|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Nie 17:31, 25 Sty 2015 Temat postu: KTM 200 |
|
|
Cześć, witam.
Na imię mi Janusz, mam 25 lat. Aktualnie mieszkam w UK. Przez ostatnie parę lat miałem przerwę od jeżdżenia na moto, tudzież ostatnio (2 tyg temu na urlopie w Polsce) kupiłem sobie PRZYPADKOWO maszynkę do dawania radości.
Przedstawię parę zdjęć, koledzy pomóżcie określić co to za model bo pobieżne dane od sprzedawcy dostałem ale widzę w tym niezły ulep.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie zdjęcia są pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Inna sprawa to problem dotyczący charakterystyki silnika, kupując 200 miałem nadzieję na takie "jadące od niższych" 125. Tudzież moto od lekkiego odkręcenia manetki od razu "sypie". Jeżdżąc po ósemkach, nie jestem w stanie dawkować mocy bo albo jest jej za mało, albo za dużo. Przesiadłem się na TM'a 125 kolegi to tam było oczywiste kiedy jedzie.
Na moim ktmie podczas jazdy ze stałą prędkością silnik taktuje " tytytytytytyrytrytrytry ", ponadto lekkie dodanie gazu to od razu zerwanie przyczepności koła. Mam wrażenie, że jedzie 1 albo 0. Tak ma być? Da się ten silnik jakoś "złagodzić"?
Kolejna rzecz, to taktowanie podczas przyspieszania od niskich obrotów, zdarza się, przed oddaniem pełnej mocy, taktowanie na jedną sekundę po czym wszystko wraca do normy.
Tu króciutki filmik, słychać taką lekką czkawkę w chyba 4 sekundzie.
http://youtu.be/2BP44s6Fwn8
W galerii zrobiłem zdjęcie świecy. Jesteście w stanie określić poprawność składu mieszanki? Dysza główna 183, iglica ustawiona na 2 rowek od góry, zmieniałem na 3 to bardziej przerywał...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 21:43, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Stare typy 2T tak mają, działają w systemie dwójkowym 0 1.
Nowe, to już niebo a ziemia. Miałem możliwość w tym roku przejechać sie na exc200 MY15 -bajka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|