|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 13:26, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Hehe w motocyklu po 5k przestałem liczyć kasę .
Co do wizualnego wyglądu to wszystko kwestia gustu . To w zasadzie ma zapierdalac a nie wyglądać, ale może jeszcze jakaś okleina dojdzie, chodź myślę czy nie sprzedać i crosa nie kupić i na tor nie latać, bo kolega z którym jeździłem miał kontuzję i nie mam z kim teraz latać a samemu tak smutno trochę .
Co do osłon ramy to nie zdążyłem nowych kupić, więc tymczasowo stare są. Mały detal ale dopieści się .
Fele trochę się porysowły, pomimo że miałem je okejone i tak się rysowały więc zdenerwowałem się, zabuliłem 30zł i pojechałem do seriwsiu gdzie na maszynie mi założyli prawie bez szkód .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 13:34, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A na tym foto:
koło wałka balansującego to co to idzie na ramie? Takie szare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:46, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | A na tym foto:
koło wałka balansującego to co to idzie na ramie? Takie szare |
Jest to po prostu wężyk od chłodnicy, który wyprowadziłęm pod ramę by jak co płyn chłodniczy leciał gdzieś na ziemię, a nie na silnik lub coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:57, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
uporałes sie juz z tymi stukami ? doszedłes co je powodowało ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:59, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wow!
Brawo! Swietna robota!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:13, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | uporałes sie juz z tymi stukami ? doszedłes co je powodowało ? |
Tak uporałem się tzn zdiagnozowałem co się stało, dlatego pisałęm że doszedłem w końcu z katem do porozumienia i teraz czekam na cześci by zrobić go i wtedy zacznie się latanie .
W skrócie otrzymałem jedno felerne łożysko (przypadek), oraz po awarii motocykla jak kulki latały po karetrach jedna musiała wlecieć pomiędzy zębatkę wałka wyrównoważającego a zębatkę od wałka która jest na wale. Wizualnie wszystko wyglądało spoko, żadnych zmian nie było niby, a po mega dokładanych oględzinach okazało się że ząb na zębatce ściło o może 0.1mm przez co wałek źle pracował i cały hałas był z dołu silnika.
Wałek zamówiony, zębatka także, łożyska oczywiście w takim raxzie po raz kolejny na wał i wałek dam nowe i będzie wszystko latać, bo konsultowałem to z zajebistym mechanikiem i właściwie on do tego doszedł.
P.S i dzięki za dobre słowa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 20:14, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Albedro
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: Wto 12:58, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Idealny KTM Gratulacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 20:37, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No Panowie nareszcie!
Dzisiaj polatałęm ktmką ).
Co prawda tylko z 30minut, bo pogoda nie zbyt dopisuje ale moto chodzi wyśmienicie!
Muszę podregulować gaźnik bo mam za wysokie obroty oraz wyregulować skład mieszanki bo świeca czarna, więc by była kawa z mlekiem wkręcam czy wykręcam śrubę od mieszanki bo z tym mam zawsze problem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 23:55, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dokręcasz-więcej paliwa odkecasz-więcej powietrza
jak jest czarna to odkrec ok 1 obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 8:13, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Na pewno odkręcić?
Bo gdzieś zdawało mi się że czytałęm by wkręcić .
Jeszcze problem z przednim heblem mam. Mianowicie niby hamuje i lekko chodzi, ale on spowalnia a nie hamuje jak powinien, więc chyba jeszcze raz układ odpowietrze .
o_O Czepek kiedyś pytałeś o sprężynę amorka. Jak na razie po jeździe na szutrach (na hopkach jeszcze mnie nie było), farba na sprężeynie nie pęka, ani nie łuszczy się i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 8:46, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wkręcasz, zubożasz (mniej paliwa w mieszance)
Wykręcasz, wzbogacasz (więcej paliwa w mieszance)
Cytat z serwisówki:
Cytat: | The idle speed is controlled by means of the adjusting wheel 1 and the
mixture control screw 2. The adjusting wheel is used to adjust the basic
setting of the slide. The mixture control screw is used to control the idle
mixture which arrives at the engine by way of the idle system. Clockwise
turning reduces the fuel quantity (lean mixture), counterclockwise turning
increases the fuel quantity (rich mixture). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 11:05, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Za dobre działanie hebla nie jest odpowiedzialny tylko odpowietrzony układ. Na tańszych klockach prawie nic mi nie hamował a teraz mam delty i i tarcze bking'a. Cud malina :] Szkoda tylko że przewody hamulcowe się wyrabiają i klamka nie jest taka twarda jak przy nowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 11:20, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak klamka jest miękka to zapowietrzony układ, jak jest twarda ciśniesz mocno i nie hamuje to wina leży w czymś innym.
A te klocki które masz kiedyś hamowały dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 12:30, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No ok
Wkręcając, zubożam (mniej paliwa w mieszance)
Wykręcając, wzbogacam (więcej paliwa w mieszance).
Jeśli mam świecę czarną to mieszankę mam wzbogacić tak?
Co do hamulca, to wcześniej dobrze hamował i było dobrze, bo przednich klocków nie zmieniałem bo są jeszcze w dobrej kondycji. czasie remontu zminaiłęm płyn hamulcowy i klamka ładnie lekko chodziła a podczas jazdy okazało się że ledwo co hamuje
Aaaa i jak radzicie regulować zawory, by nie powpadały. Po przeleceniu baku, pół czy jak )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 12:37, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:28, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
jak czarna - wkręcasz żeby zmniejszyć. czarna to za duzo paliwa w mieszance. ale tą srubką regulujesz tylko doln e partie obrotów chyba 1/8 otwarcia manetki.
co do hamulca - zapodam chyba przydatne info. kupiłem klamke jakis zamiennik. fajny bajer bo miał żelowy pasek. hamulec hamował. ale klamka była miekka, mogłem docisnąc ją do manetki. zmieniałem płyn, odpowietrzałem no kombinacje jakie tylko. mam troche słaba tarcze i klocki juz ledwo co widac okładziny. ale załozyłem oryginalna brembo tarcze - niebo a ziemia. są jakies inne kąty gięcia mocowania czy cos. klamka teraz duzo szybciej łapie. nie ma efektu gumy. teraz 1 palcem lekko nacisne i słysze jak koło sie blokuje. po prostu 10X lepszy hebel przez głupią klamke....
co do zaworów - czemu maja ci powpadać ? wyjeździsz 10 mth średnio. przy wymianie oleju zajrzyj do zaworów - po remoncie najpierw dosyc szybko sie układaja. a potem ganiaj smiało z 20 mth i kontroluj dalej. zalezy wszystko od stanu podzespołów, jazdy itp itd. u jednego po 30 mth nie bedzie praktycznie co poprawiac. a u kogos innego po 30 mth bedzie poza norma luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|