|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 18:42, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze podstawowa sprawa, czyli regulacja tłoczka na klamce chyba tego nie pominąłeś?
Nie rozlałeś może na tarcze płynu hamulcowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 19:53, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Z hamulcem chyba temat rozwiązany.
Jutro się okaże konkretnie.
Układ był dobrze odpowietrrzony ale wziąłemzdjąłem zacisk i tak pompowałem klamką aż tłoczek prawie cały wyszedł i ścisnął klocki bez tarczy. Następnie wcisnąłem tłoczek, wsadziłęm z tarczą i teraz klamka stała się twardszai zfdaje się że moto lepiej hamuje jak kręce kołem. Jutro podczas jazdy się okaże i wniosek był by taki że tłoczek zastał się w jednej pozycji .
Co do zaworów to jak się zrobi głowicę zawory jeszcze podczas pracy silnika na początku podobno osadzajhą się w głowicy i trzeba uważać by nie wpadły poprzez na początku trochę częste zaglądanie dio nich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:46, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
hehe wpadną jak sie wypną, a co ma zaglądanie do tego. chyba nie bedziesz co 2 minuty sciągał pokrywek żeby patrzec czy przypadkiem cos sie nie wypieło. jak ma sie wypiąc to sie wypnie i tyle ;P ale to przypadek 1/1000000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 17:05, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | hehe wpadną jak sie wypną, a co ma zaglądanie do tego. chyba nie bedziesz co 2 minuty sciągał pokrywek żeby patrzec czy przypadkiem cos sie nie wypieło. jak ma sie wypiąc to sie wypnie i tyle ;P ale to przypadek 1/1000000 |
Hmm może i racja.
Mówię co słyszałem . Może nie chodziło o wpadnięcie tylko że nowe zawory muszą jeszcze się ułożyć w gnieździe i trzeba częściej do nich zajrzeć.
Nawet kiedyś wójo pisał, że mu po chyba iluś km po remoncie (jakoś szybko), luzy się zmniejszyły i musiał je szybko korygować.
Z tym sprawdzeniem także chodzi o to, by mieć pewność że głowica została prawidłowo zrobiona tzn że zawór z gniazdem ma powierzchnię styku w trzech płaszczyznach a nie jak w przypadku samochodu w dwóch.
Na marginesie robiąc swoją KTM'kę robiłem dla siebie pewien skrypt, że jak w przyszłości czegoś zapomnę, coś będę szukał by szybko sobie przeczytać i znaleźć.
Postanowiłem go troszkę zmodyfikować i wrzucam go poniżej. Są to jak gdyby wszystkie czynności w pigułce, które robiłem podczas remontu wraz z opisami.
Może wszystkie to przesadziłem . Ważniejsze z mojego punktu widzenia.
Myślę, że może przyda wam się to ).
Link do skryptu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 18:34, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Hmm może i racja.
Mówię co słyszałem . Może nie chodziło o wpadnięcie tylko że nowe zawory muszą jeszcze się ułożyć w gnieździe i trzeba częściej do nich zajrzeć.
Nawet kiedyś wójo pisał, że mu po chyba iluś km po remoncie (jakoś szybko), luzy się zmniejszyły i musiał je szybko korygować.
Z tym sprawdzeniem także chodzi o to, by mieć pewność że głowica została prawidłowo zrobiona tzn że zawór z gniazdem ma powierzchnię styku w trzech płaszczyznach a nie jak w przypadku samochodu w dwóch.
|
Po jednymm baku można sprawdzić, ja tak zawsze robię
Cytat: |
Link do skryptu:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Świetny materiał! Brawo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:25, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
co do zaworów to u mnie po około 70km zaczeły głosniej cykac wiec zajrzałem i miały około 0,15mm, znowu ustawiłem na 0,1mm , przejezdziłem 300km zajrzałem do zaworów i praktycznie nie wymagały regulacji (minimalne korekty ) teraz bede zagladał do nich za 30-40mth.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 16:02, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wyjeździłem już prawie bak paliwa (wd licznika mth 2mth ).
Moto chodzi jak należy.
Ostatnio pierwsza gleba w sezonie ale nic się nie stało .
Trochę z innej beczki MOTO RACING SHOW - GORZÓW 2013 na którym byłem ze znajomymi ).
Kilka fotek:
Link do całego mojego albumu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pon 16:17, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę że i Stunter13 tam był na swojej kawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 16:36, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Owszem był, dlatego dodałem foty
Także można zobaczyć Hołka w imprezie, Tecława i Jaśkiewicza jak driftują .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 8:02, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Sezon się rozkręcił więc wrzucam kilka fot z jazd.
Ogólnie fotograf długo zdjęć nie porobił, bo przed wyjazdem zapomniałem na full moto zalać i było trzeba oszczędnie latać
A tak wyglądam po jeździe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 8:11, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przystanek w Opolu :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 14:31, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj krótki wypad i jeden podjazd, a raczej zjazd za dużo .
Lekkiego koziołka zaliczyłem i pękła pompa sprzęgła przy klamce. Widac już poprzedni właściciel ja spawał i dlatego pusciła. Na marginesie zrobię to samo bo w niczym nie bedzie to kolidować.
najgorsze było pchanie moto do garażu, chjodź potem z górki na luzie sie rozpedziłem wrzuciłem drugi bieg i na drugim biegu dopyrkałem do garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 22:45, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wyprzęgnik z mojej setki nie nadaje się na sprzedaż ale pompa powinna być git i mogę ci odsprzedać po za 50zl? Tylko sprawdzę jak w środku wygląda czy nie jest przytarty. Od 2t powinien być ten sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 7:34, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
o_O super by było )
To looknij czy nie jest przytarty etc oraz czy masz tłoczek 9.5 czy 10.5)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|