|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:29, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
to jest zderzak koncowy - to sie reguluje, troszke to znaczy ile - mało precyzyjnie, działac bedzie bo niby czemu ma nie działać po prostu masz teraz losowo ustawiony zawór wydechowy i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:03, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Henio gadałem z kumplem, trzeba wkręcić żeby podniósł się ciutke ten zawór i tyle, tak zrobiłem i chyba jest ok, bez śrubki też pracował dobrze 😂 |
dokładnie, ch... wie po co to dali, wcześniej było bez tego i było dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:05, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
racesupport to zgubiłeś tą śrubkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:19, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
wczesniej było tylko w innej formie - była regulacja z lewej strony zaworu, w małych SXach juz od dawna jest w cylindrze jako sruba dobicia - a żeby było ciekawiej ten patent był w ktmach z lat 90tych - pod nakrętki cylindra dawało sie odpowiednio podkładki żeby wydystansować max otwarcie zaworu.
wg mnie lepszy patent ten na cylindrze niz na elementach zaworu - bo przy serwisie nie trzeba tego zaczepiać, ewentualnie sprawdzić i tyle. w poprzednim patencie co oporowo srubka trzymało pewnie była szansa ze sie cos mogło przestawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 20:49, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | racesupport to zgubiłeś tą śrubkę? |
odkręciła się w piździec gdzieś w lesie i wyrzygało mi olej, i to całe 600ml także pięknie tam musiało lecieć z tego
szukałem service manual do 2020 ale chyba ciężko w sieci
henio12323 napisał: | to jest zderzak koncowy - to sie reguluje, troszke to znaczy ile - mało precyzyjnie, działac bedzie bo niby czemu ma nie działać po prostu masz teraz losowo ustawiony zawór wydechowy i tyle |
1-2mm się podniósł może, na oko no bo jak inaczej heheh, nie mam ani serwisówki ani żadnego narzędzia do tego a ponoć takowe istnieje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 20:59, 27 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 21:13, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
kilka dni temu pytałem naszego kolegę kristofsx, nie ma jeszcze repairów do 2020. A jak kristof nie ma to chyba nikt nie ma chociaż henio pewnie znasz ją już na pamięć? pytam z ciekawości, mam nadzieje przynajmniej sezon nie przyda mi się repair
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:34, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
szczerze - mało kto wraca z takimi furami na serwis, ogólnie szosówki potrafimy po kilka dobrych sezonów regularnie "przeglądac" i serwisować, cross/enduro jak juz to do pierwszych 20h moze ktos sie skusi na obsługe. potem juz po garażach każdy grzebie - zwykle bez instrukcji właśnie
narzędzia są - chociaż to tylko pomiar wysokosci języka zaworu, narzędziem łatwiej zdecydowanie, ale zwykła suwmiarka wystarczy.
co do serwisówki - ja nie potrzebuje to nie śledze tego ale wiem że do starszych modeli mozna kupic CD z serwisówką, nie kosztuje jakos to strasznie mało, ale też nie kosmos cena, jak kogos stac na nowąfure a chciałby rzetelnie serwisować to mysle ze warto sie pokusić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zeea
Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 22:14, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Zajebista maszyna, ale powiem Wam, że tego nie potrafie ogarnąć. Czlowiek placi nie malą kase, za takie nowe moto, a co jakis czas slyszy lub czyta, że doslownie po paru mth cos tam sie odkrecilo, cos tam stuka itd... Czasem sie ciesze, że mnie nie stac na nowy sprzet bo ten moj leciwy SX nie jednemu jeszcze nosa potrafi utrzec i ostatnio nawet wiecej jezdzi niz stoi haha oby tylko taką przygode miales z nia i samych udanych podjazdow zycze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:18, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
niestety wszystko idzie jakosciowo w dół, max zyski, z drugiej strony tez coraz bardziej elementy są nastawione na "sport" nie na to żeby długo miało wytrzymać. ktm to tez jakby nie patrzeć to praktycznie manufaktura - nie liczac odnogi bajaja, to liczba motocykli przez ktma klepana jest stosunkowo niska - yamaha czy honda robi kilkanascie razy wiecej motocykli.
z innej tez strony nowa yamaha w porównaniu z ktmem.... niektóre rzeczy jakosciowo znacznie znacznie gorsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:18, 27 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
zeea napisał: | Zajebista maszyna, ale powiem Wam, że tego nie potrafie ogarnąć. Czlowiek placi nie malą kase, za takie nowe moto, a co jakis czas slyszy lub czyta, że doslownie po paru mth cos tam sie odkrecilo, cos tam stuka itd... Czasem sie ciesze, że mnie nie stac na nowy sprzet bo ten moj leciwy SX nie jednemu jeszcze nosa potrafi utrzec i ostatnio nawet wiecej jezdzi niz stoi haha oby tylko taką przygode miales z nia i samych udanych podjazdow zycze |
No podobny wniosek mi się również nasunął, ale mimo wszystko w przyszłym roku chciałbym coś 2015+ . Byleby lepsze nie było wrogiem dobrego ; )
Poza tym huśka piękna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:09, 28 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
w 2019 jest już to rozwiązanie z zaworem więc może ktoś ma serwisówkę np. do xc'19
a co do nowych sprzętów to ja mam tylko bardzo dobre doświadczenia i kolejny też wezmę nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 20:15, 28 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Ja po 6mth stwierdzam - na te chwilę, że Sherco jest dużo lepszym motocyklem, przede wszystkim zawieszenie i jest mocniejszy, lepiej z dołu ciągnie, nie grzeje się tak, jest super wyposażony na wstępie i tańszy minus jak dla mnie nie do przejścia na dzień dzisiejszy to polski importer, jeśli 21 okaże się że poprawili zapłon (bo były problemy ale to długa historia) to raczej wrócę do Sherco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:12, 29 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
A możesz powiedzieć na jakich ustawieniach gaźnika jezdziles? Wysokość, iglica, mała dysza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 18:54, 29 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
HusqvarnaaFC350 napisał: | A możesz powiedzieć na jakich ustawieniach gaźnika jezdziles? Wysokość, iglica, mała dysza? |
pytasz o sherco ? jeździłem na gaźniku smartcarb sc2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 7:08, 30 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
...a właśnie, miałeś w którymś z tematów napisać odczucia po zmianie gaźnika..także miło by nam było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|