|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:06, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | na twoim miejscu zostawił bym ten tłok, tylko zmienił pierscienie bo przelata on jeszcze wiecej niz nowy wossner. |
Widać moto w fajnym stanie - ja tam bym dał cylek do przemierzenia/honowania i jak już to rozebrałeś i kupił nowy tłok elko .
Nie wiem czy dobrze patrze do 450 na ktm sklep komplet tłok 850 - pewnie ktoś z forum załatwi taniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:44, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
cylek i tłok oddany do pomiarów, w poniedziałek maja zadzwonic i bede wiedział co i jak, na wstepie powiedziano mi ze cylinder w bardzo dobrej kondycji a tłok to sie okaże. Nowy tłok elko w Lublinie 950 zł i to ze zniszkami chyba wiec drogo jak jasna cholera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 13:24, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
drogo, wytrzymuje duzo wiecej niz wossner, ale nie warto placić praktycznie 2 cen wossnera za 1 elko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:15, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ile Ci krzyknęli za pomiary cylindra? Poza tym będziesz coś robił w NMR?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:46, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
cos nie tak mają z cenami teraz
ja za tłok mi sie wydaje do 525 płaciłem 750 zł ( ostatnio koledze forumowemu zamawiałem tłok i taką samą cene mi krzyknęli - 950 zł )
co ciekawe do 450tki tłoki były duuuzo tansze, i za 650 zł chyba mozna było dorwac. pozmieniali teraz pudełka numery częsci chyba - więc i ceny. tak im dyktują to tak sprzedają. wczesniej w pomaranczowych pudełkach było taniej - a juz nie pierwsza rzecz która drożeje. to samo np uszczelka pokrywy sprzegła do RFSa kiedys po 35 zł kupowałem, teraz prawie 60 zamiast taniej drożeje ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:13, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
zobaczcie po ile jest euro i po czesci macie odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:59, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wtedy te tłoki były w dobrej cenie bo: brałem od nich sporo czesci na remont jeszcze swojej hybrydy, zostawiłem sporo kasy i wynegocjowałem bardzo dobra cene na tłok, zawory, itp, cheniowi udało mi się załatwic w tej samej cenie ale juz nastepnemu znajomemu dodali 100zł do mojej ceny bo zobaczyli co sie swieci(przeciez nie beda sprzedawac kazdemu za pół ceny). ogólnie maja zasade ze jak ktos bierze dla siebie i zostawia sporo pieniedzy to daja czesto dobre znizki i zachecaja w ten sposób, ale jak ktos bierze na handel to nie daja z reguły wiecej jak 15%
Cena w detalu z tłok do 525 jest taka sama jak 2-3 lata temu, kurs euro tez ma wpływ na cene ostateczna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 10:01, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:56, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Rojek napisał: | Ile Ci krzyknęli za pomiary cylindra? Poza tym będziesz coś robił w NMR? |
za pomiar cylindra i tłoka cos o 15 zł wspomniał, a 40 zł przehonowanie, u nich juz na ten sezon nic nie bede robił...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 15:57, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:06, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wyczyszczony
Musze sie zabrać za wyczyszczenie kolektora bo przez te dwa lata troche rdzy i kamienia sie nagromadziło, jak kupiłem motocykl to sie błyszczał
kupiłem takie koncówki do szlifierki, cobaczymy co z tego bedzie
Chłodnice w badzo dobrym stanie, jedynie dobrze umyć miedzy zeberkami i je troche naprostowac
Prawa jeszcze z osłoną
Głowica do porządnego czyszczenia, już mnie paluchy bolą na sama myśl, ogólnie sama głowica ok, prowadnice zaworów tez ok, idealnie okrągłe, zawory nie maja luzu w prowadnicach.
Nie mam specjalnego przyrządu żeby to stwiedzić na 100% ale po trzonkach zaworów widac ze nie maja zadnyc rys czy otarc
Oto narzedzie do rozpinania zaworów z allegro które musiałem troche "wzmocnić"
Jeden z zaworów dolotowych, żyletki nie ma ale już jak otwarte wszytko to wymnieniam
Pasty na dotarcie zaworów
Wałek rozrządu, krzywki ładne jak nówki, łożyska też w bardzo dobrym stanie, ale dla pewności wymienie bo to nie jest droga rzecz, na takie same jak były ori, czyli NTN zakryte.
W miejscu pracy uszczelniaczy widoczne zużycie ale to nie jest jeszcze tragedia, zdecydowanie ten wałek za szybko się wyciera w tym miejscu, jeszcze jak zaglądałem 100 mth temu to te wytarcie było ledwo widoczne
Co do samego rozrządu to w planach miałem go wymienić, ale na ori napinaczu zostało jeszcze 4 zabki wiec jeszcze śmiało sezon pośmigam
Co do sprzęgła to serwisówka dla sprężyn podaje zużycie 42mm, moje maja akurat tyle wiec do wymiany
Przekładka sprzegła od strony talerza jest nieco wytarta, wymienie ja, reszta jest w bardzo dobrym stanie
Tarcze sprzęgła w bardzo dobrym stanie wszystkie maja 2mm grubości
Źródło opiłków w silniku, upewniajcie sie ze macie wcisniete sprzegło podczas odpalania moto z rozrusznika albo chociaz na luzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaSe
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:25, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny temat opis ze zdjęciami elegancki, człowiek sie czegoś u Ciebie nauczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:20, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
a co ma odpalanie z rozrusznika na biegu do ukruszonego kola zębatego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:26, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
teraz sobie przypomniałem ze po regulacjii zaworów zapomniałem odkrecic srube blokujaca wał i to moze wtedy ten tryb dał dupy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 22:29, 19 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 1:36, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Trochę klamotów
W końcu dokopałem sie do tego nieszczesnego trybu
Ślady na koszu ale tylko wizualne, nie wyczuwalne w ogóle pod palcem
Prowadnice przekładek
Cylek przehonowany, po pomiarach jeszcze nominał tak samo tłok wiec zdecydowałem ze wsadze nowe pierscienie a za jakies 100mth wrzucę nowy tłok ELKO
Pierścień górny w odróżnieniu od tego co miałem wcześniej jest czarny ,czy to jest jakaś warstwa teflonu?? Nie wiem z czego ten pierścień jest zrobiony ale jest piekielnie twardy, w 2 osoby mieliśmy problem żeby wcisnąc cylinder
Wentylator SPAL, czujnik od BMW na zakres 95/90 myśle ze bedzie ok, termostat na razie zostawiam, jak bedzie mi sie wentylator za często załaczał to go wywale
Wskaznik temperatury
Kolektory wyczyszczone, ale juz im dawnego blasku nie przywróce
Udało mi sie kupic komin do SX RFS ale w środku lata rura i ktoś próbował drutować cos z mocowaniem do lolektora
Głowica splanowana (według kolesia który mi robił głowice trzeba było to zrobić), pszefrezowane wszystkie gniazda zaworowe, mimo ze w planach do frezowania miały byc tylko wydechy
Zawory zapięte i dotarte, szczelne na szczęscie
Sprzęgło złożone do kupy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 3:20, 16 Lut 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:26, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ło kurde ;D miec naklejke motorex na deklu jeszcze to trzeba o moto niexle dbać.
co do pierscienia - on jest taki jak oryginał dodawany, a że ciezko to norma. ja sobie spinam duzą trytytką i zsuwam cylindrem
aco do czujnika od BMW - w moim przekonaniu włączał sie troszeczke za późno bo akurat w moim EXC włączał sie ale po chwili rzygnał wodą i tak. nie nadążało schłodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:01, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ło kurde ;D miec naklejke motorex na deklu jeszcze to trzeba o moto niexle dbać.
|
Qrde a ja w zeszłym roku ją zmyłem Karcherem - trochę mi się żal jej zrobiło
Z tym trybem rozrusznika rocznik 2005 miał wadę - tu jest sporo o tym - [link widoczny dla zalogowanych]!
U mnie poleciało łożysko kołka pośredniego rozrusznika. W nowszych rocznikach to poprawili ale trzeba dekiel chyba zmienić lub coś pokombinować ze starym ( póki co nie drążyłem)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 9:10, 16 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|