|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 11:55, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam to miałeś chyba zrobione zdjęcie z rozpiską na kartce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 11:58, 27 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Z tego co pamiętam to miałeś chyba zrobione zdjęcie z rozpiską na kartce |
Tak była rozpiska, nawet kilka .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 11:19, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mały OT
Dla posiadaczy starych fcr'ów. Śruba regulacji mieszanki (tuningowa), nie pasuje. Do nowszych fcr'ów bez problemu,a do straszych nie. Pierwszy problem to że nie chce przejśc przez dół gaźnika, ale to nie problem bo zawsze można minimalnie rozwiercic dół i nie będzie problemu. największy problem to że śruba haczy o śrubę spustu paliwa z gaźnika uniemożliwiając regulację, po pierwsze śruba ciężko się kręci bo haczy po 2 nie da się jej wkręcić na maxa bo opiera się o spust paliwa. W nowych fcr'ach wchodzi jakoś chyba delikatnie pod innym kontem i nie ma tego problemu.
Na marginesie więc mam na sprzedaż tą śrubę bo do mnie nie pasuje.
A tu mała paskuda w tle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pon 17:02, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dziwne , bo mi pasuje ta śruba regulacyjna (exc 520)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 8:20, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Keny napisał: | Dziwne , bo mi pasuje ta śruba regulacyjna (exc 520) |
Bez najmnijeszych problemów?
Na pewno masz starego fcr'a?
Bo u mnie za nic w świecie. Próbowałem nawet lekkie modyfikacje gaźnika wprowadzać i nie pasowała. Ogólnie spotkałem się właśnie z opiniami że czasem ludzią pasuje a czasem jest zakrótka, różni się końcówką w porównaniu z oryginałem lub inne historie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:58, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A co znaczy starego FCR - czy jak mam kata 2005rok to już jest nowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:04, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jest FCR i FCR MX
Po lewej FCR po prawej FCR MX
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 10:04, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 12:36, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | A co znaczy starego FCR - czy jak mam kata 2005rok to już jest nowy? |
Tak jak hacker napisał
ty masz nowego fcr'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:07, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki faktycznie mam ten nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:23, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
hacker pokazałes na fotce własnie starego i nowego fcr-a, tak samo w starszej i nowszej wersji masz standard i mx.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 18:42, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A, więc niestety i ja chwilowo zakończyłem sezon - myślę że do stycznia.
Przytrafiła mi się gleba czego konsekwencją jest prucz podarcia koszulki, to skasowany nakolannik ( i tak miałem nowe kupować) oraz odpruł mi sie ochraniacz barku na zbroi ale to się naprawi. Mi ogólnie nic poza lekko bolącym barkiem i biodrem .
Co do moto niby nic, ale nie wiem jakim sposobem mam wygiętą i ogólnie wyrwaną jedną szprychę w kole. Jak to się stało nie mam pojęcia i w związku z tym chwilowa przerwa w endurzeniu bo prócz szprychy wymienię także oponę bo jest już wymęczona. Jeszcze wspomnę że szprychy miały prawidłowy naciąg bo niedawno korygowałem więc nie mam pojęcia jak doszło do uszkodzenia jednej z nich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:03, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ładnie dostała ;D moze przy tej glebie albo w lesie gdzies od jakiegos korzenia/kamienia oberwała ( np przy wywrotce spadłeś na kamien kołem ? )
od zwykłej jazdy wątpie zeby to sie tak stało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 7:29, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Hmm po lesie w miare spokojnie było.
Kilka hopek i inne stałe fragmenty które zawsze robię na mojej trasie .
A gleba ściśle ujmując była podczas powrotu do domu na asfalcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:22, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
cos te 400 nie lubia włascicieli pod koniec sezonu .... dobrze ze Ci nic poważnego sie nie stało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 14:32, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Haha, no coś robią psikusy.
Cieszę się że ochraniacze spełniły swoje zadania, że ja byłem dobrze rozgrzany przed jazdą dlatego moim zdaniem nic mi nie jest, tylko lekki bul barku i biodra (chyba musze kupić jeszcze spodenki ochraniacze takie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|