|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:04, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
TomJBu napisał: | Udało się! odpowietrzone!
Bardzo długo męczyłem się ponad 2 godziny. Wystarczyło że wziąłem strzykawkę i od dołu wypchnąłem resztę powietrza która jakoś się tam gromadziła, przez pompowanie klamką nie szło odpowietrzyć. |
good good
oj tez się kiedyś z tym męczyłem :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:07, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jazda próbna była, jest ok już bałem się że będę musiał wydać 600 zł na nową pompę.
Kolejny zakup to opony i plastiki... Ale to poczekam jeszcze chwilę bo zbankrutuje nooo hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 1:12, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To hobby do najtańszych nie należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:43, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
hehe to przed zakupem też sie mozesz kogos podpytac gdzie i jak kupic kiedys kupiłem zestaw plastików na alledrogo i był słabej jakosci, teraz zaczałem inaczej szukać i oryginał miałbym prawie w podobnej cenie a wszystko duzo lepiej pasuje i sie zgrywa no i solidniejsze jakby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:11, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Będę was o wszystko pytać tu i na innych działach. Bardzo dużo mi pomogły wasze porady, dziękuję
Plastiki oglądałem na stronie KTM'a a opony już na allegro jakieś dorwę ale to potem.
Dzisiaj idę na godzinę do pracy a potem krzaki, jak się zapowietrzy to chyba będzie pompka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:39, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Stojąc na jedynce, sprzęgło wciśnięte na wolnych obrotach motor gaśnie.
To wina zużytego sprzęgła czy dalej nie wy sprzęga dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:13, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wysprzęgla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:19, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Źle odpowietrzone czy coś mechanicznego? wysprzeglik nowy, przewody szczelne, pompka działa. Co mam zrobić żeby było dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 17:06, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś na wolnych obrotach podpompować klamką sprzęgła i wtedy wbić bieg co się stanie jeśli nie zgaśnie to masz do poprawki odpowietrzenie sprzęgła.A jeśli gaśnie pomimo podpompowania to wychodzi,że całkowicie jest zapowietrzone ewentualnie pompa przepuszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:46, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz zimny silnik i posklejane tarcze to tak sie moze dziać. przejedź siętroche ponaciskaj sprzęgło podczas jazdy a potem na wolnych obrotach sie baw. mi na zimnym tez potrafi przy wbijaniu biegu szarpnąć....
2 sprawa jak czujesz że sprzegło zapowietrzone zrób tak jak pisałem wyzej, odkręc pokrywke, zdejmij wysprzęglik i powduszaj tłoczkiem do konca i poczekaj aż sam odskoczy do zabezpieczenia i tak z 3X zobaczysz ile powietrza bedziesz miał
a co do samego sprzęgła. to jak odpowietrzysz, i na ciepłym silniku nadal to bedzie to nastepne do diagnozy były by przekładki czy nie są przypadkiem pokrzywione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:25, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak masz zimny silnik i posklejane tarcze to tak sie moze dziać. przejedź siętroche ponaciskaj sprzęgło podczas jazdy a potem na wolnych obrotach sie baw. mi na zimnym tez potrafi przy wbijaniu biegu szarpnąć....
2 sprawa jak czujesz że sprzegło zapowietrzone zrób tak jak pisałem wyzej, odkręc pokrywke, zdejmij wysprzęglik i powduszaj tłoczkiem do konca i poczekaj aż sam odskoczy do zabezpieczenia i tak z 3X zobaczysz ile powietrza bedziesz miał
a co do samego sprzęgła. to jak odpowietrzysz, i na ciepłym silniku nadal to bedzie to nastepne do diagnozy były by przekładki czy nie są przypadkiem pokrzywione |
Masz na myśli wciskanie tej kulki wysprzęglika czy pompowanie klamką sama klamką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:14, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
mam na mysli wciskanie tej kulki czyli wysprzeglika, pokrywka sciągnieta a na dole wciskasz wysprzęglik do konca, i on sobie pomału wróci, i tak ze 3 razy. klasycznie ja moge litr od góry przepompowac, a potem wciskam wysprzeglikiem i zawsze mikropęcherzyki wylatują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:14, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze pytanie apropo mieszanki.
Motor wali olejem bo jeżdżę za spokojnie i nie dopalam oleju.
Mówiliście żebym zrobił 1:50 albo 1:60, raz zrobiłem 1:50 i było już na prawdę dobrze ale zapomniałem dodać że mam TULEJE i nie wiem czy to jest dobre dla silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 5:13, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym lał 1:40 i wymienił watę w tłumiku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:51, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A co z silnikiem? jest to bardzo szkodliwe dla żywotności ? Świeca pewnie też będzie cała dalej w oleju czy regulować gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|