|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Czw 10:40, 14 Lip 2016 Temat postu: EXCF 250 '07 |
|
|
Siema, po przygodzie z CRF250R nadszedł czas na pomarańcz.
Motor ma 196mth i wychodzi na to że jest to oryginalny przebieg.
Co ciekawe ma opony na których wyjechał z salonu (do niczego się już nie nadają ).
Z czasem będę wstawiał zdjęcia wszelakich zmian itp.
Czekam na jakieś podpowiedzi na co uważać w tym silniku i roczniku, czego się wystrzegać itp.
PS. Strasznie głośno chodzi rozrząd na zimnym silniku. Słyszałem ze były w nich problemy z napinaczami. W poniedziałek odwiedzi mechanika i prawdopodobnie zmieniony zostanie napinacz. Jaki napinacz będzie najlepszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:12, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
EDIT:
RC4 mają jednak hydrauliczny napinacz, najlepszy to oryginał, około 200PLN więc tragedii nie ma.
A te opony to ktoś strasznie długo musiał w szafie trzymać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r2r dnia Czw 11:34, 14 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:54, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
najlepszy jest mechaniczno hydrauliczny np dirttrick - napina sie jak oryginał - olejem, ale dodatkowo ma zapadki które nie pozwalają sie cofnąć - wiec na zimnym silniku łancuszek nie bedzie sie "luzował:"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pon 10:04, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, sprawa wyglada tak ze już drugi raz poszedł mi hamulec tylni, mianowicie miesiac temu kupiony oryginalny zestaw naprawczy i hamulec elegancko działał, przez miesiac. Wczoraj zawody pierwsze okrazenie i du*a brak jakiegokolwiek hamowania. Dodam że obudowa pompy bez żadnych rys itp. Jakieś porady? Wymienić całą pompke?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 15:41, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A ile pompa kosztuje? Ja też drugi zestaw naprawczy mam wstawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:30, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Mateo polecam lac dobry olej np motul 300v, polecam tez oryginalne filtry oleju bo maja inna gestosc papieru niz zamienniki, zerkac na dwie pompy olejowe , zerkac na małe filtry rurkowe skrzyni biegów, jesli te rzeczy zaniedbasz to masz na bank w niedługim czas zatarty wałek rozrzadu ssacy na mostku lub starty na krzywce razem z dzwigienka, ( sprzedałem juz kilkanacie nowych wałków, dzwigienek i nowych mostków) jesli Ci faluje na obrotach a wszystkie mozliwosci Ci sie wyczerpały to zerknij w gazniku na taki duzy oring pod płytka na wózku reszta podobnie jak w innych moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|