|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Wto 15:55, 24 Sty 2017 Temat postu: KTM EXC 300 6D 2013 |
|
|
Witam,
Po długich poszukiwaniach w końcu znalazłem swojego kata. Stan techniczny motoru dużo lepszy od wizualnego. Ma nalatane ok 225mth więc jak na 4 sezony nie jest źle. Zdecydowanie należę do grupy amatorskiej która to w weekend lubi wyjechać i odreagować od codzienności.
Ok koniec pitolenia czas na konkrety.
kilka fot:
Plany przed wiosną:
- założyć białe plastiki ori z nadrukiem Six Day Germany
- handbary
- osłona pod silnik i dyfuzor
- wymiana przedniej lampy
- osłona dekla sprzęgła
- siedzenie do renowacji
- do zrobienia jest rozrusznik, będę kombinował od modelu 2015 bo podobno jest poprawione, chodź rozważam też całkowite pozbycie się go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 17:35, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Kat z Niemcowni ? Widziałem go parę razy na ebaju. Ogólnie fajna baza na zrobienie Dzika do Enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:37, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Spoko sprzęt. Tak z ciekawości ile dałeś? W polszy kupiony czy tam gdzie jest diabeł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Wto 17:47, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Kupiony w Polsce od kolesia który go kupił za Odrą, ale okazał się za dziki dla niego. Nie był wystawiony na necie w PL. No taki jest plan aby z niego zrobić dzika pod enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 20:41, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Fajny fajny Rozmawiałem kiedyś z Francuzem który jeździł w teamie Musch. Opowiadał jak był w Polsce na Szesciodniowce w Jeleniej Górze. Może nawet tym katem jeździł.
Czekam na więcej fot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:46, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
kolejny sprzecior 2T w naszym forum, powitac powitać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Pią 16:07, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wczoraj korzystając w chwili wolnego czasu postanowiłem od podstaw moto przygotować do sezonu. Chodź już wiem że zajmie mi to więcej czasu niż myślałem.
Kata rozebrałem prawie do naga:
Tu już tył nasmarowany i sprawdzony.
Duża walka była z prostowaniem akrapa, bo kupiłem z wygietym. Trochę zabawy i wydech uratowany. Oczywiście wata została wymieniona.
Kolejnym etapem był przegląd elektryki i oczywiście bandaże do wymiany plus szukanie patentu na zawsze wystające kable obok półek.
Do zrobienia:
- tłok, w sobotę będzie mierzony cylinder,
- gaźnik na myjkę ultradźwiękowa,
- reanimacja rozrusznika, po rozkręceniu okazało się ze tylko rozrusznik jest(na krótko sprawdzałem, kręci), więc do kupienia od modelu 2015 bendix i koło,
- nowe manetki,
- olej + filtry
- handbary,
- naklejka na dekiel sprzęgła,
- mocowanie dyfuzora, szukam patentu. Ktos to uszczelniał? jakis patent? Silikon odpada, raczej szukam innego rozwiązania(tulejka? )
- lampa z przodu tez do podmiany,
Wszystko robię sam lub z pomocą szwagra. Jeśli ktoś ma uwagi to z chęcią wysłucham Każdy ma swoje praktyki i warto skorzystać z Waszego doświadczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:19, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Co do uszczelnienia gniazda wydechu...Sprawdź czy flansza nie jest nadmiernie wytarta, jeśli ma wycięte rowki to jest lipa. Najlepszy sposób to sylikon + nowe oryginalne oringi. Do tego prosty dyfuzor, bo jeśli jest krzywy, to krzywo siedzi w gnieździe. Następnie gumowe łączniki dyfuzora też mają być w dobrej kondycji, oraz proste uchwyty na ramie.Najlepiej odrazu kup zestaw naprawczy wydechu czyli sprężyny, łączniki, oringi itd. Jeśli wszystko będzie proste i dobrze zamocowane to tam nic się nie dzieje. Ja wymieniałem co 100godzin oringi przy okazji wymiany tłoka.
Ta opaska na wiązce elektrycznej nie zda egzaminu, bo do środka będzie wchodzić woda. Tutaj albo szczelnie zamykasz wiązkę albo umożliwiasz wydostanie się wody na zewnątrz. W innym wypadku słabej jakości przewody, które montuje KTM szlag ci trafi bardzo szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FACTORY
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NIEMCY
|
Wysłany: Nie 8:18, 05 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wziąłeś się za prace z rozmachem ( świetnie że sam ) , ale stan przed sezonowy musi być w jak najlepszym stanie .
Tłumik wyszedł mega dobrze !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Wto 23:56, 07 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Stalowa tuleja da rade? Ktos testował?
Teraz wyszło jaki krzywy jest dyfuzor. Jutro czeka go prostowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Czw 22:55, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Troche pracy wykonane
Zrobione:
- nowy tlok proxa
- swieca
- gazik wymyty i ustawiony pod warunki wiosenne
- zrobiona tuleja w flanszy
- ekektryka ogarnieta bo kable byly w opłakanym stanie
- nowe handbary( poki co musza byc te bo lezaly na stanie a inne wydatki byly wazniejsze)
- nowy plyn chodniczy motula
- plastiki biale ori
- siedzenie pp
- manetki zety
- zabawy z czujnikiem stopu przy hamulcu recznym
- nowa wata fmf w tlumniku plus jego prostowanie
-naklejka na dekiel sprzęgła
Jeszcze kilka rzeczy jest do zrobienia. Czekam na czesci i trochę wolnego czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 23:48, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W malowaniu wroga nie no żartuje. Super się prezentuje kawał dobrej roboty. Hmm to u was już wiosna że ustawienia gaźnika takie ? Czy czekasz do pierwszych przebiśniegów
Naklejka na dekiel z olxa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sparci
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:55, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Daj znać jak się spisze tuleja metalowa w mocowaniu dyfuzora,też mam w tym miejscu wybitą flanszę i chętnie coś bym z tym zrobił,sam to robiłeś?? Kiedyś chciałem coś takiego zrobić ale nie trafiłem na sensownego tokarza/frezera wszyscy narzekali, że się nie da bo flansza pod kątem itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sparci dnia Nie 15:36, 12 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Nie 22:08, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Flansze robil mi znajomy, czlowiek z zamilowania do takich wyzwań. Jedyne o co boimy sie ze po nagrzaniu sie moze wypasc. Zobaczymy jak wyjdzie w boju, ale z tym do wiosny trzeba czekac bo teraz moto na dotarciu. Po pierwszych testach sucho na flanszy i dyfuzorze. Zero wycieków. Dymu tez nie widac mimo chwilowych wysokich obrotów. Bede dawał znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrutniak
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: południe mazowieckiego
|
Wysłany: Pią 22:54, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,
Pierwsze spokojne jazdy za mną. Wrażenia bardzo pozytywne. Przesiadka z 4t na 2t chyba to dobry krok(chodź zaczynałem od 2t)
Po ogarnięciu tulei i dyfuzora moto pięknie brzmi i w końcu nie ma tego specyficznego jargotu.
W między czasie oczywiście zmierzyłem się z kilkoma detalami które nie działy więc musiałem to ogarnąć.
Licznik nie miał podświetlenia więc pierwsze walki rozpoczęły się od analizy schematu układu elektronicznego. Niby wszystko się zgadzało ale podświetlenie nie chodziło. Suma sumarum okazało się poprzedni właściciel też z tym walczył i jeszcze bardziej namieszał w kablach. Źle spięte kable plus wadliwa hydrozłaczka przy regulatorze. Poprawione i teraz po odpaleniu pięknie świeci Detal ale cieszy oko
Czujnik stopu przy rączce przedniego hamulca oczywiście był za czuły i po odpaleniu migał non-stop. Sprężyna za słabo odpychała rączkę i trzeba był ją podrasować. Poprawione działa, też cieszy oko i sumienie czyste.
Wałek zdawszy.... Kilka kropel oleju na betonie ... No więc rozkręcam i sprawdzam co się dzieje. Oczywiście tuleja wytarta. Dziś kupiłem nowy zestaw naprawczy wałka zdawczego więc będzie z tym spokój.
Nadal czeka temat rozrusznika, trochę muszę kasy przyoszczędzić bo to już ok 7 stówek, a póki co można na moto śmigać.
Podsumowując, nie ważne jak dobrze utrzymane moto kupimy, zawsze będzie w nim coś do zrobienia. Chyba że ktoś ma inny poziom akceptacji stanu motoru.
P.S
Fotka gratis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|