|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:22, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Super maszynka,extra się prezentuje. handbary masz cycry?, gdzie kupowałeś osłonę tarczy hamulcowej przód?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:52, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
i co henio ze sprzęgłem zrobiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:07, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
dioda - tak cycry, juz zdązyły troche oberwac i rewelacja, nie mialem lepszych handbarów trzymaja sie pancernie do kierownicy- prędzej ona sie wygnie niż handbary chyba
osłone miałem przy zakupie firma HYDE, ale fajna bo dosyc lekka ( niewiele ciezsza od acerbisa chyba) a duzo grubsza i costam chroni przed uderzeniami ( acerbis to praktycznie tyle co przed gałęziami i błotem )
te300 - ostatecznie za poradami kupiłem ten zestaw powerpartsa, plus dociski ( ten xyz chociaz pasował oryginał, i główny docisk ) i sprzęgiełko mam manualne i nie załuje, duzo lepiej mi sie gania bo mam technike jazdy na półsprzęgle itp, co było niemozliwe z reklusem ( no chyba że miałbym łape ze stali ) teraz sprzęgiełko jednym paluszkiem, nawet myslałem że cos źle poskładałem bo dziwnie " nie było oporu "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:03, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
na znakach X Y Z właśnie regulujesz siłę docisku. Standardowo jest na środku czyli Y.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 21:30, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ja mam wrażenie czy 300-setki się jakieś popularne robią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:38, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
juz od paru ładnych lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 23:42, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tak tak własnie "regulowałem" XYZ zgodnie z manualem tylko myslałem że reklus ma swoje nieco zmienione te kółeczko. potem sie okazało że to samo co oryginał.
hehe czy od paru lat to nie wiem, ale racja że jest " moda " na 300tki, sporo tego, ale po częsci one teraz maja troche więcej sensu, starsze mimo wszystko były bardziej narwane i mniej przewidywalne. wiadomo wszystko kwestia ustawien itp itd. ale moim mi sie psoko lata nie ma że nie jedzie a potem urywa łapy. kumpla 300tka troche bardziej dzika i narwana ( bo ma starszy rocznik ) chociaz wizualnie moto wygladaja bardzo podobnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:25, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ustaw sobie sprzęgło na X. Ustawienie bardziej przydatne w ciężki teren.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:37, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
a jak będzie róznica ? to nie jest tak ze wraz ze zuzyciem tarcz/przekładek/docisków zwiekszamy docisk zmieniajac schodek nizej ? serwis mówi 0-0.10 mm żeby szczelinomierz wchodził pod cos płaskiego na tej spręzynie i tak mi wchodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:04, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ustawiaj zgodnie z serwisówką z tolerancją 0.0-0.10 mm (w oryginale tak jak major pisze wychodzi na środku), wtedy sprężyna optymalnie pracuje,
właśnie tak jest jak piszesz - "podciuchasz" tarczki wtedy należy przestawić; jak nie trzyma wymiaru zmienić sprzęgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:28, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:38, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
rams też tak kiedyś myślałem, te trzy pozycje są po to żeby zoptymalizować działanie sprężyny i jak jest właściwie ustawione klamka jest mięciutka a sprzęgło działa jak trzeba, jak sprzęgło będzie "podjechane" klamka będzie twardsza - wtedy należy przestawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 0:19, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
troche sensu to moze mieć, ustawiasz fabrycznie działa na "srodku' ustawisz żeby bardziej dociskało spręzyne to jak puszczasz klamke to spręzyna " dłuzej " odpuszcza docisk i mozna bardziej gładko ruszyc. dla mnie i tak jest rewelacja to co mam teraz 1 palcem moge operować, wiec z brakiem trakcji sobie poradze wiecej mnie czeka pracy z ogarnieciem zawieszenia i przyzwyczajeniem sie do pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:00, 08 Lis 2015 Temat postu: 500 exc ................ |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:07, 08 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie zawsze wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Nie 22:08, 08 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|