawosci gdzie kupiłeś te moto ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:54, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
I ile cię wyszedł brutto jeśli to nie tajemnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 10:29, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ja niby na sucho sie mieszcze w wadze. polatam zobacze.
Maszyne zakupiłem w Rapid-Poznań. rzeczowo i fachowo jesli chodzi o sprzedaz sprzetu.
Obdzwoniłem kilku dealerow i przyznam ze byłem zaskoczony postawa niektórych bo odniosłem wrazenie ze od łaski do mnie mowia. dzwoniłem w połowie października i po pytaniu jaki jest wyjsciowy preis kazdy proponował 38 700 czy tam 800 końcowke i kosmiczny czas oczekowania nawet do początku roku i własnie z wielką pretensja ze jak to sie pytam jaka jest wyjsciowa skoro jest napisane na stronie.
W Rapidzie Pan Hubert mowi czas oczekiwania kolo 2 tygi do miesiaca. cena wyjscowa jaka mialem brutto to 36 800.
niewiem jak teraz jest z cenami bo euro skoczyło wiec pewnie odrobine drozej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FACTORY
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NIEMCY
|
Wysłany: Wto 22:15, 10 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Piękna jest , miłego upalania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 22:43, 10 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Gdzie ty upalasz w Zgorzelcu tą maszynę ? Na Niemcy jezdzisz ? Czy tam okolice Białogórza itp. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 23:02, 10 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
kajtek- po okolicy, rejony jeziora Witka. w strone Dzialoszyna, Bogatyni czasem na czechy i pare innych miejscowek typy piaskownie, kopalnie generalnie cos bardziej hard niz polne scieżki. sporo dojazdówek bo wkońcu pogórze a nie góry. Raz w roku zawsze wpadnie jakis wyjazd na Rumunie
w Bolesławcu juz raczej słabo z górkami ?? czy macie jakies specjały ?
jeździłeś w tym roku CC Puchar Sudetów?? moze sie gdzieś widzieliśmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 23:08, 10 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Kurde musimy się zgrać kiedyś jak na Rumunię jeździsz to też nieźle. Też chciałbym to zobaczyć na własne oczy.
Co do naszych terenów to w Bc cienko. Ale mamy parę miejscówek do upalania.
Co do CC to w zeszłym roku jedynie wszystkie oglądałem z racji tego że ciągle za granicą byłem i nic nie jeździłem. W tym roku chce wystartować w każdej serii zawodów
Teraz w marcu będziemy ekipą w Bogatyni na torze to wtedy możemy się zgrać jakoś to nas oprowadzisz czy coś w tym stylu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Śro 11:34, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Kajtus akurat co do Rumunii (Poiana czyli trasy Regimentu) to my tez szukamy kogos do kompletu tylko szukamy kogos kto ogarnia na takim poziomie jak My. Mamy taka mała Rumunie w okolicy wiec musielibysmy Cie sprawdzic . mamy paru chetnych ale po testach sami mowia ze to jeszcze nie ten skill na taki wyjazd.
z wyjazdami do Rumuni to tak jest ze trzeba pojeździc z ludzmi zeby wiedziec kto jak ogarnia bo nikt nie chce ani ciągac słabszych pod góre ani słabszy nie powinien czuc dyskomfortu ze spowalnia grupe.
Mnie jak zdrowie pozwoli to tez CC Sudety chcem poleciec ( w 2016 odpuscilem wiosenną runde w Siedlecinie bo akurat choroba)a tak to byłem na reszcie. znajdziesz mnie po Maszynie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Śro 11:46, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie koledzy. nurtuje mnie siatka w gażniku na zdjeciu. ma ona "negatywny" wpływ na moc silnika ? pamietam ze kiedys ktos zadawał pytanie co do pustego gwintu obok tego wlotu a tu taka siateczka. Nie ma warunkow zeby sprawdzic wiec pytam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Śro 13:40, 11 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|