|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinQ
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 13:21, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co zauważyłem to łożyska skrzyni biegów mają luz c4. Kilka razy sprawdzałem i szukałem jakie luzy mają poszczególne łożyska, żeby właśnie potem nie było zgrzytów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinQ
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 12:32, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie,
minęło trochę czasu więc warto odświeżyć trochę mój temat:)
Przez ostatni miesiąc niewiele robiłem przy motorze, raz ze względu na brak czasu, dwa brak funduszy, a trzy kupiłem już większość części tylko czekałem na przesyłkę
Moja maszyna w końcu doczekała się nowych oklein, powiem wam, że jakościowo oryginalne naklejki są super! Widać gruby materiał, nadruk też najlepsza jakość i wszystko pasuje:) Do tego klej jest tak mocny, że trzeba uważać przy zakładaniu, ponieważ raz przyklejone już nie chce się oderwać
Oto fotki jak wygląda teraz całe moto:
Brakuje tylko nowej okleiny na przednim błotniku, ponieważ jest pęknięty i klejony od spodu włóknem szklanym przez poprzedniego właściciela, więc jak kupię nowy to wtedy dokończę prace;) oprócz tego zamierzam zamówić w firmie reklamowej zwykłe czarne okleiny na tylne boczki oraz numer startowy. Tylko muszę im podać dokładne wymiary bo wzór już mam;)
W ostatni weekend wziąłem się również powoli za składnie silnika;) Po długim pobycie mojego wału na przekładce w końcu go odzyskałem więc prace mogły ruszyć. Tak wygląda w skrócie składanie silnika:
Jako uszczelniacza użyłem pasty Dirko, którą wiele osób poleca jako najlepszy środek w tej dziedzinie.
Dodatkowo mam bardzo dobre wieści, ponieważ mam już pozostałe brakujące elementy całej układanki czyli zawory, uszczelki sprzęgła oraz pompy wody i łańcuszek rozrządu:) postanowiłem również nie rozdrabniać się na pojedyncze płytki zaworowe i zamówiłem cały komplet z Proxa za 189zł. większy problem miałem z nową głowicą, gdyż starą sprzedałem razem ze szpilkami (zapomniałem je wykręcić) i teraz potrzebowałem nowych a jest tam nietypowy gwint M7, ale udało mi się przypasować szpilki z jakiegoś skuterka. Są chyba 5mm dłuższe ale to nie przeszkadza.
Mam teraz tylko nadzieję, że po założeniu zaworów nie trzeba będzie ich jakkolwiek docierać, ponieważ znów to pochłonie cenny czas;( a pogoda jaka jest każdy widzi i chyba każdego na moim miejscu aż rwałoby z miejsca żeby w końcu pojeździć
Trzymajcie kciuki a może do weekendu uda mi się poskładać w całości motor:)
Aż nie mogę się doczekać
Tylko mam jeden problem w nowej głowicy jest fabryczny otwór po przeciwnej stronie niż napinacz rozrządu, patrzyłem u kolegi który ma taki sam model jak ja i on tam ma po prostu zaślepkę wstawioną, nie wiecie po co to jest? Czy mogę to po prostu zaślepić? pomóżcie koledzy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cinQ dnia Śro 12:41, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 3:29, 06 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Też na zakładzie używamy pasty dirko i nie było z nią problemów. Co do tego otworu to zobacz u kolegi w jaki sposób jest to zaślepione i oceń czy fabrycznie tobie brakuje i ew zaślep w taki sposób jak mówiłeś. Nagwintować i śrubkę. Ja już wytrzymać nie moge i do 3ciej w nocy składałem swojego kata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinQ
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią 12:17, 07 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tak więc wczoraj udało mi się poskładać głowicę z zaworami:) okazało się, że zestaw nie wymaga żadnego docierania, wszystko jest super szczelne;) nie pozostało mi nic innego jak tylko poskładać całość do kupy i cieszyć się z odpalenia:)
Dzisiaj po pracy mam zamiar siedzieć tak długo przy nim aż odpali;)
Mam nadzieję, że nie będzie żadnych komplikacji i wszystko będzie współpracować jeśli się uda to w weekend wrzucę fotki z końcowego montażu i składania oraz może jak się uda jakiś filmik z pierwszego odpalenia. Poniżej zdjęcia jak wygląda głowica z kompletem ładnych nowych zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|