Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 17:53, 11 Lis 2012    Temat postu:

Ok, dzieki bardzo Smile).
Trochę wątpliwości rozwianych Very Happy

Wd mojego planu w grudniu bedę chciał zakupić komplet zaworów, prowadnice i uszczelki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sid




Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Wto 22:18, 20 Lis 2012    Temat postu: re

Jaki , był koszt cylindra ,tłok , korba ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:30, 20 Lis 2012    Temat postu:

wójo napisał:
oddaj goly wał, przecież itak będzie go wpasowywał później, bez sensu jest milion razy ściągać i zakładać bieżnie bo czopy tego nie lubia


dodam żebyś nie zapomniał ustawić luzu osiowego podkładkami pod bieżnie,ja starą bieżnie rozszlifowałem aby luźno wchodziała na czop wału i dobierałem podkładki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 7:29, 21 Lis 2012    Temat postu: Re: re

Sid napisał:
Jaki , był koszt cylindra ,tłok , korba ?

W serwisie tłok z cylindrem ~2500, a korba oryginalna ~1300, mi udało się troszkę taniej dorwać (oczywiście nowe OEM także z serwisu Very Happy Smile)

77kanzas napisał:

dodam żebyś nie zapomniał ustawić luzu osiowego podkładkami pod bieżnie,ja starą bieżnie rozszlifowałem aby luźno wchodziała na czop wału i dobierałem podkładki.


No mam właśnie taki plan by wał oddać goły tak jak wójo pisze, a potem jak przyjdzie czas składania to jedną starą bieżnię spiłuje od wewnątrz by luźno na wał wchodziła i wtedy wyreguluje luz osiowy. Jak bedzie już ok, wtedy założę nową bieżnie i zacznie się składanie, ale do tego momentu jeszcze kilka miechów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 7:30, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:08, 21 Lis 2012    Temat postu:

kiedy pojawił się cylinder bo jak ja chciałem kupić to pierw był dostępny od 28 września potem powiedzieli ze moze pod koniec października, więc wycofałem zaliczkę a cenę wytargowałem na 2100 za tłok i cylinder ,iałeś taniej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 16:30, 21 Lis 2012    Temat postu:

To na bardzo dobrą cene wytargowałeś bo chyba maxymalna znizkę w ktm można mieć 15 albo 20% więc nie źle. Co do czekania to z moim z miesiąc walczyłem, więc swoje trzeba wyczekać Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:20, 21 Lis 2012    Temat postu:

mam znajomka w profi łódź,zawory sprzedawał mi po 102zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 21:28, 07 Gru 2012    Temat postu:

Przyszły do mnie kolejne zabawki Smile)
- Uszczelka pod głowicę 59030036000
- Uszczelka pod cylinder 59030035050
- Uszczelka między kartery 59030039200
- O-RING 25,12X1,78 NBR70 70020220
- O-RING 29,10X1,60 NBR 70 popmpy wody 770291016
- Podkładka dys. do ustawiania luzu osiowego wału 30,5X45X0,10 56030081000
- Podkładka dys. do ustawiania luzu osiowego wału 30,5X45X0,30 56030081200
- Podkładka dyst. do ustawiania luzu osiowego wału 30,7X47X0,15 56030081100
- Podkłada pod kosz sprzęgłowy 25X35X1 59032017000
- Komplet zaworów stalowych 59036030010
- Prowadnice zaworów (2 ssące, 2wydechowe- komplet) 59036025000 / 59036026000 50-60/szt zł
- Zabezpieczenie prowadnic (4sztuki) 993012000










Plany na najbliższy czas to dokupić zabezpieczenia zaworów bo nie looknełem, że w zestawie z zaworami ich nie ma Very Happy
W styczniu myślę zamówić 2tarcze hamulcowe na przód i tył, a w lutym łożyska oraz rozrząd iwisa. Dalej czas pokaże jak się ułoży Very Happy.

Mam także 2 pytanka:
1. Dając części do serwisu jakiegoś, np korbę na przekucie, czy np zawory do wymiany wraz z frezowaniem gniazd etc, jakoś znakujecie swoje części by mieć pewność że serwis wam zamontuje wasze zakupione rzeczy a nie np jakieś stare inne lub coś Very Happy?
2. Jakie łożyska stosować na wałku rozrządu? Jedni mówią że łożyska z uszczelniaczami czyli tymi plastikowym obwódkami a drudzy, że lepiej nie? Jaka teoria jest poprawna bo można zgłupiec.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Nie 20:20, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 0:54, 08 Gru 2012    Temat postu:

1) jak wsadzasz nowe częsci to mysle ze potrzeby nie ma ;P tak czy siak widać ze nowe Very Happy ale jak chcesz to mozesz kropki od spodu zaworów porobic czy cos. ja mam na tyle sprawdzone serwisy że nie boje sie o stan częsci po odbiorze

2) co do tego oczywiscie bez uszczelniaczy. uszczelnienie stosuje się w miejscu gdzie nie ma smarowania, i w zasadzie nie dostaje sie brud, wiec troche ochrona przed syfem z zewnatrz i zapobieganie wyciekania smaru ze srodka. przykład - koła. na wałku rozrządu masz ciagle smarowanie rozbryzgowe olejem. wiec bez sensu żeby łozysko pracowało w smarze które przy tych obrotach i tak szybko sie zuzyje. jak moze miec smarowanie ciagle świeżą oliwką z silnika Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:20, 08 Gru 2012    Temat postu:

Tak jak pisze henio12323 uszczelnienia chronią przed brudem oraz wypływaniem smaru z jego środka i stosuje się je jako łożyska "zewnętrzne".
Łożyska z uszczelniaczami mają taki minus, że się bardziej grzeją przez te uszczelniacze w stosunku do łożysk bez nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 17:57, 09 Gru 2012    Temat postu:

Hehe, co do zaworów to widać właśnie że są nowe wsadzone, ale np korbę by mogli inną wsadzić i juz nie pozna się, a ja nie tyle co nie mam zaufania do serwisu tylko do tego że z serwisu oni oddają to do zewnętrznej firmy i czy jaj nie będzie Very Happy.

Co do uszczeliaczy to dzięki za rozwianie wątpliwości bo juz nie wiedziałem- każdy co innego gadał Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:28, 16 Gru 2012    Temat postu:

Ostatnio dokładnie sfotografowałem swoje stare zawory oraz nowe dla porównania.
Zdaje mi się, że te stare są w całkiem nie złym stanie. Co wy myślicie? Porównując je także zastanawiam się czy stare sprzedać czy zostawić w razie X (może przydadzą się)?

Wydechowe - po środku nowiutki (niedotarty, świeżo wyciągnięty z pudełka zawór), po zewnętrznych stronach stare:




Ssące - jak wyżej po środku nówka, po bokach stare:



Jeszcze porównanie po bokach. Na każdym zdjęciu nowy zawór jest po prawej stronie a stary z lewej:





Ogólny pogląd całości:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:06, 16 Gru 2012    Temat postu:

hehe stare wygladaja jak nowe Very Happy ja niestety po formacie straciłem fotki swoich ( moze jutro zrobie to bym wrzucił ) u mnie mozna było sie pokaleczyć krawędziami zaworów Very Happy były dosłownie jak żylewki, doloty. bo wydechowe jeszcze z sezon by przelatały ale zeby nie rozbierac co chwile to zmieniłem komplet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:14, 16 Gru 2012    Temat postu:

moje ssące były tak ostre ze mogłem się golić a twoje wyglądają na całkiem dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 5:34, 17 Gru 2012    Temat postu:

najważniejsza jest krawędź nad przylgnią a z foty maja tyle jak nowe pasta dotrzec i jak nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 4 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin