|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Wto 17:51, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
szakul123 w serwisie, w którym pracuje mamy taką "pralkę" karchera:
[link widoczny dla zalogowanych]
używamy tego do mycia części samochodowych typu głowice,bloki itp. efekt taki sam jak u wója na zdjęciu niezależnie jak zabrudzony element chcesz umyć. Zasypuje ją się specjalną chemią w gorącej wodzie do 90 stopni.
wójo fajny statyw do wyważania wału, sam robiłeś?
pozdro[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:28, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Takie myjki to dobra sprawa, zaoszczędzają sporo czasu ale tez nie wszystko domyja i troche kosztuja. Ja używam szczotek jak do zebów tyle ze z drucianym włosiem o różnej sztywnosci i z syntetycznym dosyc sztywnym włosiem, do tego włóknina syntetyczna i chemia. Druciaków w zasadzie użyłem tylko do usuwania nagaru z kanałów w głowicy, a do reszty zwykłe szczotki żeby nie drapać powierzchni. Czasochłonne zajecie, do wiosny mam czas a w syfie nie lubie krecic
Co do tej hybrydy z aukcji to nawet sensownie ona wyglada, jestem ciekawy jak rozwiazal problem wydechu wydechu.
Tak to mniej wiecej wyglada, na zdjeciu, wydaje sie ze sporo miejsca, ale zeby zmiescic kolektor bez ciecia trzeba go opuscic pare cm w dół. Mozna było silnik jeszcze opuscic w doł ale wtedy mocowania przednie tez do przespawania i wraz nie jest to az tak duzo zeby nie ingerowac w rame albo wydech. Moze w silniku jest nizszy cylinder z sx-a i kolejne cenne milimetry nizej ? Fajnie by było jak by własciciel sie odezwał i co nieco napisał.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 21:05, 15 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:02, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dzwonłem do gościa dzisiaj powiedział że dolne mocowanie silnika zostało delikatnie zeszlifowane a kolanko przesawane; nib nie wpłyneło negatywnie na pracę silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:37, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
obczajcie że z aukcji widać ze wydech przespawywany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:03, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
szkoda ze dokladnych zdjec nie wstawił, tam jest cholernie ciasno, jak opusci silnik to moze stykac sie z chłodnicami, chyba ze załozy z innego typu, mozna kombinowac na wiele sposobów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:26, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mały up
kolejne graty, dobrze ze lista sie kurczy...
[link widoczny dla zalogowanych]
i sprawdzanie luzu osiowego wału
[link widoczny dla zalogowanych]
cdn...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maras Moto
Gość
|
Wysłany: Nie 10:38, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wójo mam pytanko jak rozwiązałeś sprawę rejestracji tego moto?? jako nowszy model czy starszy bo mam ramę z 620SC i może coś z tym bym pokombinował jak by później nie był problem z przejściem przeglądu. Z góry dzięki za info
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:12, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
na ramie z sx nie zarejstrujesz, musisz miec rame z exc z dokumentami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maras Moto
Gość
|
Wysłany: Nie 11:34, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ramę mam od 620SC z papierem nie SX tylko później jak by wyglądała kwestia przeglądu gdybym mu wstawił silnik od np. EXC 450?? ten silnik to założenie ''hipotetyczne'' i gdyby np. jakiś Pan policjant w trakcie kontroli powiedział by że ten model nie miał takiego silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:53, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
myślisz ze ktos zwróci uwagę ze jest inny silnik ?? ciężko będzie znalesc diagnoste czy mundurowego który będzie kojarzył z wyglądu ze taki silnik był tylko w exc czy sx a w lc4 nie.
Sporo osób widząc moja hybryde pytało sie jaka to pojemność 125 czy 250....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 14:56, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Nie 17:34, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W tym momencie nie ma nr silnika w dowodzie (jest on częścią zamienną), więc nie widzę większego problemu w takiej przeróbce.
A mnie zawsze pytają czy mój to 450
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maras Moto
Gość
|
Wysłany: Nie 18:26, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W sumie racja bo nawet z większej pojemności czyli 609ccm zejdę na 500ccm a ubezpieczenie i tak jest to samo bez różnicy pojemności a może jeszcze się trochę przez zimę pobawić i założyć na tą ramę od 620SC zbiornik/plastiki od EXC??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:17, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
mały up
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 22:22, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nowiutki tłok, tryby i tak dalej - ale hybryda będzie latać!
Tylko pozazdrościć !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|