|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:55, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
tłok w 2T co 120mth?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Sob 20:38, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak , i głupotą jest czekać tak długo , następny poleci po 100 mth , to jest tanie rozwiązanie ... wszedł znów nominał , potem dwa pierwsze nad wymiary i cylinder do nikasilu i nowa korba . Tak Krywult robi i to się sprawdza ...
Wolę to niż remont w 530-ce po 165 mth
Idiota w serwisie na Zakliki , dwa razy zmieniał mi olej i nie zwrócił uwagi że więcej jest w skrzyni niż powinno , silnik latał bez smarowania i na koniec się zatarł , prawie 6 tysi remont i skopany rajd .
Taki mały pierd załatwił mi silnik ... po następnych 120 mth , kiedyś po wizycie na torze SM w silniku znalazłem tylko 100 ml oleju .
Sprzedałem dziada po pięciu latach ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Six days dnia Sob 20:44, 29 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Sob 23:28, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
a w okienku nie było oleju i latałeś ?? 530 i wogole XC4 to nie są złe jednostki jednak trzeba o nie dbac bardziej niz o RFSa. a w jakich rajdach smigałeś kolego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Nie 10:20, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nie lubię już jak mi po plecach jeżdżą , więc wybieram takie zabawy gdzie nie walczy się na łokcie , chciałbym szczęśliwie zakończyć "karierę"
Latam do Rumunii dość regularnie ... ponieważ jeździłem z patałachami kilka sezonów , zrobiliśmy kilka razy enduromanie , to taka zabawa dla niemiaszków bez napinki , pięć dni jazdy , dostajesz punkty , kto zbierze więcej w danej edycji wygrywa . Są karty i gps , trzeba myśleć ... mapy itd.
Więc żeby nie było , zrobiliśmy wszystkie punkty w cztery dni podobno trzy ekipy przez piętnaście lat to tylko tak zrobiły .
A teraz bawi mnie hard enduro znowu , odkąd kupiłem "tristo" Regiment 13 i takie tam Enduro Panoramy ....
W zeszłym roku Regiment był strasznie ciężki , a jeszcze wystartowaliśmy w klasie expert , co było głupotą ... ale pierwszy raz rzygałem ze zmęczenia w górach
Z założenia odpuszczamy prologi ...żeby nie dostać na plecy jakiegoś wariata bo to co się dzieje jest nie do opowiedzenia , motocykle latają , a goście nie mają absolutnie kontroli ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Six days dnia Nie 10:21, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Nie 10:30, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A co do oleju ... pięć sezonów patrzyłem w to obsrane okienko , i nie znalazłem żadnego logicznego uzasadnienia czasem brał a czasem nie ...
więc po ostatnim pobycie na SM w Radomiu gdzie 4 setki zjadł w sam nie wiem ile kółek ... stwierdziłem że kolejny remont przede mną , silnik znów miał 100 mth na tłoku i kolejne 2 tysie trzeba było by wywalić ... a że przejechałem się na tristo tydzień wcześniej , nie miałem wątpliwości , że czas na zmianę ... dołączyłem też do ekipy gdzie były dwie trzy setki i jak widziałem jak lekko i łatwo w ciężkich warunkach jadą chłopaki ...
Miałem wcześniej 450 Factory FSR , ale czy ja wiem ... jak weszły nowe silniki , mimo że miała dwa lata zamieniłem bez wahania ... żywotność to nie wszystko
Teraz jest prosta akcja 100 mth tłok , za pięć stów i tyle ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Six days dnia Nie 10:31, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:06, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
w cięzki typowo cięzki teren wiadomo że 4T troche za cięzkie z kolei na leśnych i polnych przelotach czyli 80% terenu w polsce 2T z kolei słabo sie nadaje ;D na górskie i cięzkie warunki też celował bym chyba w mniejszego lekkiego 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:45, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
dopuki nie trzeba moto nosić i wciągać na skały to 4T jest the best
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:18, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze cos takiego jak 250 4t, ja jak bym liczył motogodziny z licznikiem to remonty robie u siebie chyba co 1000mth no i nie ma stresu czy na pełnym zbiorniku zrobie 30km czy moze uda mi sie dociagnać do 70km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 7:27, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dużo w tym racji , ale też bym nie demonizował ... tłok zużywa się w każdym motocyklu , jak popatrzysz na płaszcz i powierzchnię kontaktu z cylindrem nowego 4t , jasne będzie że tłok nie jest wieczny , pytanie tylko którą opcję wybierasz , zmiany tłoka zgodnie z serwisówką , i tym sposobem kilka ich przelecisz , czy na jednym tłoku rozbijasz tak cylinder że później trzeba już go regenerować ...
Spalanie , jest problemem na 13 litrach 530 robiłem spokojnie 200 km , teraz przyszedł mi 13 litrowy IMS ze stanów i zobaczymy czy 140-150 km uda się wyciągnąć . Ale też bez jaj , paliwo jest , nawet w Rumunii
zauważyłem też że inna jest specyfika jazdy , nie cieszy ładowanie po płaskim , za to strome podjazdy bardzo , a tam duże przebiegi nie tak łatwo robić ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goger
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Galicja
|
Wysłany: Pon 11:19, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Six days napisał: | Tak , i głupotą jest czekać tak długo , następny poleci po 100 mth , to jest tanie rozwiązanie ... wszedł znów nominał , potem dwa pierwsze nad wymiary i cylinder do nikasilu i nowa korba . Tak Krywult robi i to się sprawdza ...
Wolę to niż remont w 530-ce po 165 mth
Idiota w serwisie na Zakliki , dwa razy zmieniał mi olej i nie zwrócił uwagi że więcej jest w skrzyni niż powinno , silnik latał bez smarowania i na koniec się zatarł , prawie 6 tysi remont i skopany rajd .
Taki mały pierd załatwił mi silnik ... po następnych 120 mth , kiedyś po wizycie na torze SM w silniku znalazłem tylko 100 ml oleju .
Sprzedałem dziada po pięciu latach ... |
Korba dopiero po czterech tłokach? Dopytuje z czystej ciekawosci bo taki six tylko w 250 teraz ujeżdżam i glupi jestem jak z serwisem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:03, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
@Six days
Widzę że masz bardzo ciekawe fotki.
Masz gdzieś udostępnioną jakąś galerie zdjęć ze swoich wypadów ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 16:26, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak mówią że cztery tłoki korba ponieważ zmieniałem ostatnio , tak mi powiedział Krywult , a chyba ma jakieś tam doświadczenie
A co do galerii , coś tam mam jak się lepiej poznamy , zapodam linka najpierw się tu trochę po rozglądam , żeby nie było że się narzucam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goger
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Galicja
|
Wysłany: Pon 17:07, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Six days napisał: | Tak mówią że cztery tłoki korba ponieważ zmieniałem ostatnio , tak mi powiedział Krywult , a chyba ma jakieś tam doświadczenie
A co do galerii , coś tam mam jak się lepiej poznamy , zapodam linka najpierw się tu trochę po rozglądam , żeby nie było że się narzucam ... |
Byłem przekonany, że co drugi tłok korba to świetość, ale wcale mnie to nie martwi;) sam wymieniasz czy wozisz do bielska? Jest dział lc8, napisałbyś coś o maszynie jak sie sprawuje co to warte, pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:18, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja też słyszałem i czytałem że korba zawsze co 2 tłoki. Co cztery chyba za duże ryzyko kabooom przynajmniej dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:11, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ja za 30mth robię wymianę - 2 tłok - i korba też pójdzie, tak dla spokojności, nie zmienię i zacznie mi dzwonić jak będę w połowie następnego tłoka i lipa będzie bo trzeba pruć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|