|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 23:56, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie no, bez przesady. Jakoś bokiem musi zejść. To nie jest Smart żeby silnik targć
A i buty konkret. Każdemu je polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaSe
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:52, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zdążyłem w końcu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lookask
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Sob 22:42, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie oddałem do mechanika ktm żeby posprawdzał wszytko co i jak. On po ściągnięciu głowicy i cylindra stwierdził że tłok należy wymienić korba oryginalna przebieg 250Mth selekcja B. On bez mierzenia cylindra wsadził selekcje C. Tłok Vertex replica
Motocykl odebrałem lekko zdenerwowany. Przy mnie pierwszy raz go odpalił pochodził 2min i przejechał się nim łącznię może 1km, i go zgasiliśmy.
Dzisiaj ściągłem dyfuzor i na tłoczku widac już prążki cała ta szara powłoka zeszła od góry tłoczka widać jeszcze zarys.
Możliwe że tłok dobrał za duży??
Tutaj zdjęcia cylindra i tłoka starego
No i wymieniłem świece w katalogu według ktm powinna być NGK BR7ES ale wtedy trzeba 15min ściągać fajkę. Założyłem BR8ECM i jest malina
Kwalifikował się do wymiany??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Sob 23:09, 06 Lut 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:18, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie zakłada się tłoka bez zmierzenia cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Sob 23:24, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tłok nie wygląda źle, ale czy wymaga wymiany powie mikromierz, a tłok dobiera się po pomiarze cylindra, więc zmień mechanika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 0:33, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
napisz co to za mechanior...
chyba miał taki tłok na zbyciu bo nie widze sensu wkładania tłoka " na oko" skoro kazda selekcja kosztuje tyle samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lookask
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 10:29, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mateusz Ognisty Biesko-Biała były wicemistrz polski mx.
Panowie powiedzcie mi czy leżeli miałbyć tłok B a on wsadził C to nicasil szybciej się zetrze?? Tłok szybciej zużyje?? Istnieje mozliwośc że mie sie tłok zatrze??
Tłoki miał dwa B i C przymierzył jeden i drugi i mówi mi że trzeba C założyć.
Doradźcie coś jeździć tak czy ściągnąć cylinder i oddać do mierzenia?? Ne jest już za późno??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Nie 10:33, 07 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 12:03, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
lookask napisał: | Mateusz Ognisty Biesko-Biała były wicemistrz polski mx.
Panowie powiedzcie mi czy leżeli miałbyć tłok B a on wsadził C to nicasil szybciej się zetrze?? Tłok szybciej zużyje?? Istnieje mozliwośc że mie sie tłok zatrze??
Tłoki miał dwa B i C przymierzył jeden i drugi i mówi mi że trzeba C założyć.
Doradźcie coś jeździć tak czy ściągnąć cylinder i oddać do mierzenia?? Ne jest już za późno?? |
Teraz to tylko jeździć, nic nie zrobisz. Niemierzenie cylindra przy wymianie tłoka to błąd, ale jeżeli motocykl jeździ to dobrze trafił. Prawdopodobnie cylinder jest już w górnej tolerancji luzu, a większego nić C nie założysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 20:04, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Że jeździ nie znaczy że jest dobrze, zatrzeć się nie powinien, ale jeśli będzie ciaśniejsze pasowanie to tłok szybciej się wytrze. W 125 sx miałem przypadek że ktoś wstawił sel. B w cylinder sel. A, po 20mth wyglądał znacznie gorzej niż w innym moto po 90mth.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|