|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:40, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
kiedys czytałem jakis niemiecki albo austryjacki artykuł o 525 jak dopuscili go do sprzedazy i pisali ze to dla ciezszych zawodników dla których 450 jest za słaba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:01, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
oczywiście są tereny gdzie 500 będzie idealne są też i podjazdy gdzie moc i moment będzie najważniejsze, niemniej jednak do bardzo wielu rzeczy 500 będzie za trudne albo zbyt męczące;
niewątpliwie 500 to świetne moto ale już nie dla mnie, dużo większą przyjemność mi sprawia lekkość i poręczność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 16:33, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
w 300 moc mnie nie przeraża, szczególnie że jest przyduszona troszeczkę reklusem i nie szarpie tak jak głupia, pod warunkiem że nie startujemy z jedynki wszędzie ja uważam - co jest tylko i wyłącznie moim zdaniem, że 500 nadaje się na długie podjazdy i ogólnie pojęte light enduro, do lasu, męczarni w potoku gdzie trzeba z nóżki na nóżke czy na trawersach motor odpada głównie przez to że jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości, ale są goście co i tak lubią takie wyzwania i trzeba im to zostawić, ich wybór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 17:43, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
500 jest tylko 0.5kg cięższa niż 450 (111.5) i 4kg więcej niż 350, wysokość siedzenia i prześwit takie same jak w 250 excf, moc ok 55KM oddawana bardzo fajnie bez szaleństwa, ale jak trzeba to z pierdolni**em
po hamowatych 525 utarło się że 500 to szaleństwo , ale tak naprawdę to moto do wszystkiego, przy zmianie sprzęta napewno 500 będę brał pod uwagę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:46, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
"w 300 moc mnie nie przeraża, szczególnie że jest przyduszona troszeczkę reklusem i nie szarpie tak jak głupia, pod warunkiem że nie startujemy z jedynki wszędzie Wink ja uważam - co jest tylko i wyłącznie moim zdaniem, że 500 nadaje się na długie podjazdy i ogólnie pojęte light enduro, do lasu, męczarni w potoku gdzie trzeba z nóżki na nóżke czy na trawersach motor odpada głównie przez to że jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości, ale są goście co i tak lubią takie wyzwania Smile i trzeba im to zostawić, ich wybór Wink"
uwierz mi do mocy 500 a raczej do momentu też byś przywykł (300 mocowo dużo słabsza nie jest),
środek ciężkości mocno obniżyli porównując np. do rfs-a, tu raczej chodzi o masy wirujące,
zgadzam się w trudnym terenie motocykl zbyt nieporęczny, a co za tym idzie dla mnie przede wszystkim za bardzo męczący
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Wto 17:51, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:29, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
500 pięknie operuje na niskich obrotach i praktycznie nigdy nie wchodzi na wyższe obroty niż średnie. Nie ma konieczności strzelania ze sprzęgła. Oczywiście, że do hard enduro lepsze jest 350, co nie zmienia faktu że do przelotówek, terenów płaskich i długich podjazdów nadaje się doskonale.
Istotna zaleta jest również żywotność. Egzemplarz kolegi ma nalatane 230 godzin a tłok+cylinder dalej są w nominalnym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 18:29, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:12, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie latałem na crf 450 z 2006r i przesiadłem sie na ta moja 500 to wrażenie mam takie ze ma w ciul wiecej mocy masakra jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 19:21, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
CRF z 2006 roku to inna epoka - dekada przy wyczynowych motocyklach to szmat czasu...
Wsiądź na CRF albo SXFa 450 z 2015/2016 to nawet Twoja 500ta wyda Ci się rozsądna i poukładana!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Wto 19:21, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 22:13, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
no właśnie zastanawia mnie jak wygląda ten środek ciężkości, w sensie jak jest odczuwalny, po przesiadce z sx 350 na bete 2t doznałem lekkiego szoku jak ten motor łatwo utrzymać w dogodnej pozycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:50, 28 Paź 2015 Temat postu: Po wczorajszym lataniu:) |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 22:11, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jak będę w Pl i dopadne zioma to pokaże jak u nas nagniata typ na 500exc. I to na łysej oponie... mi sie słabo robi jak to widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:09, 23 Lis 2015 Temat postu: Foty z soboty :) |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzziu dnia Pon 21:10, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:26, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
500 rządzi pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tpirat
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gryfino
|
Wysłany: Czw 15:30, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ludzie z którymi jeżdżę każdy śmiga na KTM 525 EXC szukając swojego pierwszego crossa innego nie brałem pod uwagę jak KTM 500. Wcześniej szosa GSR i B-King, koledzy podpowiedzieli, że 2 miesiące i ogarnę i będę miał już sprzęt docelowy. Mieszkam na płaskim tak więc górek wzniesień itd... szukamy a każdy podjazd jest na 1/2 gwizdka. Za to na płaskim mocy nie brakuje .
Kolega świeżak teraz kupił KTM 525 po pierwszym wypadzie miał krzyże w oczach teraz na każdym kolejnym zaczyna dotrzymywać kroku . Jak się przesiada z maszyny ważącej 200kg i więcej to każdy cross robi się jak zabawka a przecież chodzi o zabawę .
Pozdrawiam
T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|