|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:32, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
serwis amorka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:58, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
historii ciag dalszy
dozszły nowe manetki i przełaczniki, alternatywa do oryginalnych, przełączniki sa minimalnie tansze a czy mocniejsze czas pokaze.
[link widoczny dla zalogowanych]
serwis przedniego zawieszenia, nie obejdzie sie bez kompletnego zestawu naprawczego (panewki, uszczelniacze, o-ringi).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jest i oem zestaw panewek i uszczelniaczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 18:20, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:37, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
cartridge zalane olejem, odpowietrzone i napompowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
golenie spolerowane
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko poskładane do kupy ale fotek z dalszych prac brak (nie było czasu )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 21:40, 02 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22:57, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak odpowietrzałeś? Słyszałem o patentach ze szczelinomierzem/drucikiem odpowietrzali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:05, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
nie bardzo wyobrażam sobie jak można szczelinomierzem czy drucikiem cokolwiek tam odpowietrzyć. Użyłem urządzenia ciśnieniowo próżniowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:23, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wójo pokaż tą swoją instalację próżniową.
Zrobiłeś ją z filtra od wody?
Jak zamocowałeś nypel/króciec od dołu zbiornika.
Niebawem sam będę robił taki układ.
Może jakieś rady?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 1:57, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy mówili o zawieszeniu w kacie ale podobno zalewaja układ i przy składaniu między obudowę a oring wciskają szczelinomierz bądź ten drucik by powietrze mogło uciec. Nie wiem jak to w praktyce wygląda i się sprawuje ale o takich patentach słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:09, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
hacker, cała instalacja jest w fazie budowy, sprawdziłem ze działa i bede ja modyfikował i poprawiał zeby miała rece i nogi.
Zbiornik zrobiłem tak jak piszesz z filtra do wody z tego wzgledu ze jest przezroczysty i widac co sie dzieje z olejem i jaki jest jego poziom. Nypel jest od spodu wkrecony (nawierciłem otwór, nagwintowałem i wkreciłem na klej szybkoschnący).
Nie ma obawy o rozerwanie tego bo cała maszyneria pracuje na niskich cisnieniach/podcisnieniach (max od -1 do +3 bary).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:00, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Bo widziałem jeszcze wersję z podejściem od góry i poprowadzonym na dół wężykiem, jednak wejście od spodu jest chyba lepsze.
Masz do zestawu podłączoną butlę z azotem czy pompujesz powietrze jakąś pompką, kompresorem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 19:02, 03 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:26, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
robiłem opcje z wężykiem od góry i wprowadzonym na dno ale nie zdaje to egzaminu, trzeba przy przyłączu które się wkręca w amorek zrobić trójnik i dodatkowy przewód żeby powietrze miało którędy ociekać.
Opcja z jednym przewodem wkręconym w dno jest prostsza i skuteczniejsza.
Do tego nie podłącza sie żadnej butli z azotem, azot to oddzielna operacja, o ile przednie cartridge można napompować zwykłym powietrzem przy pomocy specjalnej pompki albo przystawki do sprężarki o tyle z tylnym amorkiem to nie przejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:33, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o to, że podaję się powietrze pod ciśnieniem do zbiornika z olejem aby je wcisnąć do amora.
https://www.youtube.com/watch?v=Gant4uM9Q0w
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:57, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no tak, jednym zaworem dopuszczam sprezone powietrze a drugim wyciegam robiąc próżnie agregatem.
Uzadzenie wydaje sie proste ale zeby wszystko prawidłowo dzialało trzeba dobrze pokombinowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:03, 07 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
wpadł mi w rece dekiel sprzegła z sxs-a, nie dosc ze dostep do sprzęgła bedzie łatwiejszy to sam dekiel jest solidniejszy od standardowego
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:17, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
mały up
Plany na nocne wyjazdy zmusiły mnie do wykombinowania sobie jakiejś lampki dzięki której można będzie sie przemieszczać w miare sprawnie po zachodzie słonca.
Nie chciałem za bardzo montowac dodatkowych lampek które można urwac, kombinowac z dodatkowymi kablami albo wozic je w placaku i przed zachodem słonca dopiero je montowac. Lampa miała byc zawsze ready to race
Moduły z diodami led wykorzystałem z gotowej lampy (która niestety tania nie była ;/) ale miałem mało czasu na kombinacje zeby od podstaw zbudować samemu elektronike.
[link widoczny dla zalogowanych]
obudowę wspawałem z blachy aluminiowej połączonej z radiatorem, żeby zachowac odpowiednie chłodzenie. W sumie mam 40 wat na diodach cree xl-m.
Moduły ustawiłem pod rożnym kontem żeby zachować swiatła długie i krótkie (przy swiatłach krótkich świeca 2 diody z szerokokątnymi kolimatorami a na swiatłach długich dodatkowo swieca 2 diody z kolimatorami skupiającymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cały srodek został zalany żywicą żeby zabezpieczyć elektronikę przed wibracjami i wilgocią.
Jako klosz zastosowałem ''szkło'' z oryginalnej lampy.
[link widoczny dla zalogowanych]
lampa może byc zasilana napięciem zmiennym ale ja dodatkowo zrobiłem mostek prostowniczy poniewaz na napięciu zmiennym był problem z rozdzieleniem swiateł długie/krótkie.
Testy w boju przeszła pomyślnie, ma za sobą juz sporo godzin pracy w ciężkich warunkach i jak naradzie nie odmawia posłuszeństwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Śro 17:24, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|