|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:16, 13 Sty 2016 Temat postu: KTM 450 EXC, 2005r. mały serwis |
|
|
Witam, jako ze śmigam na moim kacie już ponad 2 lata to przydało by sie co nieco w nim podłubać. Mimo wszystko ze stan wizualny kajtka jest znakomity i tak trzeba zajrzeć do serducha, bo mam w planach jeszcze troche sezonów pojezdzic. Na liczniku prawie 250mth, kupiłem go jak miał 80mth, czy to prawdziwy przebieg nie wiem, ale był w takim stanie ze do niczego nie można było sie przyczepić, dosłownie do niczego. Jestem w 99% pewny ze silnik nie był wczesniej rozbierany...
tutaj fota cylindra od strony wydechu
a tutaj od strony ssącej
jak widac cylek jest w dobrym stanie, posiada pare mikroskopijnych pionowych rysek (nie wyczuwalnych pod palcem), sa jeszcze dobrze widoczne slady po honowaniu.
tłok (strona wydechowa)
strona ssaca
ogolnie to tłok miałby sie całkiem dobrze gdyby nie te ryski, sam płaszcz nie jest mocno wytary. Juto jade do serwisu KTMa zwymiarowac cylinder, ale nie wiem czy go honowac, a co do tłoka to pewnie kupie wossnera mam nadzieje ze selekcja A wejdzie jeszcze. Nawet pierscienie nie były mocno zuzyte bo gorny miał 1,4 mm a olejowy 1,2 mm, wiadomo według serwisówki do smietnika ale nie ma tragedii.
Na dniach cos bede wstawiał jeszcze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:30, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
na twoim miejscu zostawił bym ten tłok, tylko zmienił pierscienie bo przelata on jeszcze wiecej niz nowy wossner.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 22:11, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wójo dobrze prawi,daj zmierzyć tłok ale z tego co widac to będzie trzymał wymiar,pierścienie są już poza wymiarem więc do kosza.
U mnie cylinder wygląda tak samo jak u ciebie i po sprawdzeniu jest nominał,tłok wygląda tak jak Twój tylko ma kilka rys mniej(po pomiarze w normie)pierścienie górny(uszczelniający) 0,4mm na zamku a dolny(olejowy lub jak kto woli zgarniający) 0,8mm ale jak to w pośpiechu olejowy złamałem więc do wymiany obydwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:47, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
tez nad tym myslałem zeby go wsadzic na nowych pierscieniach i pewnie tak zrobie, pytanie czy honowc ten cylek czy zostawic tak jak jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:55, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja bym lekko przehonował jak masz mozliwosc. nigdy to nie szkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:00, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jutro mam mozliwosc oddac cylek do nmr, to mi to lekko przehonuja i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:56, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
przehonuj delikatnie, ile było nalatane na tym tłoku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:52, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
250mth, z takim przebiegiem na liczniku kupiłem, z tego ja zrobiłem ze 170 mth, jestem prawie pewny ze piec nie rozbierany wczesniej... wiec tak na prawde nie wiem ile ma ten tłok
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 21:12, 14 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:42, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
delikatnie jezdzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:08, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jak na razie u mnie ma lekko, w nastepnym sezonie trzeba bedzie dac mu wiecej w palnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:10, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pobierz cylinder jeżeli trzyma wymiar nie honuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:48, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
czemu miałby nie honowac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:54, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | czemu miałby nie honowac ? |
Cięcie kosztów??
Budżetowy remont??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Czw 22:55, 14 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 0:14, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Przypominam, że honowanie ma też na celu utrzymywanie filmu olejowego miedzu tłokiem a gładzią cylindra... także honowanie nic nie zaszkodzi, a w dodatku pomoże dopasować się nowym pierścieniom i polepszy smarowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:40, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
MatiEXC napisał: | Przypominam, że honowanie ma też na celu utrzymywanie filmu olejowego miedzu tłokiem a gładzią cylindra... także honowanie nic nie zaszkodzi, a w dodatku pomoże dopasować się nowym pierścieniom i polepszy smarowanie |
dokładnie, tylko zeby dosłownie lizneli honownica bo na sylindrze widac jeszcze oryginalne slady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|