Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 7:41, 17 Gru 2012    Temat postu:

No właśnie jestem tego samego zdania Very Happy. Nawet miałem wrażenie że te stare są w lepszym stanie niż nowe Very Happy. Jedynie z tego co pamiętam sprężynki w starych troche zmęczone były a zaworki piękne Very Happy, ale że postanowiłem kupić nowe więc kupiłem i te zostały i teraz mam dylemat czy wystawić je na allegro i zdobyć kilka stówek na dalsze remonty czy zostawić je sobie w razie X na półce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:31, 17 Gru 2012    Temat postu:

dolotowe zawory na smietnik masz, wydechowe najpierw wyczysc dokładnie a dopiero oceniaj stan, pozatym juz widac ze maja wżery, i przy próbie docierania takiego zaworu to spierniczysz i gniazdo i zawór bo bedzie sporo darcia zeby to zlikwodowac (przylgnia robi sie półokragła wtedy, zwieksza sie szerokosc stylu zaworu z gniazdem...). Mozesz sie ewentualnie pobawic w przeszlifowanie przylgni zaworu i frezowanie gniazda ale moim zdaniem nie warto, stary zawór moze byc juz zmeczony, moze sie urawac i cala kasa wpakowana w reszte silnika idzie sie jeb...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:49, 17 Gru 2012    Temat postu:

tez prawda ......nie wiem czy można je dać do "szlifierza" na obróbkę maszyna i nie stracą właściwości . zmeczone tez maga byc .A serwisów-ka co na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 17:45, 17 Gru 2012    Temat postu:

Aaa dzięki, czyli sprawa rozwiana Very Happy. Stare zawory nie przydadzą mi już mi się i wrzucę je do kartonu na półkę na pamiątkę lub na allegro wystawię :].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:00, 21 Gru 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Nawet miałem wrażenie że te stare są w lepszym stanie niż nowe Very Happye.

4tSTUNT napisał:
Stare zawory nie przydadzą mi już mi się i wrzucę je............. lub na allegro wystawię.......

Rolling Eyes Nie ogarniam takiego myślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 12:51, 22 Gru 2012    Temat postu:

Tzn co masz na myśli?
Co widzisz złego w wypowiedzi że zdawało mi się że stare są w dobrej kondycji?
Czy co ci się nie podobało w tym że powiedziałem, żde skoro mam nowe zawory to logiczne że stare mi się nie przydadzą i wrzucę je na półkę w garażu lub wystawię na allegro, bo czasem ludzie zbierają różne duperele, lub jak kogoś przyciśnie lepsze takie niż żadne, więc ja nie ogarniam Twojego postu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:25, 22 Gru 2012    Temat postu:

Mu bardziej chodziło o to że ty już ich nie użyjesz to albo śmietnik albo allegro, wciśniesz je komuś a potem chodzą takie bomby na allegro w stanie "igła" Jak ty ich nie użyjesz to albo zostaw sobie albo wyrzuć, nie rozpowszechniaj "min"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ORT-518mx




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Sob 22:32, 22 Gru 2012    Temat postu:

...nie chce się rozpisywać na temat Twojego remontu,ale szczerze powiem że nie chciał bym trafić na taki motor.Przygotowanie do malowania strasznie słabe efekt końcowy wygląda tragicznie.Nastepnym razem zacznij od szkiełkowania przed oddaniem do lakierowania.Możesz też anodować aluminiowe elementy(półki,dekielki)uzyskasz wtedy doskonały efekt końcowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:39, 22 Gru 2012    Temat postu:

Jak coś starego może lepiej wyglądać od nowego?? Za bardzo nie wiem jak to interpretować. Po zdjęciach widać chociażby, że powierzchnia przylegania zaworu do gniazda nie jest pierwszej młodości.
Po co wystawiać się na pośmiewisko ludzi będących w temacie wyczynowych sprzętów, którzy szukając nowych części natrafiają na takie "rodzynki"??
Z drugiej strony kupowanie używanych części podlegających okresowej wymianie, chociażby wspomnianych zaworów, wstawianie ich do motocykla to jak leczenia syfa pudrem.
Owszem ja również kupowałem stare zawory tylko, że od H-D WLA, Emy czy tez BMW R12 jedynie po to aby postawić sobie na półce. KTM jest jeszcze za młody na takie "pamiątki".
Każdy orze jak może, ale Panowie trzymajmy poziom skoro etap WSKi (osobiście nic nie mam do tego sprzęta) mamy już za sobą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Sob 22:46, 22 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 9:21, 23 Gru 2012    Temat postu:

ORT-518mx napisał:
(...)Przygotowanie do malowania strasznie słabe efekt końcowy wygląda tragicznie.Nastepnym razem zacznij od szkiełkowania przed oddaniem do lakierowania.Możesz też anodować aluminiowe elementy(półki,dekielki)uzyskasz wtedy doskonały efekt końcowy(...).

To twoja opinia. Pewnie, że można anadować, można robić różne operacje ale wtedy już lepiej kupić całkowicie nowy motor. Jeśli ktoś nie rozumie ideii odświeżenia moto i zrobienia go pod siebie to trudno.
Powierzchnia pod malowanie akurat była dobrze przygotowana i same malowanie proszkowo także dobrze wyknane, więc twoje opinie na podstawie samych zdjęc nie widzać prac i elementów w realu są bezpodstawne.





GaCek napisał:
Jak coś starego może lepiej wyglądać od nowego?? Za bardzo nie wiem jak to interpretować. Po zdjęciach widać chociażby, że powierzchnia przylegania zaworu do gniazda nie jest pierwszej młodości.
Po co wystawiać się na pośmiewisko ludzi będących w temacie wyczynowych sprzętów, którzy szukając nowych części natrafiają na takie "rodzynki"??
Z drugiej strony kupowanie używanych części podlegających okresowej wymianie, chociażby wspomnianych zaworów, wstawianie ich do motocykla to jak leczenia syfa pudrem.
Owszem ja również kupowałem stare zawory tylko, że od H-D WLA, Emy czy tez BMW R12 jedynie po to aby postawić sobie na półce. KTM jest jeszcze za młody na takie "pamiątki".
Każdy orze jak może, ale Panowie trzymajmy poziom skoro etap WSKi (osobiście nic nie mam do tego sprzęta) mamy już za sobą.


Tamto wyżej to taka delikatna metafora.
Osoba szukająca nowej części chyba logiczne że nie kupi używanej i to każdego indywidualna decyzja czy kupi część nową czy używaną. Tak samo jak powiedzcmy z zakupem termostatu- możesz kupić nowy i mieć gwarancje, a można zaoszczezić 20zł i kupić używkę która po tygodniu będzie uszkodzona.
Nikt za nikogo nie bedzie myśleć i jak się coś kupuje to na własną odpowiedzielaność.


Tym chciałbym zakończyć ten off-topic, bo robi się bajzel w temacie i proszę Panów o stonowanie. Jak chcecie dalej toczyć tą dyskusję proszę bardzo- możemy ją dokończyć na PW, ewentualnie GG, ale nie tu robiąc syf.


Pozdrawiam i zbliżają się święta więc WESOŁYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT Smile)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Nie 9:23, 23 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:36, 11 Lut 2013    Temat postu:

Sesja się kończy więc był czas by troszkę gratów zamówić i coś pogrzebać przy moto.

Troszkę paczek przyszło do mnie, inne w drodze:
- Trochę łożysk (na cały moto, na zdjęciu nie wszystkie bo te teraz kupiłem a inne wcześniej)



- Rozrząd Iwis'a



- Ściągacz do łożysk 3-ramienny (mogłem brać mniejszy...)



- Zabezpieczenia zaworów, które zapomniałem kupić przy kupnie zaworów prowadnic etc Very Happy.






Niżej prezentacja karterów i rozmieszenie łożysk (tym razem ładnie pudełeczkami - więc łatwo policzyć ile łożysk mamy w karterach Very Happy )












Wykonałem także osłonę pod silnik (zdjęcia nie są w rewelacyjnej jakości bo wykonywałem ją w piwnicy Very Happy)

Pierw wyciąłem z kartonu kształt osłony.
Potem wyciąłem ładnie kształt po obrysie.
Dalej zamocowanie blachy do ramy by wiedzieć gdzie i jak zaginać.




Tu foto przy końcowym gięciu




Gotowa osłona( wystarczy tylko ją jeszcze lekko prze polerować i przeszlifować krawędzie)





Osłona przy ramie (oczywiście nie przykręcona Very Happy)






Także wyczyściłem nowe łożyska do kół, nasmarowałęm je porządnym smarem (pokazywałem gdzieś wcześniej jak to robic na starych łożyskach Very Happy) i założyłem je Smile)
Dalsze prace niebawem Smile)

Planuje teraz wyrzucić łożyska z silnika.
Co myślicie o metodzie podgrzania karterów w piekarniku, a nastepnie te łożyska które są przelotowe przez karter potraktować odpowiednio dużą nasadką i młotkiem Very Happy? Wyskoczą bez problemu Smile)??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:50, 11 Lut 2013    Temat postu:

Możesz jeszcze schłodzić łożyska w zamrażarce zabezpieczając je przed wilgocią zawijając szczelnie. Wtedy już powinno być luźno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:53, 11 Lut 2013    Temat postu:

Schłodzić je do montażu to wiem Smile), ale pierw czy przy demontażu to dobry sposób by nagrzać kartery i nasadą wybić łożyska te które na przelot są Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:06, 11 Lut 2013    Temat postu:

ja bym grzał palnikiem w piekarniku wszystko jednakowo się nagrzeje, a palnikiem bardziej dane miejsce dasz radę nagrzać, łożyska najlepiej na prasie "wybijać i nabijać" ale nasadką też da radę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:10, 11 Lut 2013    Temat postu:

dobry sposób z nagrzaniem karterów, mozesz tez uzyc opalarki. Zastanawia mnie po co ci taki sciagacz ? Zdejmiesz nim tylko łozysko z wałka rozrzadu i to od strony gdzie nie ma zebatki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 5 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin