|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 19:15, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ten czarny na focie wyżej, ciekawy, jak on te plastiki zapakował do tej ramy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:46, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ktm czy vor ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Sob 9:43, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
to chyba twój ktm po postach wnioskuję, który rok ramy to jest? Cięzko się połapac czy to nowa buda z starym przodem i motorkiem czy stara buda z plastikami z nowej
szukam takiej lampy 2005-07 ale pomarańcz oryginał prawie 400zł komplet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 10:38, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wója kat to sprzęt od sobka wszystko jest 08 rok prócz silnika przecież to ta słynna hybryda z silnikiem rfs.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Sob 20:41, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
widać niedokładnie forum czytam, pod spodem jest temat o tym
Ale nasuwa mi siępytanie, Po co to wszystko? ale nie róbmy tu offtopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:49, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no jak to poco z BIEDOTY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 22:15, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Z biedoty to po co tyle zachodu z przeróbkami coś ze starszego rocznika jest aż tak biedne w porównaniu z nowszym że warte jest wymiany? Taniej jeździć oryginałem bez przeróbek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:19, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jak taniej ? taniej wyszło kupisz lepsza rame i wsadzic sprawdzony silnik. niz sprzedac stare moto za grosze dorzucac 2X tyle żeby kupic moto z taką ramą juz nie wspomne o silnikach RFSy to najlepsze silniki, dobra moc i bardzo wytrzymałe w stosunku do nowszych. no i serwis łatwiejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 22:41, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Pytałem właśnie o to co np w tej ramie jest lepszego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Nie 7:03, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Z biedoty to po co tyle zachodu z przeróbkami coś ze starszego rocznika jest aż tak biedne w porównaniu z nowszym że warte jest wymiany? Taniej jeździć oryginałem bez przeróbek. |
Jakiego zachodu? Sam mialem kupic ten motocykl. W szystko bez silnika kosztowalo ok 5tys zl. To drogo za rok 08? Ja dla mnie to tanio. Tym bardziej ze mnial silnik swoj wiedzial co wklada.
Widac nie lubisz majstrowac przy moto. Bo takie przerobki jak dla mnie to swietna sprawa. Kup jakis motocykl bez silnika w roczniku 08 za 5k a w tym co ma wojo wszystko bylo w nienagannym stanie. Wiec przerobka warta zachodu a teraz sam zaluje ze nie kupilem od sobka tego motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:50, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
chcialem miec 530 ale nie stac mnie bylo na wyłozenie 18tysi za moto + 5 tysi na remont zebym wiedzial na czym jezdze.
Moja 520 wymagala wkładu przed zezonem, była warta moze z 8tysi, przy sprzedazy nikt by mi nie dal 12tys za 520 tylko dlatego ze pół silnika jest nowe.
A tak dołozylem 4tysiaki kupilem podwozie zmienilem silnik, proaktycznie nic nie musialem dokładac, czesc kasy z 520 odzyskalem sprzedajac czesci i mam w dobrek kasie moto porównywalne z 530.
co jest lepszego w porównaniu ze starsza wersja ?? sztywniejsza rama, lepsze koła, lepszy zawias, mniejsza masa, lepsza ergonomia, fajniejszy wyglad, ogólna obsługa przy moto duzo latwiejsza, no i lepszy stan w stosunku do 520.
A jak moto lata to pare osób z forum juz widzialo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 9:39, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no to wg mnie jesteś na plus tylko to że masz nowsża ramę, która powinna być mniej zużyta, chciałes mieć 530, a czym ona sie rózni od 520/525, wygladem, nie sądze żeby była lżejsza. ale kasowo jak piszesz opłacało się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 10:14, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Majsterkować to ja lobie i to bardzo :] Pytanie nie ważne ;x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:01, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
podczas jazdy motocykl wydaje sie o polowe lzejszy od 520, pozatym pozycja i balansowanie cialem na muldach i zakretach jak dla mnie o niebo lepsze niz w 520.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:12, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
i tez bym tak wolał rama nowa plus starszy silnik bo te nowe piece są wg mnie na chwilę takie zabawki typu chińczyk robią to coraz lżejsze i przez to są mniej wytrzymałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|