Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Foty naszych sprzętów !!!!!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 71, 72, 73  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:55, 29 Cze 2013    Temat postu:

tłok w 2T co 120mth?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Sob 20:38, 29 Cze 2013    Temat postu:

Tak , i głupotą jest czekać tak długo , następny poleci po 100 mth , to jest tanie rozwiązanie ... wszedł znów nominał , potem dwa pierwsze nad wymiary i cylinder do nikasilu i nowa korba . Tak Krywult robi i to się sprawdza ...
Wolę to niż remont w 530-ce po 165 mth

Idiota w serwisie na Zakliki , dwa razy zmieniał mi olej i nie zwrócił uwagi że więcej jest w skrzyni niż powinno , silnik latał bez smarowania i na koniec się zatarł , prawie 6 tysi remont i skopany rajd .

Taki mały pierd załatwił mi silnik ... po następnych 120 mth , kiedyś po wizycie na torze SM w silniku znalazłem tylko 100 ml oleju .
Sprzedałem dziada po pięciu latach ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Six days dnia Sob 20:44, 29 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sob 23:28, 29 Cze 2013    Temat postu:

a w okienku nie było oleju i latałeś ?? 530 i wogole XC4 to nie są złe jednostki jednak trzeba o nie dbac bardziej niz o RFSa. a w jakich rajdach smigałeś kolego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Nie 10:20, 30 Cze 2013    Temat postu:

Nie lubię już jak mi po plecach jeżdżą , więc wybieram takie zabawy gdzie nie walczy się na łokcie , chciałbym szczęśliwie zakończyć "karierę" Very Happy
Latam do Rumunii dość regularnie ... ponieważ jeździłem z patałachami kilka sezonów , zrobiliśmy kilka razy enduromanie , to taka zabawa dla niemiaszków bez napinki , pięć dni jazdy , dostajesz punkty , kto zbierze więcej w danej edycji wygrywa . Są karty i gps , trzeba myśleć ... mapy itd.
Więc żeby nie było , zrobiliśmy wszystkie punkty w cztery dni Laughing podobno trzy ekipy przez piętnaście lat to tylko tak zrobiły .
A teraz bawi mnie hard enduro znowu , odkąd kupiłem "tristo" Regiment 13 i takie tam Enduro Panoramy ....
W zeszłym roku Regiment był strasznie ciężki , a jeszcze wystartowaliśmy w klasie expert , co było głupotą ... ale pierwszy raz rzygałem ze zmęczenia w górach Wink
Z założenia odpuszczamy prologi ...żeby nie dostać na plecy jakiegoś wariata Very Happy bo to co się dzieje jest nie do opowiedzenia , motocykle latają , a goście nie mają absolutnie kontroli ....



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Six days dnia Nie 10:21, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Nie 10:30, 30 Cze 2013    Temat postu:

A co do oleju ... pięć sezonów patrzyłem w to obsrane okienko , i nie znalazłem żadnego logicznego uzasadnienia czasem brał a czasem nie ...
więc po ostatnim pobycie na SM w Radomiu gdzie 4 setki zjadł w sam nie wiem ile kółek ... stwierdziłem że kolejny remont przede mną , silnik znów miał 100 mth na tłoku i kolejne 2 tysie trzeba było by wywalić ... a że przejechałem się na tristo tydzień wcześniej , nie miałem wątpliwości , że czas na zmianę ... dołączyłem też do ekipy gdzie były dwie trzy setki i jak widziałem jak lekko i łatwo w ciężkich warunkach jadą chłopaki ...
Miałem wcześniej 450 Factory FSR , ale czy ja wiem ... jak weszły nowe silniki , mimo że miała dwa lata zamieniłem bez wahania ... żywotność to nie wszystko Very Happy
Teraz jest prosta akcja 100 mth tłok , za pięć stów i tyle ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Six days dnia Nie 10:31, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:06, 30 Cze 2013    Temat postu:

w cięzki typowo cięzki teren wiadomo że 4T troche za cięzkie Very Happy z kolei na leśnych i polnych przelotach czyli 80% terenu w polsce 2T z kolei słabo sie nadaje ;D na górskie i cięzkie warunki też celował bym chyba w mniejszego lekkiego 2T

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:45, 30 Cze 2013    Temat postu:

dopuki nie trzeba moto nosić i wciągać na skały to 4T jest the best Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:18, 30 Cze 2013    Temat postu:

jest jeszcze cos takiego jak 250 4t, ja jak bym liczył motogodziny z licznikiem to remonty robie u siebie chyba co 1000mth Smile no i nie ma stresu czy na pełnym zbiorniku zrobie 30km czy moze uda mi sie dociagnać do 70km Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Pon 7:27, 01 Lip 2013    Temat postu:

Dużo w tym racji , ale też bym nie demonizował ... tłok zużywa się w każdym motocyklu , jak popatrzysz na płaszcz i powierzchnię kontaktu z cylindrem nowego 4t , jasne będzie że tłok nie jest wieczny , pytanie tylko którą opcję wybierasz , zmiany tłoka zgodnie z serwisówką , i tym sposobem kilka ich przelecisz , czy na jednym tłoku rozbijasz tak cylinder że później trzeba już go regenerować ...
Spalanie , jest problemem na 13 litrach 530 robiłem spokojnie 200 km , teraz przyszedł mi 13 litrowy IMS ze stanów i zobaczymy czy 140-150 km uda się wyciągnąć . Ale też bez jaj , paliwo jest , nawet w Rumunii Laughing
zauważyłem też że inna jest specyfika jazdy , nie cieszy ładowanie po płaskim , za to strome podjazdy bardzo , a tam duże przebiegi nie tak łatwo robić ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goger




Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Galicja

PostWysłany: Pon 11:19, 01 Lip 2013    Temat postu:

Six days napisał:
Tak , i głupotą jest czekać tak długo , następny poleci po 100 mth , to jest tanie rozwiązanie ... wszedł znów nominał , potem dwa pierwsze nad wymiary i cylinder do nikasilu i nowa korba . Tak Krywult robi i to się sprawdza ...
Wolę to niż remont w 530-ce po 165 mth

Idiota w serwisie na Zakliki , dwa razy zmieniał mi olej i nie zwrócił uwagi że więcej jest w skrzyni niż powinno , silnik latał bez smarowania i na koniec się zatarł , prawie 6 tysi remont i skopany rajd .

Taki mały pierd załatwił mi silnik ... po następnych 120 mth , kiedyś po wizycie na torze SM w silniku znalazłem tylko 100 ml oleju .
Sprzedałem dziada po pięciu latach ...

Korba dopiero po czterech tłokach? Dopytuje z czystej ciekawosci bo taki six tylko w 250 teraz ujeżdżam i glupi jestem jak z serwisem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:03, 01 Lip 2013    Temat postu:

@Six days

Widzę że masz bardzo ciekawe fotki.
Masz gdzieś udostępnioną jakąś galerie zdjęć ze swoich wypadów ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Pon 16:26, 01 Lip 2013    Temat postu:

Tak mówią że cztery tłoki korba Laughing ponieważ zmieniałem ostatnio , tak mi powiedział Krywult , a chyba ma jakieś tam doświadczenie Very Happy
A co do galerii , coś tam mam Smile jak się lepiej poznamy , zapodam linka Smile najpierw się tu trochę po rozglądam , żeby nie było że się narzucam ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goger




Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Galicja

PostWysłany: Pon 17:07, 01 Lip 2013    Temat postu:

Six days napisał:
Tak mówią że cztery tłoki korba Laughing ponieważ zmieniałem ostatnio , tak mi powiedział Krywult , a chyba ma jakieś tam doświadczenie Very Happy
A co do galerii , coś tam mam Smile jak się lepiej poznamy , zapodam linka Smile najpierw się tu trochę po rozglądam , żeby nie było że się narzucam ...

Byłem przekonany, że co drugi tłok korba to świetość, ale wcale mnie to nie martwi;) sam wymieniasz czy wozisz do bielska? Jest dział lc8, napisałbyś coś o maszynie jak sie sprawuje co to warte, pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:18, 01 Lip 2013    Temat postu:

Ja też słyszałem i czytałem że korba zawsze co 2 tłoki. Co cztery chyba za duże ryzyko kabooom przynajmniej dla mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:11, 01 Lip 2013    Temat postu:

ja za 30mth robię wymianę - 2 tłok - i korba też pójdzie, tak dla spokojności, nie zmienię i zacznie mi dzwonić jak będę w połowie następnego tłoka i lipa będzie bo trzeba pruć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 71, 72, 73  Następny
Strona 32 z 73

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin