|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 17:25, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A jednak remont tylko na sprzedaż.
Według poprzedniego właściciela kiedy był robiony remont i co wchodziło w jego skład?
Jaka tam założona selekcja tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Nie 17:30, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
selekcja B, tłok 53,96.
Według poprzedniego właściciela (wymieniał na pewno tłok) tyle przynajmniej wiem. Nie pytałem więcej, sprzedał znajomy który ogarnia motory %)
No cóż, trochę mina
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m4ayhem dnia Nie 19:21, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Wto 23:53, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tuleja wbita w motor techu, tłok nominał, korba w stanie idealnym.
Dziś trzy zdjęcia z demontażu starego wacka, wrzucę więcej jak będę miał czas żeby go złożyć.
Moto będzie szedł na handel na wiosnę, kupuję typowego gnojozrywa. Do tego czasu chcę odświeżyć felgi oraz ramę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 3:44, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Weź wymień filtr powietrza bo to tragedia jest. Albo chociaż wymyj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Śro 8:03, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | Weź wymień filtr powietrza bo to tragedia jest. Albo chociaż wymyj... |
Też tak myślałem, z tym że tak wygląda po myciu dlatego idzie do wymiany przez sezonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 8:39, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Już lepiej miej nowy filtr jak zalożysz nowego cylka razem z tłokiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Śro 9:53, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | Już lepiej miej nowy filtr jak zalożysz nowego cylka razem z tłokiem. |
Tak tez bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:52, 07 Gru 2015 Temat postu: Re: EXE 125, niedługo brudas |
|
|
m4ayhem napisał: |
Różnica pomiędzy EXC jest niewielka. EXE posiada dozownik zamiast drugiej chłodnicy, pełen homologacyjny kit, oraz mniejszy gaźnik - co akurat mi nie przeszkadza. |
Jest o wiele więcej różnic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 22:37, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
kolor świecy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 11:22, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
róznica miedzy exc a exe jest wielka.
temat w mojej okolicy przerabiany wielokrotnie bo bylo wiele osób, które kupily exe i chciały exc.
ale jak Ci starcza mocy to życzę oby służył )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Pon 15:14, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dziś będzie reanimacja, wszystkie części przyszły, czas żeby w końcu przywrócić do życia.. Póki jest pogoda %)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Wto 0:43, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mały update, moto złożone, dziś już za późno żeby próbować palić bo sąsiedzi mało wyrozumiali, a mój syn tym bardziej..
Jutro wrzucę zdjęcia, oczywiście nie obeszło się bez przeszkód typu zagubiony wąż od zbiornika, czy też nieposortowane śrubki.
Mam jednak nadzieję że jutro zagada, nowy filtr powietrza w drodze. Powiedzcie mi czy po wbiciu tulei, jakie regulacje najlepiej zrobić? Ewentualnie jakie czynności najważniejsze.. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 1:04, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ustaw gaznik na bogato z racji temperatury i ogólnie, tuleja na poczatku musi troche pochodzic bez nadwyrezen )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 1:29, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tuleje docieraj 3 pełne baki. Pierwszy z większą ilością oleju (jeżeli masz 1:50 to dajesz 1:40, jak 1:40 to 1:30). Przy tym baku nie dawaj nowej świecy bo jej szkoda. Pierwsze 2 przepalenia niech silnik chodzi kilka minut na wolnych obrotach. Reszta tego baku to spokojna jazda na pierwszych 3 biegach, kilka minut i odstawiasz żeby wszystko ochłodło. Drugi bak normalna dawka oleju, możesz trochę przycisnąć na 2 i 3 ale na chwilę i wrzucasz 4 i jedziesz spokojnie żeby ostygnął. Nie odkręcaj gazu więcej jak 1/2. 3 bak odkręcasz więcej ale też tylko na moment i bieg wyżej. Sposób docierania sprawdzony kilka razy. Po czymś takim tłok u mnie wytrzymał nawet 120 godzin. Nie polecam na początku pałować moto na prostych bo go zatrzesz. Jak będziesz miał normalną dawkę oleju to możesz dać nową świecę. Polecam jeszcze dyszę główną większą niż standardowa np o 5.
Na pierwszy bak (większa dawka oleju) możesz dać Castrola. Później polecam motula albo ipone. Ten silnik chyba nie jest bardzo wyżyłowany więc motul 710 powinien być ok.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 1:32, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyl170
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 9:14, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
w exe nie jest taki sam silnik jak w dt 125 albo podobny? Gdzieś o tym czytałem kiedyś ale nie wiem ile w tym prawdy
faktycznie to w lc2 bylo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bazyl170 dnia Wto 10:12, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|