Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hybryda sx-f/exc-r z silnikiem RFS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:32, 27 Sty 2014    Temat postu:

serwis amorka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:58, 21 Lut 2014    Temat postu:

historii ciag dalszy Very Happy
dozszły nowe manetki i przełaczniki, alternatywa do oryginalnych, przełączniki sa minimalnie tansze a czy mocniejsze czas pokaze.
[link widoczny dla zalogowanych]
serwis przedniego zawieszenia, nie obejdzie sie bez kompletnego zestawu naprawczego (panewki, uszczelniacze, o-ringi).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest i oem zestaw panewek i uszczelniaczy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 18:20, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:37, 02 Mar 2014    Temat postu:

cartridge zalane olejem, odpowietrzone i napompowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
golenie spolerowane
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko poskładane do kupy ale fotek z dalszych prac brak (nie było czasu Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 21:40, 02 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 22:57, 02 Mar 2014    Temat postu:

Jak odpowietrzałeś? Słyszałem o patentach ze szczelinomierzem/drucikiem odpowietrzali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:05, 02 Mar 2014    Temat postu:

nie bardzo wyobrażam sobie jak można szczelinomierzem czy drucikiem cokolwiek tam odpowietrzyć. Użyłem urządzenia ciśnieniowo próżniowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:23, 02 Mar 2014    Temat postu:

Wójo pokaż tą swoją instalację próżniową.
Zrobiłeś ją z filtra od wody?
Jak zamocowałeś nypel/króciec od dołu zbiornika.
Niebawem sam będę robił taki układ.
Może jakieś rady?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 1:57, 03 Mar 2014    Temat postu:

Nie wiem czy mówili o zawieszeniu w kacie ale podobno zalewaja układ i przy składaniu między obudowę a oring wciskają szczelinomierz bądź ten drucik by powietrze mogło uciec. Nie wiem jak to w praktyce wygląda i się sprawuje ale o takich patentach słyszałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:09, 03 Mar 2014    Temat postu:

hacker, cała instalacja jest w fazie budowy, sprawdziłem ze działa i bede ja modyfikował i poprawiał zeby miała rece i nogi.
Zbiornik zrobiłem tak jak piszesz z filtra do wody z tego wzgledu ze jest przezroczysty i widac co sie dzieje z olejem i jaki jest jego poziom. Nypel jest od spodu wkrecony (nawierciłem otwór, nagwintowałem i wkreciłem na klej szybkoschnący).
Nie ma obawy o rozerwanie tego bo cała maszyneria pracuje na niskich cisnieniach/podcisnieniach (max od -1 do +3 bary).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:00, 03 Mar 2014    Temat postu:

Bo widziałem jeszcze wersję z podejściem od góry i poprowadzonym na dół wężykiem, jednak wejście od spodu jest chyba lepsze.
Masz do zestawu podłączoną butlę z azotem czy pompujesz powietrze jakąś pompką, kompresorem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 19:02, 03 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:26, 03 Mar 2014    Temat postu:

robiłem opcje z wężykiem od góry i wprowadzonym na dno ale nie zdaje to egzaminu, trzeba przy przyłączu które się wkręca w amorek zrobić trójnik i dodatkowy przewód żeby powietrze miało którędy ociekać.
Opcja z jednym przewodem wkręconym w dno jest prostsza i skuteczniejsza.
Do tego nie podłącza sie żadnej butli z azotem, azot to oddzielna operacja, o ile przednie cartridge można napompować zwykłym powietrzem przy pomocy specjalnej pompki albo przystawki do sprężarki o tyle z tylnym amorkiem to nie przejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:33, 03 Mar 2014    Temat postu:

Chodzi mi o to, że podaję się powietrze pod ciśnieniem do zbiornika z olejem aby je wcisnąć do amora.
https://www.youtube.com/watch?v=Gant4uM9Q0w


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:57, 03 Mar 2014    Temat postu:

no tak, jednym zaworem dopuszczam sprezone powietrze a drugim wyciegam robiąc próżnie agregatem.
Uzadzenie wydaje sie proste ale zeby wszystko prawidłowo dzialało trzeba dobrze pokombinowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:03, 07 Mar 2014    Temat postu:

wpadł mi w rece dekiel sprzegła z sxs-a, nie dosc ze dostep do sprzęgła bedzie łatwiejszy to sam dekiel jest solidniejszy od standardowego Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:17, 21 Maj 2014    Temat postu:

mały up Smile
Plany na nocne wyjazdy zmusiły mnie do wykombinowania sobie jakiejś lampki dzięki której można będzie sie przemieszczać w miare sprawnie po zachodzie słonca.
Nie chciałem za bardzo montowac dodatkowych lampek które można urwac, kombinowac z dodatkowymi kablami albo wozic je w placaku i przed zachodem słonca dopiero je montowac. Lampa miała byc zawsze ready to race Very Happy
Moduły z diodami led wykorzystałem z gotowej lampy (która niestety tania nie była ;/) ale miałem mało czasu na kombinacje zeby od podstaw zbudować samemu elektronike.
[link widoczny dla zalogowanych]
obudowę wspawałem z blachy aluminiowej połączonej z radiatorem, żeby zachowac odpowiednie chłodzenie. W sumie mam 40 wat na diodach cree xl-m.
Moduły ustawiłem pod rożnym kontem żeby zachować swiatła długie i krótkie (przy swiatłach krótkich świeca 2 diody z szerokokątnymi kolimatorami a na swiatłach długich dodatkowo swieca 2 diody z kolimatorami skupiającymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cały srodek został zalany żywicą żeby zabezpieczyć elektronikę przed wibracjami i wilgocią.
Jako klosz zastosowałem ''szkło'' z oryginalnej lampy.
[link widoczny dla zalogowanych]
lampa może byc zasilana napięciem zmiennym ale ja dodatkowo zrobiłem mostek prostowniczy poniewaz na napięciu zmiennym był problem z rozdzieleniem swiateł długie/krótkie.
Testy w boju przeszła pomyślnie, ma za sobą juz sporo godzin pracy w ciężkich warunkach i jak naradzie nie odmawia posłuszeństwa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Śro 17:24, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 19:29, 21 Maj 2014    Temat postu:

wójo koniecznie musisz się zatrudnić w KTM Very Happy lampa spoko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin