|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:04, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jako ze przelot z sx był męczący przy dłuższych wyjazdach założyłem oryginał z exc 530, góra minimalnie słabsza ale za to poprawił sie moment obrotowy w niższych partiach obrotow i jak dla mnie o to własnie chodziło
[link widoczny dla zalogowanych]
dodatkowo doszedł licznik vapor
jako ze oryginalne mocowania kosztuja praktycznie tyle co nowy licznik wyrzezbilem sobie taka osłonke z alu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 21:08, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Niezły z Ciebie spawacz.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:26, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
to fotki po oszlifowaniu spawów, nie spawam zawodowo ale cos tam wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Nie 19:10, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Super wyszło...przynajmniej jest bezpieczny w przypadku uderzenia w drzewo lampą
mam pytanko:jaką farbą pomalowałeś pokrywe sprzęgła?bo widze,że na pierwszych zdjęciach była czarna mi już praktycznie cała sie złuszczyła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:19, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ta czarna to zwykły czarny spray, teraz usunołem go całkiem i jest goly magnez, porzynajmniej nic sie nie wyciera ni nie łuszczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:19, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
sezon sie konczy, 3ci bieg praktycznie całkowicie odmówił posłuszenstwa wiec zaczynam kompletowac graty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:47, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
silnik w czesciach
[link widoczny dla zalogowanych]
zaworów ssacych nie wiele zostało
[link widoczny dla zalogowanych]
głowica gotowa do oddania komus kto obrobi gniazda, sprawdzi i ewentualnie wymieni prowadnice zaworowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 19:09, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Użyłeś jakiegoś środka do czyszczenia czy jakiś inny sposób. Z zagranicznych filmików wiem że kupują wiadro jakiegoś środka np do czyszczenia gaźnika i z tego co widziałem to efekt super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:02, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tylko chemia typu aktywna piana, szczotka i włóknina syntetyczna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 11:48, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Fajnie urządzony warsztat masz tzn fajny pomysł na obrys części zawieszonych nad warsztatem P.
A jakiego środka używałeś do czyszczenia bo super to wygląda, jakiej szotki używałeś i włókniny konkretnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:18, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
z warsztatu nie korzystam sam wiec przez to widac czego brakuje...
do mycia mozna uzyc kazdej chemii typu ecopiana, dimer, aktywna piana wurtha.
podejdz do sklepu z materiałami lakierniczymi i zapytaj o włuknine, co do szczotki to cos typu szczotki do zebów tylko ze sztywniejszym włosiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:21, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dla potomnych fotki "magicznych" ściągaczy do ściągania bieżni łożysk z czopów i wybijania łożysk z zamkniętych gniazd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Wto 21:47, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
wójo mam taki odklejacz tylko hydrauliczny do 8T - nie do zastąpienia innymi pseudo wynalazkami
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alice in Wonderland
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:23, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
hmm zobaczyłem dopiero ten ciekawy temat
czyli taak wziąłeś ramę od SX-F i założyłeś starszy silnik od 520,
zamontowałeś też tam akumulator (SX-F nie ma seryjnie akumulatora?) ?
Zmieniłeś tylko silnik (oprócz części które wymieniałeś i musiałeś dorabiać), czy też np. gaźnik i inne rzeczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:26, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
rama z SXF i EXC jest ta sama rózni sie tylko że SXF nie ma mocowania akumulatora. kupujesz takie z EXC i masz
gaźnik zmienia sie pod silnik nie pod rame ;P wiec po co miałby zmieniać gaźnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|