|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 8:36, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | jak wal bedziesz oddawal do przebicia korby/ centrowania to od razu by Ci bieznie ściągneli, bez cudowania. |
Tak, ale nie wiedział bym ile podkładek było od strony sprzęgła, bo je zostawiam tak jak producent wrzucił, a ewentualne regulacje luzu tak jak manual mówi będą od strony magneta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:57, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no jak nie, mówisz zeby spieli wszystko razem i nie montowali ponownie, opisuja co było z ktorej strony i po problemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 12:16, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | no jak nie, mówisz zeby spieli wszystko razem i nie montowali ponownie, opisuja co było z ktorej strony i po problemie. |
No w zasadzie może i racja, ale tak bez problemu samemu zrobiłem i nie ma problemu .
Teraz czekam na odp od nmr jaki koszt wszytskiego wyjdzie, oraz jak z płatnością. Jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu może posłał bym części do zrobienia, zamówił w serwisie te łożyska na wałki skrzyni biegów oraz może pod koniec marca zaczął bym powoli silnik składać )
Planowy wyjazd i koniec remontu koniec kwietnia początek maja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 21:17, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ostatnio wziąłem się m.in. za szlifowaniem starych bieżni od środka by luźno w miarę wchodziły na wał. Przyda się to przy ustawianiu luzu osiowego.
Do szlifowania użyłem kamienia polerskiego. Szybko poszło:
Zdjąłem także kliny z wału i zębatkę od wałka wyrównoważającego:
Goły wał gotowy do wysyłki ( w zasadzie już spakowany razem z głowicą i czekam na kuriera by zabrał i zawiózł do roboty):
Także przypomniało mi się że nie wyjąłem łożyska od wolnego koła rozrusznika, więc podgrzałem wokół łożyska koło i wybiłem łożysko:
Aaa jeszcze jedno z bardziej debilnych pytań chyba . Wiadomo że przy zmianie oleju zalewamy moto olejem, tak z 1.2l, potem odpalamy go na jakiąś krótką chwilkę by moto zaciągnęło olej po całym silniku wszystkich kanałach etc i wtedy gasimy go i dolewamy do odpowiedniego poziomu czyt. połowa oczka. Ale jak to wygląda w przypadku świeżo złożonego sprzętu? Po remoncie pierwsze odpalenie moto raczej już by musiało się nagrzać i pochodzić a nie odpalić i zgasić bo to szkodzi silnikowi nowemu. To w takim przypadku wlać od razu koło 1.4l-1.5l czy mimo wszystko odpala się moto, po jakiś 30s gasi i dolewa do odpowiedniego poziomu ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 21:18, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:20, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
czy bedzie 1.2 czy - 1.4 nie bedzie praktycznie róznicy. mozna w ciemno zalać troche wiecej. ale jak odpalasz to i tak kilka sekund nim olej doleci na top end chwila mija. trzeba po zalaniu też moment poczekać az sie olej rozpłynie zeby w samym sprzegle nie był ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:44, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
przd odpaleniem silnika dobrze jest nim pokrecic pare min rozrusznikiem z wykrecona swieca(z przerwami zeby rozrusznika nie zabic), jak nie masz rozrusznika to troche pokopac az olej rozprowadzi sie po całym silniku. Przy składaniu zawsze zalewam pompy oleju olejem, filtry zalewam olejem zeby nasiąkły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 18:11, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, tak robiłem i robię że nawet kładę motocykl na boku, napełniam obudowę filtra oleju do 1/3oleju, filtr oleju tak samo nasączam i zakładam go. Potem zalewam oliwe przez wlew oleju, troszkę moto na boki pokolebie, następnie kopka lekko przekopie by rozchodziło sie po układzie dalej wezmę doleję odpowiednią ilość. Ta procedura jest mi znana, ale chodzi mi czy dokładnie po złożeniu jak tak zrobię, teoretycznie lekko powyżej połowy w oczku będzie olej i moto odpalę to jechać sie przejechać odrazu czy mimo to że sinik świeżo złożono na oko będzie zalane już z 1,4l to odpalić i odrazu zgasić i wtedy dolać odpowiednią ilość i do piero iść latać . Pytanie może głupie i z wyprzedzeniem ale nie chcę by potem na starcie mieć złe przygody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 17:34, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Długie rozmowy, kilkanaście zwiedzonych warsztatów, trochę przejeżdżonych kilometrów, ale w końcu udało się. Znalazłem fachowca, który zrobił mi przesłonę przepustnicy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:13, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dopracuj ja jeszcze troche, i czy przypadkiem nie jest za gruba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 18:21, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jest wszystko wykonane zgodnie z wymiarami wd oryginalnej. Za gruba nie jest na zdj może tak wygląda. W weekend sie dokładniej wszystko okaże bo wsadzę ją w wuzek (teraz nie ma mnie u siebie).
Do dopracowania może tylko być otworek gdyż jest wywiercony 5,5mm a w oryginale jest 6mm. )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maras Moto
Gość
|
Wysłany: Pon 18:52, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT ile wyniosło Cię dorobienie tej przesłonki??z czego to robiłeś masz może jakiś rysunek techniczny oryginału??pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:22, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wałek duraluminium pa6.
Dużo zwiedziłem i dużo kontaktów ruszyłem by ją zrobić .
Dogadałem się z gościem tak że nawet nie musiałem jakiegoś profesjonalnego rysunku robić tylko z grubsza wymiary nanieść bo miał robić kopię oryginalnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:43, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
po pierwsze sfazowac krawiedzie, no i widze ze półkole w dolnej czesci zrobił na ostro a ma byc sciete pod kontem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:01, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | no i widze ze półkole w dolnej czesci zrobił na ostro a ma byc sciete pod kontem. |
Te ścięcie pod kątem ma znaczenie? Teraz widzę fakt jest prosto ścięte a w oryginale jest pod delikatnym kontem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 7:16, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|