|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:54, 10 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
a gdzie to dałes robić mi zawołali za obróbkę jednego gniazda 50 zl wymiana jednej prowadnicy 180 zł i to są ceny bez części prowadnic i gniazd jest 4 take koszta masakryczne. w lc4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:40, 10 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
NMR Lublin [link widoczny dla zalogowanych] Czesto bywam w lublinie wiec zaworze i odbieram graty ale mozna tez do nich wysłac czesci i po zrobieniu odsyłaja, do tego to aso ktm wiec we wszystkie czesci na miejscu mozna sie zaopatrzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:01, 12 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
kolejna porcja gratów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w wolnej chwili przekółem korbe i wycentrowałem sobie wał
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po wyjeciu wału z silnika miał bicia radialne 0,15 i 0,19 a boczne 0,1 czyli powyżej dopuszczalnej normy.
Po przekuciu korby i wycentrowaniu ma radialne 0,02 i 0,03 a boczne 0,07 (norma radialne 0,05 a boczne 0,12)
cdn...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:09, 12 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie lepsza by była korba hot rodsa z mosiężną tulejką jak oem? Bo prox jest tam goły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:16, 12 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
miałem hot rodsa i przez dwa sezony sprawowała sie super, po rozkuciu prawie zadnych sladów zuzycia, teraz z ciekawosci wziołem proxa bo ma niby lepsze opinie, no i hot rods MADE IN CHINA a prox MADE I JAPAN. Okaze sie w praktyce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 23:05, 12 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
co to jest bicie boczne?
i gdzie można znaleźć normy dotyczące max bić wału?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:16, 12 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Na fotce opisałem mniej wiecej o co chodzi:
[link widoczny dla zalogowanych]
wartosci które podałem zawarte sa w serwisówce i dotycza ktm exc/sx z silnikiem rfs.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 0:25, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ok dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:01, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jak mocna prasa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:32, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
chyba 25ton
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:23, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ostatnio widziałem chybrydę na allegro podobną do twojej tylko koleś pisał że cała modyfikacja odbyła się bez ingerencji w ramę. czy jest to faktycznie możliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:00, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jest to nie możliwe bez poważnej ingerencji w wydech albo głowice, w zasadzie wydechu nie przerobisz bez mocnego przewężenia i załamania co bardzo nie korzystnie wpłynie na jego prace, pozatym mocowania silnika trzeba przespawac wiec jest konieczna ingerencja w rame.
pokaz link z ta aukcja.
Powoli do przodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pon 22:22, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 1:46, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Aukcja już się skończyła też ją widziałem. Oglądałem twoją hybryde i wiedziałem że coś musi być nie tak gdy pisało że rama nie przerabiana. Możliwości rejestracji też nie miał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:03, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Kuźwa czy tylko ja jestem cos nie teges - strasznie lubię oglądać takie relacje z remontów silników. Wcześniej była relacja hacera na forum sm - teraz ta
Super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:24, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] link do aukcji pisałem do kolesia niestety nie odpisał.
apropos remontu niemogę się napatrzeć na tak dokładnie wyczyszczone kartery ja do mycia swojego silnika stosowałem płyn akra k2 jakieś szczotki i pomimo tego efekty nie były zbyt imponujące. a zwłaszcz tyczy się to głowicy twoja wygląda jak nówka; a może poprostu ty kupujesz cały silnik nowy w częściach a nam piszesz że stary składasz heheh
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Wto 15:24, 15 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|