|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Żory
|
Wysłany: Pią 15:05, 22 Wrz 2017 Temat postu: Historia mojego staruszka KTM LC 4 1989r. |
|
|
UWAGA NUDNY MATERIAL NIE WARTO CZYTAC! Jesli zly dzial prosze o przeniesienie. Witam wszystkich forumowiczow, jestem Aleksander. Motoryzacja to moja pasja od dziecka. Pierwsza motorynka jezdzilem w wieku 10 lat. Przewinelo sie tez pare quadow i motorowerow. Dosc o mnie, przejdzmy do rzeczy.
Po ponad 2 latach wracam do fachu. Rzucilem sie na dosc gleboka wode. Z powodu niskiego budzetu kupilem nie kompletna rame KTM LC4 z 89 roku.
Postanowilem, ze zloze go od najmniejszej srubki. Tak tez robie, grzebie po pracy a z miesiaca na miesiac dokupuje kolejne czesci.
Postanowilem ze moja historia podziele sie z Wami na tym oto forum, przy okazji zasiegajac Waszej pomocy. Przede mna pare niewiadomych, mam nadzieje ze doradzicie mi w paru sytuacjach doswiadczeni motomaniacy Ale wszystko w swoim czasie.
Przejdzmy do genezy. Rame kupilem za smieszne pieniadze, rama z 89r. najprawdopodobniej z lc4 600. Po vinie ciezko znalezc.
Ktos kiedys mial co do niej plany, jest dosc fajnie pomalowana wiec nie ma ani grama rdzy. Dostalem do niej polki, przednie lagi, oba zaciski, felgi, wachacz, 2 komplety plastikow i przy okazji sprzedawca dorzucil mi druga rame z 90r, ciut inna, wraz z wachaczem polkami i paroma innymi gratami, takze zakup napewno na plus. By the way lanos hatchback to bardzo pojemny samochod! Nie zmienia to faktu ze brakuje ogromu rzeczy do niej. Tu zwracam sie do Was: jesli mielibyscie jakiekolwiek czesci to mozecie pisac. Rozwaze kazda propozycje
Pierwsza sprawa to silnik. Nie umiem sie zdecydowac czy zostawic wachacz na naped z prawej strony czy wymieniac na jakis z lewej strony- tu znowu sprawa dla Was: czy robiliscie juz takie operacje? Z czego mogloby podejsc?
Nie wykluczam oczywiscie wrzucenia orginalnego silnika aczkolwiek dorwac taki to nielada wyczyn.
Myslalem tez o rotax 125- ten ma zebatke z prawej strony (jest rowniez o wiele tanszy), moglby wejsc ladnie. Po przerobce na 160, ewentualnie po samym porcie itp itd mogloby porobic chyba te 2t no nie?
Moze robiliscie przeszczep do takiej formy? Mozecie sie podzielic wlasnymi doswiadczeniami i pomyslami.
W przyszlym miesiacu rama bedzie stala na kolach, bedzie miala sprawne hamulce, pomalowane wszystkie plastiki, bedzie siedzenie, kierownica i pare innych o ktorych zapomnnialem
Temat bede kontynuowal co jakis czas. Wrzucal zdjecia. Relacjonowal na biezaco postep pracy. Jestem rowniez do Waszej dyspozycji, chcecie jakies zdjecia? Piszcie a napewno odpowiem.
Pozdrawiam, zyczcie wytrwalosci. Stay tuned
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aleksander dnia Pią 15:17, 22 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Żory
|
Wysłany: Pią 15:25, 22 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Z powodu zbyt krotkiego czlonkostwa na forum zdjecia dodam jutro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 16:39, 22 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No foty obowiązkowo, przeróbki silnika 2T do takiej ramy to trochę niezbyt dobry pomysł, do tego na pewno trzeba trochę ciąć i spawać więc musisz zaś malować ramę.
Efekt końcowy na pewno będzie piorunujący
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:18, 22 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
zapowiada sie fajny temat, czekamy na wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FACTORY
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NIEMCY
|
Wysłany: Sob 1:06, 23 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czekamy bo będzie ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Żory
|
Wysłany: Nie 10:50, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mniej wiecej tak to wyglada. Na obecny moment robie to co moge, wyczysciłem cała rame, nasmarowalem wszystkie czesci ruchome, kazda srubka starannie nasmarowana. Czesc plastikow widzocznych na zdjeciach (nadkole tez juz skompletowalem) przygotowuje do malowania. Bede malowal na ciemno szary.
Rame trzymam w piwnicy zeby nie zagracac garazu na ten czas wiec nie wystraszcie sie pajeczyn hihi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze wiecie dokladnie co to za model? Charakterystyczne mocowanie tylnej pompy hamulcowej ktora widac pod oslonka na ostatnim zdjeciu.
Nigdzie nie umiem znalezc po vinie.
Pierwsze fotki pogladowe, dosc chaotycznie wklejone. Kolejne bede dodawal systematycznie, kolejno opisujac postep prac, wiec lepiej sie bedzie ogladalo.
Wrzuce tez zdjecia drugiej ramy, ktora postanowilem skompletowac i najprawdopodobniej sprzedac aby zasilic budzet na nowe czesci. Na dniach bede mial wiecej czasu to doloze sie bardziej aby nacieszyc Wasze oczy.
Przede mna ogrom pracy przy tej skarbonce.
Tymczasem zycze milej niedzieli. Odpocznijcie bo jutro do pracy rodacy!
Pozdrawiam, Aleksander
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 14:21, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Trochę słabo doczyszczone te elementy. Np wahacz to meglio zrobiło by z niego nówkę. Felgi takie zostawiasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Żory
|
Wysłany: Nie 14:33, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Stan terazniejszy nie do konca zgadza sie ze zdjeciami. Dosc dawno je robilem wiec bardzo mozliwe ze aktualnie to duzo lepiej wyglada.
Co do wachacza to mylem go specjalistycznym srodkiem do mycia komor silnika wiec ze tak powiem wyzarlo wszystko co sie dalo.
Felgi raczej takie zostawiam. Lozyska nawet ladnie chodza, nie maja luzow, szprychy sa ladnie ponaciagane, jedyny mankament to troche ubita tylna felga, ale chce wrzucic kostki wiec mysle, ze nie bedzie problemu z trzymaniem powietrza.
A i urwane jest jedno z szesciu mocowan zebatki, ale mysle ze to tez zaden problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|