Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Foty naszych sprzętów !!!!!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 71, 72, 73  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:22, 03 Lis 2015    Temat postu:

Super maszynka,extra się prezentuje. handbary masz cycry?, gdzie kupowałeś osłonę tarczy hamulcowej przód?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:52, 03 Lis 2015    Temat postu:

i co henio ze sprzęgłem zrobiłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:07, 03 Lis 2015    Temat postu:

dioda - tak cycry, juz zdązyły troche oberwac i rewelacja, nie mialem lepszych handbarów trzymaja sie pancernie do kierownicy- prędzej ona sie wygnie niż handbary chyba Very Happy
osłone miałem przy zakupie firma HYDE, ale fajna bo dosyc lekka ( niewiele ciezsza od acerbisa chyba) a duzo grubsza i costam chroni przed uderzeniami ( acerbis to praktycznie tyle co przed gałęziami i błotem )

te300 - ostatecznie za poradami kupiłem ten zestaw powerpartsa, plus dociski ( ten xyz chociaz pasował oryginał, i główny docisk ) i sprzęgiełko mam manualne i nie załuje, duzo lepiej mi sie gania bo mam technike jazdy na półsprzęgle itp, co było niemozliwe z reklusem ( no chyba że miałbym łape ze stali ) teraz sprzęgiełko jednym paluszkiem, nawet myslałem że cos źle poskładałem bo dziwnie " nie było oporu "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:03, 03 Lis 2015    Temat postu:

na znakach X Y Z właśnie regulujesz siłę docisku. Standardowo jest na środku czyli Y.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 21:30, 03 Lis 2015    Temat postu:

Czy ja mam wrażenie czy 300-setki się jakieś popularne robią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:38, 03 Lis 2015    Temat postu:

juz od paru ładnych lat Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 23:42, 03 Lis 2015    Temat postu:

tak tak własnie "regulowałem" XYZ zgodnie z manualem tylko myslałem że reklus ma swoje nieco zmienione te kółeczko. potem sie okazało że to samo co oryginał.

hehe czy od paru lat to nie wiem, ale racja że jest " moda " na 300tki, sporo tego, ale po częsci one teraz maja troche więcej sensu, starsze mimo wszystko były bardziej narwane i mniej przewidywalne. wiadomo wszystko kwestia ustawien itp itd. ale moim mi sie psoko lata nie ma że nie jedzie a potem urywa łapy. kumpla 300tka troche bardziej dzika i narwana ( bo ma starszy rocznik ) chociaz wizualnie moto wygladaja bardzo podobnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:25, 04 Lis 2015    Temat postu:

Ustaw sobie sprzęgło na X. Ustawienie bardziej przydatne w ciężki teren.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:37, 04 Lis 2015    Temat postu:

a jak będzie róznica ? to nie jest tak ze wraz ze zuzyciem tarcz/przekładek/docisków zwiekszamy docisk zmieniajac schodek nizej ? serwis mówi 0-0.10 mm żeby szczelinomierz wchodził pod cos płaskiego na tej spręzynie i tak mi wchodził Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:04, 04 Lis 2015    Temat postu:

ustawiaj zgodnie z serwisówką z tolerancją 0.0-0.10 mm (w oryginale tak jak major pisze wychodzi na środku), wtedy sprężyna optymalnie pracuje,
właśnie tak jest jak piszesz - "podciuchasz" tarczki wtedy należy przestawić; jak nie trzyma wymiaru zmienić sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:28, 04 Lis 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:38, 04 Lis 2015    Temat postu:

rams też tak kiedyś myślałem, te trzy pozycje są po to żeby zoptymalizować działanie sprężyny i jak jest właściwie ustawione klamka jest mięciutka a sprzęgło działa jak trzeba, jak sprzęgło będzie "podjechane" klamka będzie twardsza - wtedy należy przestawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 0:19, 05 Lis 2015    Temat postu:

troche sensu to moze mieć, ustawiasz fabrycznie działa na "srodku' ustawisz żeby bardziej dociskało spręzyne to jak puszczasz klamke to spręzyna " dłuzej " odpuszcza docisk i mozna bardziej gładko ruszyc. dla mnie i tak jest rewelacja to co mam teraz Very Happy 1 palcem moge operować, wiec z brakiem trakcji sobie poradze Very Happy wiecej mnie czeka pracy z ogarnieciem zawieszenia i przyzwyczajeniem sie do pracy silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:00, 08 Lis 2015    Temat postu: 500 exc ................



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:07, 08 Lis 2015    Temat postu:

Nie zawsze wychodzi Laughing



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Nie 22:08, 08 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 71, 72, 73  Następny
Strona 67 z 73

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin