|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 9:28, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Aby zmniejszyć zużycie paliwa warto jeszcze obniżyć poziom paliwa o 1-2 mm. Piszę o nowszych rocznikach, to samo tyczy się Bety RR.
Fourier, patent z zawinietym przewodem robiłem w kilku moto i nie zamulało ich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 10:09, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że u mnie jest zbyt mały silnik (125/150) i jeżdżę na torze MX.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:20, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mógłby mi ktoś pokrótce wytłumaczyć jak zmierzyć squish? W którym miejscu robić pomiar?(jak ktoś ma filmik lub instrukcje byłbym wdzięczny).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:00, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
na poprzedniej stronie masz link i wiele info jest tez w necie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 20:16, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Na forum były już takie tematy, poza tym youtube.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:46, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie radze aż tak drastycznie zmiejszac squishu i pomniejszać komory spalania, bo widze że chyba nikt tu nie wspomniał że taka operacja zwiększa stopien sprężania, co za tym idzie powoduje zwiększenie ryzyka wystąpienia spalania stukowego które jest złe Radze lać w takim wypadku pb98 bo przy wiekszych obrotach i temp może skutkować to nie miłym zjawiskiem:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 21:42, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie własnie wszyscy mają w betach rr 300 14' pozaginane te wężyki w góre, i to nie jeden a dwa, muszę to obczaić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:18, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
MatiEXC napisał: | Nie radze aż tak drastycznie zmiejszac squishu i pomniejszać komory spalania, bo widze że chyba nikt tu nie wspomniał że taka operacja zwiększa stopien sprężania, co za tym idzie powoduje zwiększenie ryzyka wystąpienia spalania stukowego które jest złe Radze lać w takim wypadku pb98 bo przy wiekszych obrotach i temp może skutkować to nie miłym zjawiskiem |
bylo o tym pisane...
nalezy wybrac material z komory spalania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 15:28, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko wspomniałem, bo już spotkalem sie z niejedną taką sytuacją u mnie w okolicy.
wybrać materiał... nie tylko przybrać sobie "na oko" tylko trzeba zaprojektować odpowiedni kształt i pojemność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:30, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
to zdjecie nie ma nic wspulnego ze squishem i to napewno nie on był przyczyna tego uszkodzenia. Najlepsza jest szpilka z pręta gwintowanego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 18:38, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W simsonie trzeba sobie jakoś radzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Wto 20:30, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mój GG to 250. Co będę robił? Standardowe oględziny po sezonie, wymiana tłoka stan korby.
Na czym najbardziej mi zależy? Moc jest wystarczająca, ale jeśli by się dół poprawił to bardzo chętnie. Spalanie też jest Ok. Najbardziej zależy mi na poprawie kultury pracy silnika przy niskich obrotach, przy zachowaniu obecnej wytrzymałości.
Poprzednio jak wymieniałem tłok, nie mierzyłem wartości x ani squish, dla "bezpieczeństwa" założyłem wszystkie uszczelki pod cyl. czyłi ok 0,95mm.
Teraz przy wymianie chce wszystko pomierzyć i ustawić według zaleceń.
Nie chcę za bardzo bawić się w planowanie głowicy i zwiększanie komory, gdyż w okolicy nie mam zaufanego zakładu, który by mógł to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 21:04, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kiełek napisał: | Mój GG to 250. Co będę robił? Standardowe oględziny po sezonie, wymiana tłoka stan korby.
Na czym najbardziej mi zależy? Moc jest wystarczająca, ale jeśli by się dół poprawił to bardzo chętnie. Spalanie też jest Ok. Najbardziej zależy mi na poprawie kultury pracy silnika przy niskich obrotach, przy zachowaniu obecnej wytrzymałości.
Poprzednio jak wymieniałem tłok, nie mierzyłem wartości x ani squish, dla "bezpieczeństwa" założyłem wszystkie uszczelki pod cyl. czyłi ok 0,95mm.
Teraz przy wymianie chce wszystko pomierzyć i ustawić według zaleceń.
Nie chcę za bardzo bawić się w planowanie głowicy i zwiększanie komory, gdyż w okolicy nie mam zaufanego zakładu, który by mógł to zrobić. |
No to polecałbym zrobić ten squish, dobrze zestroić gaźnik i może dołożyć masy zamachowej. Sporo ludzi je zakłada do GG. Żywotność przy tym nie spadnie. Jeśli chcesz to na PW mogę coś podpowiedzieć odnośnie głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 21:23, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | to zdjecie nie ma nic wspulnego ze squishem i to napewno nie on był przyczyna tego uszkodzenia. |
Czytaj ze zrozumieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:07, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
samo planowanie glowicy delikatnie tez pomoze
jak juz tak nie chcesz tego squisha do konca robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|