|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 15:23, 24 Maj 2013 Temat postu: Projekt - XCF 250 '08 |
|
|
XCF to KTM-owska mieszanka tego co najlepsze w EXCF i SXF .
Kilka zmian w stosunku do oryginału:
1. Sprzęgło automatyczne Rekluse.
2. Amortyzator skrętu Scotts.
3. Zestaw dysz JD Jetting.
4. Korekta kanałów wydechowych.
5. Korekta kanałów dolotowych + high velocity ports (mototuneusa.com).
6. Wentylator chłodnicy.
7. Mini zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego.
8. Smarowniczki do smarowania łożysk wahacza i dolnego łożyska PDS.
9. Wydajniejszy rolgaz.
10. Filtr odpowietrzenia gaźnika.
11. Zawieszenie robione "pode mnie".
12. Demontaż siedzenia bez narzędzi.
13. Demontaż zbiornika paliwa po wykręceniu jednej śruby.
14. Docierany wg mototuneusa.com.
15. Plus jeszcze trochę drobnostek o których szkoda pisać.
Jeszcze kilka zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]
I film:
http://www.youtube.com/watch?v=ofAiqcPh2kk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Nie 21:12, 08 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 15:31, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wrzuć te filmiki jeszcze raz tylko odznacz tryb stabilizacji obrazu na yt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 15:59, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Sprzęt elegancki pewnie wart nie mało z tymi modyfikacjami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:09, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kalamitki do smarowania fajna rzecz, tez miałem je wstawic u siebie.
jak sie sprawuje amortyzator skretu, warto w niego inwestowac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 18:58, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | Kalamitki do smarowania fajna rzecz, tez miałem je wstawic u siebie.
jak sie sprawuje amortyzator skretu, warto w niego inwestowac ? |
też chcę wiedzieć
no i jak sie jeździ z reklusem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 19:30, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To może po kolei:
-wart jest niewiele to ja za mało zarabiam ,
-dzięki kalamitom wcisnąłem 2x więcej smaru niż normalnie, a i co jakiś czas mogę znów trochę dołożyć,
-jeśli zdarza się wam złapać shimmy (trzepanie kierownicy) przy wyższych prędkościach to po założeniu stabilizatora ta przypadłość znika, a kiere można zdecydowanie lżej trzymać, dobrze wyregulowany w ogóle nie przeszkadza - polecam,
-Rekluse ma "zady i walety", aby moto zgasło musi zabraknąć paliwa, ale można ustawić tylko jedną charakterystykę wyłączania sprzęgła (sprężyną i kulkami).
Ogólnie ze wszystkich zmian jestem bardzo zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Pią 19:34, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:35, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mi bardziej chodzi o to czy warto go montowac do turystycznej jazdy enduro, i czy ustawiłes go uniwersalnie, na jednych ustawieniach ganiasz w kazdym terenie czy np na długie proste ustawia sie inaczej a na techniczne hard enduro inaczej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 19:49, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Na pierwszą część pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć, po prostu nie jeżdżę "turystycznie". Może u ciebie wystarczyłoby wsunąć maksymalnie lagi w półki (na równi z półkami) i odpuścić delikatnie SAG z tyłu (w granicach normy). Ale jeśli nie trzepie Ci kierą to chyba nie ma co kombinować.
Stosuję dwa ustawienia: na szybkich trasach podkręcam na "+" wolne tłumienie, a w technicznym terenie kręcę parę "klików" na "-". Robię to w trakcie jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:06, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Świetny sprzęt ! Tylko pozazdrościć!
Z kalamitkami nie zły sposób, nie pomyślał bym o tym. Sam nawiercałeś i gwintowałeś w wahaczu otwory pod nie? Poiwedz coś więcej może na ten temat ).
Piszesz o filtrze odpowietrzenia gaźnika. Coś on daje czy po prostu to filterek do którego idą wszystkie przewodu przelewowe od gaźnika by do niego np przelewem szło paliwo (tak wygląda to na zdjęciu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Sob 12:49, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
fajny sprzęcik. doinwestowany. ze świeczką szukać takiego. z patentu na szybkie ściaganie siedzenia sam skorzystam. a z kalamitkami ogolnie spoko na wachacz łatwo zrobić bo tylko nawiercic i nagwintowac ale na PDSa to juz troche bardziej skomplikowane chyba ?? sam to robiłeś czy juz takiego kupiłeś ?? moze warto zrobić oddzielny temat dla tych którzy chcieliby zastosować kalamitki pozdroo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:38, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kudłady napisał: | z kalamitkami ogolnie spoko na wachacz łatwo zrobić bo tylko nawiercic i nagwintowac ale na PDSa to juz troche bardziej skomplikowane chyba ? |
No co do tego nie byłbym taki pewny. Z tego co pamiętam w wahaczu idą po dwa łożyska igiełkowe na stronę dość dobrze przylegające do siebie.
Nawiercając i gwintując otworów w wahaczu smar natrafia na łożyska, chyba że są rozsunięte względem siebie chociażby o 1mm, wtedy zgadza się, smar bez problemu przejdzie w odpowiednim miejscu.
Podobnie wygląda sytuacja z łożyskiem PDS. Może kolego rozjaśni co i jak jest zrobione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Sob 16:40, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no tak jeśli łożyska igiełkowe w wahaczu nie przylegają do siebie to bez problemu kanał od kalamitki wiercisz w srodek. z PDS wiekszy problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 16:44, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kupiłem zwykłego XCF-a tyle, że miał już sprzęgło Rekluse.
Ten filterek to nie mój pomysł ale wykonanie już tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aby zamontować kalamitki do smarowania łożysk wahacza trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy:
-łożyska należy wcisnąć jedno z jednej a drugie z drugiej strony tak aby została między nimi przerwa (ok. 2 mm) - jest na wszystko miejsce,
-otwór pod kalamitkę przy ślizgu łańcucha musi zostać odsunięta o ok. 10 mm od "centrum" (ze względu na ślizg właśnie), aby smar można było wcisnąć (kalamitka wypadnie na środku łożyska) należy "dremelem" wykonać delikatny rowek od kalamitki do miejsca pomiędzy łożyskami.
Jeśli chodzi o PDS to trzeba tylko kupić łożysko z otworkiem do smarowania właśnie.
Ja nawierciłem otwory, potem je pogłębiłem czymś takim
potem tylko pozostało otwory nagwintować i wkręcić smarowniczki.
Teraz jedynie zmieniłbym ich rozmieszczenie, dla łożysk wahacza z góry, a dla PDS z tyłu - dla łatwiejszego serwisu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Sob 17:18, 25 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Sob 17:03, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no i wszelkie wątpliwości rozwianie. wszystko wiadomo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|