|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:27, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja smarowałem olejem byle jakim i wszystko grało
albo mozesz zrobić tak jak orginalnie sprzedają łańcuchy do foli i przesmarować go smarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 18:36, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ale to teraz wymyć go a nafcie, nasmarować olejem zawinąc w folię i git, czy bez umycia jeszcze olejem walnąć na niego i do piero zawinąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:38, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak brudny to wymyj go wodą zostaw na słońcu niech wyschnie, wysusz wytrzep i wtedy smarem albo olejem go
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Nie 19:40, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 19:38, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak sprezyna malowana, ze nie popeka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:52, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, wymyje łańcuch, naoliwie go i w worek (łańcuch i napęd nówka, przeleciałem 10mth na niim więc zależy mi by po złożeniu moto dalej był w idealnej kondycji ).
Sprężyna malowana proszkowo, czy popęka okaże się w praktyce, mam nadzieję że będzie wszystko git z nią ) (liczę się z ryzykiem popekania, bo w zasadzie są gumowane farby proszkowe do sprężyn a to normalna farba, ale może gość w zakładzie inaczej utwardzacza dodał że nie bedzie pękać - zobaczymy jak złożę moto ).
Aaa powiedźcie mi jeszcze czy prowadnice zaworów wszystkie wyminiać czy tylko ta uszkodzoną?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Nie 20:27, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:00, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie lepiej dla świętego spokoju wymienić wszystkich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 21:15, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Własnie dlatego pytam bo jak widać dużo rzeczy proszkowałeś i wątpię, by malarz dodał tego czegoś gumowego specjalnie na sprezyne, ale cos, czekam na opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 22:03, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
W końcu dotarły do mnie zabawki
Cylinder kompeltny (z tłokiem, sworzniem,zabezpieczeniami, pierścieniami) oraz także kompletna korba )
Niżej fotki )
Niżej jeszcze kilka pytań:
1. Mój gaźnik juz z 5miechów leży wyczyszczony na półce w garażu.
Boję się by nie okazało się po złożeniu moto że nie wiem jakis oring
sparcieje lub coś. Mam się o to bać czy nie? Może od czasu do czasu
przelać benzynę przez niego by zasymulować mu że działa ;d? co
myślicie?
2. Przy składaniu silnika warto stosować smar montażowy? Warto nim
smarować łożyska, tłok i wszystko? On i tak potem od oleju rozpuści
się? Jak tak jaki polecacie?
3. Obecnie moje sprzęgło (tarcze, przekładki), leżą w misce zanużone
w oleju. To chyba najlepszy sposób ich przechowywania, ale potem gdy za
jakieś kilka miechów będę chciał je zamontować to wyczyścić je
naftą lub coś?
4. Korba myślałem że jak przyjdzie będzie w jakimś kartoniku KTM'a a ona jest w takim jakby silikonie czy codonie, jest ok?
5. Zamki na zaworach ustawia się co 180, ale względem sworznia czy względem strzałki na tłoku? Pamiętam w skuterze były względem sworznia a tu cyc jak przyszedł to na tłoku pierścienie w sekwencji względem strzałki na tłoku są ustawione.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pią 22:04, 09 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 23:10, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Opakowanie korby jak nie ma nigdzie rozdarcia itd to jest hermetycznie zapakowana więc nie dostanie się wilgoć itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:28, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
strzałka w strone wydechu a zamki co 180 bez znaczenia (raczej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 8:24, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Korba niby jest hermetycznie zapakowana ale ten condon ma lekki rozdarcie tak jak by właśnie by to oddychało
Co do zamków do strzałka w stronę wydechó to logiczne i wiedziałem tylko właśnie zamki zainteresowały mnie jak z nim ).
Dobra więc pozostają jeszcze kwetie:
1. Mój gaźnik juz z 5miechów leży wyczyszczony na półce w garażu.
Boję się by nie okazało się po złożeniu moto że nie wiem jakis oring
sparcieje lub coś. Mam się o to bać czy nie? Może od czasu do czasu
przelać benzynę przez niego by zasymulować mu że działa ;d? co
myślicie?
2. Przy składaniu silnika warto stosować smar montażowy? Warto nim
smarować łożyska, tłok i wszystko? On i tak potem od oleju rozpuści
się? Jak tak jaki polecacie?
3. Obecnie moje sprzęgło (tarcze, przekładki), leżą w misce zanużone
w oleju. To chyba najlepszy sposób ich przechowywania, ale potem gdy za
jakieś kilka miechów będę chciał je zamontować to wyczyścić je
naftą lub coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:16, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
1) ja bym sie nie martwił oringi raczej nie sparcieją od tak. gorzej zrobisz zalewajac gaźnik. bo parując waha zostawia osad. i tak zrobisz kilka razy u sie moze osadzic osad na tyle duzy ze moze gaźnik nie dawac pełnej dawki itp
2) oczywiscie że tak, ale akurat tłoka i cylindra sie nie smaruje, po odpaleniu moze sie zeszklic itp. wystarczy przesmarować olejem silnikowym i bd ok. takie elementy jak np wałki rozrządu mozna przesmarować. swoja drogą wszystko to jest opisane w serwisówce. wiec zajrzyj tam a bedziesz wiedział
3) niech sobie lezą, potem je po prostu zamontuj nie ma sensu ich czyścic. bo po co jak po załozeniu i tak zalewasz silnik olejem i znów bedą w tych samych warunkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:03, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
co do gaznika to go olej, rozkrec go i przeczysc dopiero przed samym odpaleniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 21:11, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki wielkie.
A jeszcze jedna sprawa mnie męczy.
Jest znaczenie jak wał będę dawał do przekucia korby i wycentrowania to czy będą założone bieżnie starych łożysk i po wycentrowaniu je zmienie na nowe, czy odrazu lepiej wał dać z nowymi już zamontowanymi bieżniami i przekładkami, czy to bez znaczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:52, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
oddaj goly wał, przecież itak będzie go wpasowywał później, bez sensu jest milion razy ściągać i zakładać bieżnie bo czopy tego nie lubia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|