|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 11:54, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wow niezła robota, szacun! Czym czysciles silnik? Chodzi mi o kartery z zewnatrz. Liczyles ile wydales na sam remont?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 18:07, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Super kolego, sprzęt pierwsza klasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FACTORY
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NIEMCY
|
Wysłany: Nie 13:03, 02 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Rozwaliłeś system projektem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie
|
Wysłany: Pią 18:21, 21 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
@Tomokat, @Kajtek DBL, @FACTORY
Dzięki wielkie za opinie.
Jeżeli chodzi o czyszczenie - silnik był w ultradźwiękach, tzn kartery i gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:39, 21 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Odkopie Ci trochę temat i powiem tak - nie warto remontować moto (sam się o tym przekonałem) - gdy ma się kase na nowe moto to po roku się je sprzedaje, bierze następne i jest spokój. Z dwóch moto, które mam w domu - jedno modelowo 2009 i też poszła taczka pieniędzy (w silniku wymienione dużo więcej rzeczy niż u Ciebie ale przebieg około 400 godzin przy SX...). Drugie moto mam z 2014, kupione w 2015 - przede mną miało dwóch właścicieli i... silnik miał załozony drugi tłok na selekcji A z przebiegiem 2 godzin (oryginalny cylinder), dół silnika nigdy nie był rozbierany ale... laska poprzedniego własciciela po zacięciu sie linki wyladowała na drzewie - połowa plastików była wymieniana, rama pomocnicza do dziś jest krzywa a reszta (nie liczac zardzewiałych łożysk w kiwaczce)... stan idealny. Przez zimę profilaktycznie był wymieniony korbowód po przebiegu 120 godzin (pomimo że stary miał zero luzu). Wszystko zależy jak sie trafi.
Jeżeli moto chcesz zostawić dla siebie na dłuższy czas to remont jest wskazany.
All balls - szkoda kasy, może zestaw naprawczy pompy sprzęgła jest ok ale łozyska i uszczelniacze... (to samo łozyska sygnowane przez proxa) - lepiej poszukać dobrych zamienników w hurtowni albo brać oryginalne (np. uszczelniacz pompy wody wychodzi najtaniej w ASO a najlepiej trzyma).
Dwa pytania do Ciebie:
"Wykonanie dwóch membran zaworu membranowego" - sam robiłeś zlecałeś komuś? Mam jeden zawór do zrobienia a nie uśmiecha mi się wydawać 350 zł na trochę płytki carbonowej.
"Chłodnice nowe KSX zgodne z OEM (nie ten miękki szajs) z osłonami alu" - gdzie kupowałeś i ile wyszły?
Jeszcze jedna sprawa - zawór wydechowy jeżeli nie otwiera się do końca to możesz mieć zamienione te wałki miejscami (I z II i odwrotnie). Przerywanie - jaki masz luz pomiędzy elektrodami na świecy? Wymieniałeś dysze w gaźniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduro_SG
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:32, 24 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: |
"Wykonanie dwóch membran zaworu membranowego" - sam robiłeś zlecałeś komuś? Mam jeden zawór do zrobienia a nie uśmiecha mi się wydawać 350 zł na trochę płytki carbonowej.
|
Na allegro chłopaki dorabiają, brałem ostatnio, ogólnie polecam :
[link widoczny dla zalogowanych]
Na sztuki też sprzedają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie
|
Wysłany: Wto 13:52, 25 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
@Fourier: Membrane zlecałem koledze który siedzi w temacie. Ogólnie zapłaciłem 150 zamiast 350 pln - jak bedzie z trwaloscia zobaczymy.
Chłodnice KSX kupowałem na allegro - chłodnice są identyczne z OEM, jak bym położył obok siebie oryginał i zamiennik który kupiłem wątpie żeby ktoś rozpoznał. Komplet wyszedł mnie 1050 PLN w stosunku do ponad 1600 PLN za orginał.
Sprawę z zaworem już wyjaśniłem, zapraszam do wątku:
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/ktm-exc-125-2009-zawor-wydechowy-nie-otwiera-sie-do-konca,23751-15.html
Jak widać pozostał mi jeszcze problem z zapłonem (CDI lub stator)
Szerokości
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Biały_mudzyn dnia Wto 13:52, 25 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi21
Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:46, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
wsadzone kupę kasy i czasu, ale efekt zacny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|