|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 17:53, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, dzieki bardzo ).
Trochę wątpliwości rozwianych
Wd mojego planu w grudniu bedę chciał zakupić komplet zaworów, prowadnice i uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sid
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Wto 22:18, 20 Lis 2012 Temat postu: re |
|
|
Jaki , był koszt cylindra ,tłok , korba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:30, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | oddaj goly wał, przecież itak będzie go wpasowywał później, bez sensu jest milion razy ściągać i zakładać bieżnie bo czopy tego nie lubia |
dodam żebyś nie zapomniał ustawić luzu osiowego podkładkami pod bieżnie,ja starą bieżnie rozszlifowałem aby luźno wchodziała na czop wału i dobierałem podkładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 7:29, 21 Lis 2012 Temat postu: Re: re |
|
|
Sid napisał: | Jaki , był koszt cylindra ,tłok , korba ? |
W serwisie tłok z cylindrem ~2500, a korba oryginalna ~1300, mi udało się troszkę taniej dorwać (oczywiście nowe OEM także z serwisu )
77kanzas napisał: |
dodam żebyś nie zapomniał ustawić luzu osiowego podkładkami pod bieżnie,ja starą bieżnie rozszlifowałem aby luźno wchodziała na czop wału i dobierałem podkładki. |
No mam właśnie taki plan by wał oddać goły tak jak wójo pisze, a potem jak przyjdzie czas składania to jedną starą bieżnię spiłuje od wewnątrz by luźno na wał wchodziła i wtedy wyreguluje luz osiowy. Jak bedzie już ok, wtedy założę nową bieżnie i zacznie się składanie, ale do tego momentu jeszcze kilka miechów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 7:30, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:08, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kiedy pojawił się cylinder bo jak ja chciałem kupić to pierw był dostępny od 28 września potem powiedzieli ze moze pod koniec października, więc wycofałem zaliczkę a cenę wytargowałem na 2100 za tłok i cylinder ,iałeś taniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 16:30, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
To na bardzo dobrą cene wytargowałeś bo chyba maxymalna znizkę w ktm można mieć 15 albo 20% więc nie źle. Co do czekania to z moim z miesiąc walczyłem, więc swoje trzeba wyczekać )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:20, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
mam znajomka w profi łódź,zawory sprzedawał mi po 102zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 21:28, 07 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Przyszły do mnie kolejne zabawki )
- Uszczelka pod głowicę 59030036000
- Uszczelka pod cylinder 59030035050
- Uszczelka między kartery 59030039200
- O-RING 25,12X1,78 NBR70 70020220
- O-RING 29,10X1,60 NBR 70 popmpy wody 770291016
- Podkładka dys. do ustawiania luzu osiowego wału 30,5X45X0,10 56030081000
- Podkładka dys. do ustawiania luzu osiowego wału 30,5X45X0,30 56030081200
- Podkładka dyst. do ustawiania luzu osiowego wału 30,7X47X0,15 56030081100
- Podkłada pod kosz sprzęgłowy 25X35X1 59032017000
- Komplet zaworów stalowych 59036030010
- Prowadnice zaworów (2 ssące, 2wydechowe- komplet) 59036025000 / 59036026000 50-60/szt zł
- Zabezpieczenie prowadnic (4sztuki) 993012000
Plany na najbliższy czas to dokupić zabezpieczenia zaworów bo nie looknełem, że w zestawie z zaworami ich nie ma
W styczniu myślę zamówić 2tarcze hamulcowe na przód i tył, a w lutym łożyska oraz rozrząd iwisa. Dalej czas pokaże jak się ułoży .
Mam także 2 pytanka:
1. Dając części do serwisu jakiegoś, np korbę na przekucie, czy np zawory do wymiany wraz z frezowaniem gniazd etc, jakoś znakujecie swoje części by mieć pewność że serwis wam zamontuje wasze zakupione rzeczy a nie np jakieś stare inne lub coś ?
2. Jakie łożyska stosować na wałku rozrządu? Jedni mówią że łożyska z uszczelniaczami czyli tymi plastikowym obwódkami a drudzy, że lepiej nie? Jaka teoria jest poprawna bo można zgłupiec.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Nie 20:20, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 0:54, 08 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
1) jak wsadzasz nowe częsci to mysle ze potrzeby nie ma ;P tak czy siak widać ze nowe ale jak chcesz to mozesz kropki od spodu zaworów porobic czy cos. ja mam na tyle sprawdzone serwisy że nie boje sie o stan częsci po odbiorze
2) co do tego oczywiscie bez uszczelniaczy. uszczelnienie stosuje się w miejscu gdzie nie ma smarowania, i w zasadzie nie dostaje sie brud, wiec troche ochrona przed syfem z zewnatrz i zapobieganie wyciekania smaru ze srodka. przykład - koła. na wałku rozrządu masz ciagle smarowanie rozbryzgowe olejem. wiec bez sensu żeby łozysko pracowało w smarze które przy tych obrotach i tak szybko sie zuzyje. jak moze miec smarowanie ciagle świeżą oliwką z silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:20, 08 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze henio12323 uszczelnienia chronią przed brudem oraz wypływaniem smaru z jego środka i stosuje się je jako łożyska "zewnętrzne".
Łożyska z uszczelniaczami mają taki minus, że się bardziej grzeją przez te uszczelniacze w stosunku do łożysk bez nich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 17:57, 09 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Hehe, co do zaworów to widać właśnie że są nowe wsadzone, ale np korbę by mogli inną wsadzić i juz nie pozna się, a ja nie tyle co nie mam zaufania do serwisu tylko do tego że z serwisu oni oddają to do zewnętrznej firmy i czy jaj nie będzie .
Co do uszczeliaczy to dzięki za rozwianie wątpliwości bo juz nie wiedziałem- każdy co innego gadał .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 18:28, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatnio dokładnie sfotografowałem swoje stare zawory oraz nowe dla porównania.
Zdaje mi się, że te stare są w całkiem nie złym stanie. Co wy myślicie? Porównując je także zastanawiam się czy stare sprzedać czy zostawić w razie X (może przydadzą się)?
Wydechowe - po środku nowiutki (niedotarty, świeżo wyciągnięty z pudełka zawór), po zewnętrznych stronach stare:
Ssące - jak wyżej po środku nówka, po bokach stare:
Jeszcze porównanie po bokach. Na każdym zdjęciu nowy zawór jest po prawej stronie a stary z lewej:
Ogólny pogląd całości:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:06, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
hehe stare wygladaja jak nowe ja niestety po formacie straciłem fotki swoich ( moze jutro zrobie to bym wrzucił ) u mnie mozna było sie pokaleczyć krawędziami zaworów były dosłownie jak żylewki, doloty. bo wydechowe jeszcze z sezon by przelatały ale zeby nie rozbierac co chwile to zmieniłem komplet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:14, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
moje ssące były tak ostre ze mogłem się golić a twoje wyglądają na całkiem dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 5:34, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
najważniejsza jest krawędź nad przylgnią a z foty maja tyle jak nowe pasta dotrzec i jak nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|