Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:27, 14 Paź 2012    Temat postu:

ja smarowałem olejem byle jakim i wszystko grało
albo mozesz zrobić tak jak orginalnie sprzedają łańcuchy do foli i przesmarować go smarem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:36, 14 Paź 2012    Temat postu:

Ale to teraz wymyć go a nafcie, nasmarować olejem zawinąc w folię i git, czy bez umycia jeszcze olejem walnąć na niego i do piero zawinąć Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:38, 14 Paź 2012    Temat postu:

jak brudny to wymyj go wodą zostaw na słońcu niech wyschnie, wysusz wytrzep i wtedy smarem albo olejem go

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Nie 19:40, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 19:38, 14 Paź 2012    Temat postu:

jak sprezyna malowana, ze nie popeka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 19:52, 14 Paź 2012    Temat postu:

Ok, wymyje łańcuch, naoliwie go i w worek Very Happy (łańcuch i napęd nówka, przeleciałem 10mth na niim więc zależy mi by po złożeniu moto dalej był w idealnej kondycji Very Happy ).

Sprężyna malowana proszkowo, czy popęka okaże się w praktyce, mam nadzieję że będzie wszystko git z nią Smile) (liczę się z ryzykiem popekania, bo w zasadzie są gumowane farby proszkowe do sprężyn a to normalna farba, ale może gość w zakładzie inaczej utwardzacza dodał że nie bedzie pękać - zobaczymy jak złożę moto Very Happy ).



Aaa powiedźcie mi jeszcze czy prowadnice zaworów wszystkie wyminiać czy tylko ta uszkodzoną?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Nie 20:27, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:00, 14 Paź 2012    Temat postu:

Nie lepiej dla świętego spokoju wymienić wszystkich?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 21:15, 14 Paź 2012    Temat postu:

Własnie dlatego pytam bo jak widać dużo rzeczy proszkowałeś i wątpię, by malarz dodał tego czegoś gumowego specjalnie na sprezyne, ale cos, czekam na opinie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 22:03, 09 Lis 2012    Temat postu:

W końcu dotarły do mnie zabawki Very Happy

Cylinder kompeltny (z tłokiem, sworzniem,zabezpieczeniami, pierścieniami) oraz także kompletna korba Smile)

Niżej fotki Smile)




















Niżej jeszcze kilka pytań:
1. Mój gaźnik juz z 5miechów leży wyczyszczony na półce w garażu.
Boję się by nie okazało się po złożeniu moto że nie wiem jakis oring
sparcieje lub coś. Mam się o to bać czy nie? Może od czasu do czasu
przelać benzynę przez niego by zasymulować mu że działa ;d? co
myślicie?
2. Przy składaniu silnika warto stosować smar montażowy? Warto nim
smarować łożyska, tłok i wszystko? On i tak potem od oleju rozpuści
się? Jak tak jaki polecacie?
3. Obecnie moje sprzęgło (tarcze, przekładki), leżą w misce zanużone
w oleju. To chyba najlepszy sposób ich przechowywania, ale potem gdy za
jakieś kilka miechów będę chciał je zamontować to wyczyścić je
naftą lub coś?
4. Korba myślałem że jak przyjdzie będzie w jakimś kartoniku KTM'a a ona jest w takim jakby silikonie czy codonie, jest ok?
5. Zamki na zaworach ustawia się co 180, ale względem sworznia czy względem strzałki na tłoku? Pamiętam w skuterze były względem sworznia a tu cyc jak przyszedł to na tłoku pierścienie w sekwencji względem strzałki na tłoku są ustawione.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pią 22:04, 09 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 23:10, 09 Lis 2012    Temat postu:

Opakowanie korby jak nie ma nigdzie rozdarcia itd to jest hermetycznie zapakowana więc nie dostanie się wilgoć itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:28, 10 Lis 2012    Temat postu:

strzałka w strone wydechu a zamki co 180 bez znaczenia (raczej)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 8:24, 10 Lis 2012    Temat postu:

Korba niby jest hermetycznie zapakowana ale ten condon ma lekki rozdarcie tak jak by właśnie by to oddychało Very Happy

Co do zamków do strzałka w stronę wydechó to logiczne i wiedziałem tylko właśnie zamki zainteresowały mnie jak z nim Smile).

Dobra więc pozostają jeszcze kwetie:

1. Mój gaźnik juz z 5miechów leży wyczyszczony na półce w garażu.
Boję się by nie okazało się po złożeniu moto że nie wiem jakis oring
sparcieje lub coś. Mam się o to bać czy nie? Może od czasu do czasu
przelać benzynę przez niego by zasymulować mu że działa ;d? co
myślicie?
2. Przy składaniu silnika warto stosować smar montażowy? Warto nim
smarować łożyska, tłok i wszystko? On i tak potem od oleju rozpuści
się? Jak tak jaki polecacie?
3. Obecnie moje sprzęgło (tarcze, przekładki), leżą w misce zanużone
w oleju. To chyba najlepszy sposób ich przechowywania, ale potem gdy za
jakieś kilka miechów będę chciał je zamontować to wyczyścić je
naftą lub coś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:16, 10 Lis 2012    Temat postu:

1) ja bym sie nie martwił oringi raczej nie sparcieją od tak. gorzej zrobisz zalewajac gaźnik. bo parując waha zostawia osad. i tak zrobisz kilka razy u sie moze osadzic osad na tyle duzy ze moze gaźnik nie dawac pełnej dawki itp
2) oczywiscie że tak, ale akurat tłoka i cylindra sie nie smaruje, po odpaleniu moze sie zeszklic itp. wystarczy przesmarować olejem silnikowym i bd ok. takie elementy jak np wałki rozrządu mozna przesmarować. swoja drogą wszystko to jest opisane w serwisówce. wiec zajrzyj tam a bedziesz wiedział
3) niech sobie lezą, potem je po prostu zamontuj nie ma sensu ich czyścic. bo po co jak po załozeniu i tak zalewasz silnik olejem i znów bedą w tych samych warunkach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:03, 10 Lis 2012    Temat postu:

co do gaznika to go olej, rozkrec go i przeczysc dopiero przed samym odpaleniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 21:11, 10 Lis 2012    Temat postu:

Ok dzięki wielkie.

A jeszcze jedna sprawa mnie męczy.

Jest znaczenie jak wał będę dawał do przekucia korby i wycentrowania to czy będą założone bieżnie starych łożysk i po wycentrowaniu je zmienie na nowe, czy odrazu lepiej wał dać z nowymi już zamontowanymi bieżniami i przekładkami, czy to bez znaczenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:52, 10 Lis 2012    Temat postu:

oddaj goly wał, przecież itak będzie go wpasowywał później, bez sensu jest milion razy ściągać i zakładać bieżnie bo czopy tego nie lubia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 3 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin