|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lookask
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon 11:44, 04 Sty 2016 Temat postu: KTM exc 250 2010 |
|
|
Witam chciałem się pochwalić nowym nabytkiem i będę się starał na bieżąco wrzucać fotki i filmiki z jazdy. Na razie tylko jedno zdjęcie bo pogoda zbytnio nie pozwala na umycie sprzętu i zrobieniu lepszych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam kilka pytań:
1. Muszę wymienić łożyska w przednik kole co polecacie zamienniki prox czy allballs czy lepiej może oem ktm?? Macie jakiegos zaufanego sprzedawce bo na allegro boje się że przyjdą mi niewłaściwe.
2. Delikatne poci mi się Pds na uszczelnieniu czy to normalne? można z tym jeździć?
3. Poprzedni włściciel jeżdził na mieszance oleju ipone samuraj jednak taniej moge dostać motula 800 2T zmieniać czy zostac przy obecnym. A co do oleju do skrzyniu w serwisuwce pisze 15W50 jednak ani motul 300V 4t ani transoil nie ma takiej gęstości?? Poprzedni włsciciel jeżdził na ipone box x-trem jednak można go kupić tylko w litrowych butelkach a wolałbym od razu kupić 4l.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Pon 11:48, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 12:05, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Siema, gratuluję zakupu
Odpowiadając na pytania:
1. Ani jeden zestaw ani drugi, allbals to najgorsze co można kupić, a w proxie różne rzeczy się trafiają. Łożyska najlepiej sprawdź sobie oznaczenie na ktmsklep.pl i kup w łożyskowym dobrej firmy (fag, skf) wyjdzie najtaniej i najlepiej. Uszczelniacze też wymień, ja najbardziej lubię te oryginalne z ktm'a ale równie dobrze możesz też dobrać pod wymiar ze sklepu z łożyskami
2.Pocenie się amora w ogóle nie jest normalne i należy jak najszybciej go przeserwisować. Koleś z moich okolic ma dobry sprzęt do tego i ogarnia temat, oddałem mu swój amor pomimo że się nie pocił, to sama wymiana oleju sprawiła że zaczął się zupełnie inaczej prowadzić (lepiej)
3.Ile osób tyle opinii, ja od dawna jeżdżę tylko na motorexie i nie narzekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:40, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
1) takie same mam zdanie, allballs czy prox i innego nie są najlepsze łozyska a znacznie przepłacasz. lepiej dorwac wymiar łozysk - i kupic w sklepie porządne - zapłacisz mniej a wytrzymac mogą więcej. uszczelniacze na tył ktma są swietne, przednie dobrej firmy zamiennik tez beda okej. sprawdź dokładnie stan tulejek wszystkich - moze sa wytarte i nawet nowe najdrozsze łozyska mogą długo nie wytrzymać.
2) dokładnie - w kazdej chwili potem moze sie posikac. póki nie jeździsz mozna oddac na przeserwisowanie. mozna tez jeździc jak nie ma znaczacego wycieku - ale w kazdej chwili amor może strzelić. teraz jest mróz i guma troche inaczej pracuje - czasami zostawia slady oleju
3) latac mozna na wszystkim, najlepszy do benzyny to syntetyk a czy to 800tka, samurai czy inny olej - wszystko podobnie sie spisze. lepiej wziac to do czego lepszy dostep i taniej. co do skrzyni - mozna zmienic nieco parametry tez sie nic nie stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:17, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
1. Panowie możecie pomóc: oznaczenie częsci ktm
0625069068 GR.BALL BEAR.6906 DDU2CG23S6NM
wymiarów nie ma, jaki będzie odpowiednik SKF możecie mi podać??
2. Na razie zostawię, może być tak jak mówisz przy zakupie wyglądało ok, a jak pojeździłem trochę przy -12 to może guma(uszczelnienie) nie ma takich właściwości) i lekko puszcza
3. A z tymi parametrami 15w50 na 10W40 to za zależy od temperatury w jakiej będziemy używać motocykla? Żeby potem tarcz nie sklejało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 14:23, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jakj powiesz w sklepie łożysko 6906 to będą wiedzieć o co chodzi,
na tylne koło są 6005
jak dostępne to weź bez luzu c3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 14:30, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | jakj powiesz w sklepie łożysko 6906 to będą wiedzieć o co chodzi,
na tylne koło są 6005
jak dostępne to weź bez luzu c3 |
z tym c3 to zależy Jak nie robisz szybkich przelotów to zwykły luz będzie ok, ale przy prędkościach 100 i wyższych zajedziesz takie w moment
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lookask
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon 14:49, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To powiedzcie mi które??
[link widoczny dla zalogowanych]
Niektóre wychodzą drożej niż oryginały?
SHAFT SEAL RING 35X47X7 TC, a uszczelniacze to tylko wymiar musi się zgadzać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 15:17, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To jak ?? łożyska z luzem C3 są nie zalecane do piast kół ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 20:26, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Stosuj to co przewiduje producent jak ma być C3 to ma być:
6906 2RS C3 na przód
6005 2RS C3 na tył
Producent FAG lub SKF
No i dystanse to podstawa tak jak pisali koledzy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Pon 20:27, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:26, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
lookask - Motul stosuje przecież 300V 15W50 np tutaj jest [link widoczny dla zalogowanych] do skrzyni tez.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pon 22:28, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 18:45, 05 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
teoria o przekroczeniu 100km/h na lozysku bez c3 a z c3 mnie zabiła
radzę poczytać trochę danych katalogowych o stosowaniu c3, a nie czytać stron rometkomar.pl i stąd brać takie wnioski.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lookask
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon 13:30, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie dzisiaj odwiedziłem sklep z łożyskami jednak cena zarówno FAG-a jak i SKF-a mnie zaskoczyła, babeczka powiedziała że najtaniej za 71zł za sztukę. Więc zamawiam oryginały bo wyjdzie ta sama cena z przesyłką.
Oryginały ktm jakiej są produkcji wie ktoś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:06, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To slaby sklep albo jakies nietyppwe lozyska. Oryginal zaleznie jaki rocznik. Sa w nowych nawet polskie montowane. Ja kupowalem na tyl polskie lozyska 13 zl sztuka i wszystko dziala idealnie. Chcesz to pisz na pw kupie ci dobre i wysle uszczelniacze z oryginalu mogę dobrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaSe
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:01, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Chciałem go kupić, jak się sprawuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lookask
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 23:08, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Na razie wszystko w porządku. Byleś go oglądać??
Fotka przed zimową jazdą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Panowie mam pytanko czy żeby ściągnąć kapturek ze swiecy i ja odkręcić trzeba wyciągać silnik. Z tego co na to zaglądałem nie ma innej możliwośći bo kapturek prawie dotyka ramy od góry??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Wto 23:11, 19 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|