|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Czw 20:51, 09 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Trzeba się i umyć czasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herkloss
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 22:23, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
To ja się chwalę swoim Pierwsze 2T od jakiś 10lat, sprawiłem sobie akurat dzień po ślubie
Beta RR 300 2014r, motorka sprowadzona z czech rok temu po przebiegu 100mth, użytkowana sezon niecały bo kolega się posypał - przepuklina, na dzień dzisiejszy 167mth, po tym sezonie wymienię tłok, na montaż oczekuje Rekluse Core EXP 3.0 z hamulcem Mam do niej pakiet do rejestracji, papierki ale nie rejestruje bo nie potrzebuje wszystko prócz lampy i rozrusznika poszło do pudła Nowy napęd DID VT2, handbary Zeta, osłona carbon na gruche i tyle, reszta stock bo jeździ to pięknie tak, jak zostało stworzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 20:57, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A jak jest z rozrusznikiem w tych sprzętach w porównaniu do ktm (mam na myśli niezawodność)?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemes dnia Czw 20:58, 20 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:40, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się właśnie na taką Betą. Jak to chodzi w porównaniu do exc 300?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:59, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
chodzi na pewno nie gorzej niż ktm, jest jedna drobna wada- części np. plastiki nic nie znalazłem tylko oryginał (dla porównania do husaberga cały komplet kupowałem za około 300 zł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 7:48, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
oryginalne plastiki do Bety są trzy razy tańsze niż w KTM, także to żadna wada z dostępnością też nie ma problemu, większą wadą jest cena oryginalnych części mechanicznych typu korba, tłok, cylinder itd, cena jest wysoka a zamienników jak na lekarstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 7:57, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
hahaha, panowie tłok i korba pasują z ktm'a, zębatka przednia to samo, skopiowane od ktm'a akurat tutaj mogli coś innego wymyśleć bo cieknie z zębatki 450zł tłok, łożyko 20zł, sprzęgło kupiłem nowe bo reklusa zakładam 465zł komplet tarcz. Plastiki faktycznie taniocha. Rozrusznik działa bez zarzutu jedynie na co trzeba zwracać uwagę to na kabel który idzie od rozrusznika do aku, lubi się przetrzeć o ramę bo tak jest prymitywnie puszczony pod silnikiem ale wiadomo, że to nie problem bo wystarczy go wężykiem gumowym zabezpieczyć i po problemie. Silnik podobno ma charakterystykę jak w exc 300 ale porównania nie mam niestety w każdym razie po przesiadce z mojego SX-f 350 podrabianego na enduro jest nieziemska różnica, na 2t czuję się jak na rowerze, dla mnie miazga... silnik jest sprawdzony, po 200mth korba bez luzu, dosłownie 2tyg temu wymienialiśmy tłok w RR 300 Racing 2014, drugi tłok od nowości, wymieniany co 100mth. Tłok vertex. Ogólnie polecam motorek bo jest świetny a po co przepłacać za KTM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 8:00, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:10, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
że tak spytam ile komplet plastików?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:53, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Zawieszenie jak się sprawuje w porównaniu do KTM'a? Ten amortyzator tylny Sachs daje rade?
racesupport napisał: | hahaha, panowie tłok i korba pasują z ktm'a, zębatka przednia to samo, skopiowane od ktm'a akurat tutaj mogli coś innego wymyśleć bo cieknie z zębatki 450zł tłok, łożyko 20zł, sprzęgło kupiłem nowe bo reklusa zakładam 465zł komplet tarcz. Plastiki faktycznie taniocha. Rozrusznik działa bez zarzutu jedynie na co trzeba zwracać uwagę to na kabel który idzie od rozrusznika do aku, lubi się przetrzeć o ramę bo tak jest prymitywnie puszczony pod silnikiem ale wiadomo, że to nie problem bo wystarczy go wężykiem gumowym zabezpieczyć i po problemie. Silnik podobno ma charakterystykę jak w exc 300 ale porównania nie mam niestety w każdym razie po przesiadce z mojego SX-f 350 podrabianego na enduro jest nieziemska różnica, na 2t czuję się jak na rowerze, dla mnie miazga... silnik jest sprawdzony, po 200mth korba bez luzu, dosłownie 2tyg temu wymienialiśmy tłok w RR 300 Racing 2014, drugi tłok od nowości, wymieniany co 100mth. Tłok vertex. Ogólnie polecam motorek bo jest świetny a po co przepłacać za KTM |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 18:20, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Zawias - w moim kacie miałem podobne zawieszenie, w sensie jednokomorowe z EXC, tutaj też jest jednokomorowe i w zasadzie bardzo podobne jeśli chodzi o budowę wewnątrz a ku mojemu zdziwieniu wchodzi 750ml oleju do lagi... strasznie dużo. No ale to mało ważne Praca chyba lepsza ale to zaledwie po pierwszym wyjeździe. Tylny amortyzator wg mnie pracuje o niebo lepiej jak w EXC, w kacie skakało tylne koło jak głupie, nie wspominając o trakcji ale z kolei sama trakcja jest mocno zależna od charakterystyki silnika 2T a 4T. Dzisiaj założyłem rekluse i to w ogóle jest bajka... Motor mam 2 dni, po jutrze wyjeżdżam na urlop i wracam i odrazu na megawat, nowy sprzęt a zero godzin spędzonych na nim hahah. Damy radę
Nie wiem dokładnie ile komplet plastików, zapytam kolegi co kupował już raz ale za tylny błotnik dałem 95zł oryginał
144euro komplet plastików z okleiną OEM.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 19:42, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:01, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
myślałem też o Becie ale po przeanalizowaniu tematu pozostałem przy "stajni" ktm, może w przyszłości jeszcze spróbuję;
co do tylnego zawieszenia faktycznie pds wypada dużo gorzej od prolinku; w husabergu znacznie poprawił mi to ohlins w husqvarnie zawieszenie działa bardzo dobrze;
nowa beta(ta wersja z lepszym wyposażeniem) nie jest dużo tańsza a jednak dostępność części oryginalnych czy zamienników bez porównania (na korzyść Austrii) i to przeważyło;
fajnie, że kupiłeś ten motocykl będziemy prosić o relacje z dalszej eksploatacji.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pią 21:03, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 21:26, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
U nas - bielsko biała i okolice jeżdżą 2x RR 300 Racing, jeden z reklusem też, 2015r, i 3 zwykłe RR jedna 2013 i dwie 2014 w tym jedna moja i jeszcze niedawno kupiona 250 2015r. Wszystkie bez zarzutu, co najciekawsze, sprzęgło wyciągnąłem dzisiaj po 200mth które po oględzinach stwierdzam, że zrobiłoby drugie tyle, a motor jeździ tak jak powinien, nie raz miało dość na trawersach itp. Naprawdę ja zawsze zagorzały fan ktm'a ale teraz widzę, że nie ma co przepłacać. Dostępność części przynajmniej dla mnie to kwestia podjechania 50km do czech - motopalice, wszystko na miejscu mają Bardzo fajni, mili goście. Za bete 250ke znajomy płacił 22tyś tylko teraz nie wiem czy z vatem czy bez więc nie chce wprowadzić w błąd. Za tą cenę można kupić używanego ktm'a z 2013
Husqvarne miałem TXC 310R 2013r przez 5mies i nie chcę tego więcej na oczy widzieć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 21:26, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 21:54, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
chyba nie o takiej Husqvarnie mowa:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 5:23, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Zgadza się mowa o troszkę innej husce
Mi za Betę 300 Racing powiedzieli 32 tys brutto model 2015, Husqvarnę te300 (jak komuś została z tego roku) można było kupić poniżej tej kwoty - o dostępności części zamiennych do ktm/hus nie będę pisać bo to oczywiste.
Może w Twoim przypadku ma to sens ja jednak miałem spore obawy których importer nie rozwiał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|