Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 8:36, 24 Lut 2013    Temat postu:

Czepek napisał:
jak wal bedziesz oddawal do przebicia korby/ centrowania to od razu by Ci bieznie ściągneli, bez cudowania.


Tak, ale nie wiedział bym ile podkładek było od strony sprzęgła, bo je zostawiam tak jak producent wrzucił, a ewentualne regulacje luzu tak jak manual mówi będą od strony magneta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:57, 24 Lut 2013    Temat postu:

no jak nie, mówisz zeby spieli wszystko razem i nie montowali ponownie, opisuja co było z ktorej strony i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 12:16, 24 Lut 2013    Temat postu:

wójo napisał:
no jak nie, mówisz zeby spieli wszystko razem i nie montowali ponownie, opisuja co było z ktorej strony i po problemie.


No w zasadzie może i racja, ale tak bez problemu samemu zrobiłem i nie ma problemu Very Happy.

Teraz czekam na odp od nmr jaki koszt wszytskiego wyjdzie, oraz jak z płatnością. Jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu może posłał bym części do zrobienia, zamówił w serwisie te łożyska na wałki skrzyni biegów oraz może pod koniec marca zaczął bym powoli silnik składać Smile)

Planowy wyjazd i koniec remontu koniec kwietnia początek maja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 21:17, 02 Mar 2013    Temat postu:

Ostatnio wziąłem się m.in. za szlifowaniem starych bieżni od środka by luźno w miarę wchodziły na wał. Przyda się to przy ustawianiu luzu osiowego.
Do szlifowania użyłem kamienia polerskiego. Szybko poszło:


Zdjąłem także kliny z wału i zębatkę od wałka wyrównoważającego:



Goły wał gotowy do wysyłki ( w zasadzie już spakowany razem z głowicą i czekam na kuriera by zabrał i zawiózł do roboty):



Także przypomniało mi się że nie wyjąłem łożyska od wolnego koła rozrusznika, więc podgrzałem wokół łożyska koło i wybiłem łożysko:



Aaa jeszcze jedno z bardziej debilnych pytań chyba Very Happy. Wiadomo że przy zmianie oleju zalewamy moto olejem, tak z 1.2l, potem odpalamy go na jakiąś krótką chwilkę by moto zaciągnęło olej po całym silniku wszystkich kanałach etc i wtedy gasimy go i dolewamy do odpowiedniego poziomu czyt. połowa oczka. Ale jak to wygląda w przypadku świeżo złożonego sprzętu? Po remoncie pierwsze odpalenie moto raczej już by musiało się nagrzać i pochodzić a nie odpalić i zgasić bo to szkodzi silnikowi nowemu. To w takim przypadku wlać od razu koło 1.4l-1.5l czy mimo wszystko odpala się moto, po jakiś 30s gasi i dolewa do odpowiedniego poziomu Very Happy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 21:18, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:20, 03 Mar 2013    Temat postu:

czy bedzie 1.2 czy - 1.4 nie bedzie praktycznie róznicy. mozna w ciemno zalać troche wiecej. ale jak odpalasz to i tak kilka sekund nim olej doleci na top end chwila mija. trzeba po zalaniu też moment poczekać az sie olej rozpłynie zeby w samym sprzegle nie był ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:44, 03 Mar 2013    Temat postu:

przd odpaleniem silnika dobrze jest nim pokrecic pare min rozrusznikiem z wykrecona swieca(z przerwami zeby rozrusznika nie zabic), jak nie masz rozrusznika to troche pokopac az olej rozprowadzi sie po całym silniku. Przy składaniu zawsze zalewam pompy oleju olejem, filtry zalewam olejem zeby nasiąkły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:11, 03 Mar 2013    Temat postu:

Tak, tak robiłem i robię że nawet kładę motocykl na boku, napełniam obudowę filtra oleju do 1/3oleju, filtr oleju tak samo nasączam i zakładam go. Potem zalewam oliwe przez wlew oleju, troszkę moto na boki pokolebie, następnie kopka lekko przekopie by rozchodziło sie po układzie dalej wezmę doleję odpowiednią ilość. Ta procedura jest mi znana, ale chodzi mi czy dokładnie po złożeniu jak tak zrobię, teoretycznie lekko powyżej połowy w oczku będzie olej i moto odpalę to jechać sie przejechać odrazu czy mimo to że sinik świeżo złożono na oko będzie zalane już z 1,4l to odpalić i odrazu zgasić i wtedy dolać odpowiednią ilość i do piero iść latać Very Happy. Pytanie może głupie i z wyprzedzeniem ale nie chcę by potem na starcie mieć złe przygody Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 17:34, 04 Mar 2013    Temat postu:

Długie rozmowy, kilkanaście zwiedzonych warsztatów, trochę przejeżdżonych kilometrów, ale w końcu udało się. Znalazłem fachowca, który zrobił mi przesłonę przepustnicy Smile)





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:13, 04 Mar 2013    Temat postu:

dopracuj ja jeszcze troche, i czy przypadkiem nie jest za gruba ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 18:21, 04 Mar 2013    Temat postu:

Jest wszystko wykonane zgodnie z wymiarami wd oryginalnej. Za gruba nie jest na zdj może tak wygląda. W weekend sie dokładniej wszystko okaże bo wsadzę ją w wuzek (teraz nie ma mnie u siebie).
Do dopracowania może tylko być otworek gdyż jest wywiercony 5,5mm a w oryginale jest 6mm. Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras Moto
Gość






PostWysłany: Pon 18:52, 04 Mar 2013    Temat postu:

4tSTUNT ile wyniosło Cię dorobienie tej przesłonki??z czego to robiłeś masz może jakiś rysunek techniczny oryginału??pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 20:22, 04 Mar 2013    Temat postu:

Wałek duraluminium pa6.
Dużo zwiedziłem i dużo kontaktów ruszyłem by ją zrobić Very Happy.
Dogadałem się z gościem tak że nawet nie musiałem jakiegoś profesjonalnego rysunku robić tylko z grubsza wymiary nanieść bo miał robić kopię oryginalnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:43, 04 Mar 2013    Temat postu:

po pierwsze sfazowac krawiedzie, no i widze ze półkole w dolnej czesci zrobił na ostro a ma byc sciete pod kontem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:01, 04 Mar 2013    Temat postu:

wójo napisał:
no i widze ze półkole w dolnej czesci zrobił na ostro a ma byc sciete pod kontem.


Te ścięcie pod kątem ma znaczenie? Teraz widzę fakt jest prosto ścięte a w oryginale jest pod delikatnym kontem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 7:16, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 23:13, 05 Mar 2013    Temat postu:

KĄTEM !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 9 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin