Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Six Days EXC 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 9:28, 07 Gru 2015    Temat postu:

Aby zmniejszyć zużycie paliwa warto jeszcze obniżyć poziom paliwa o 1-2 mm. Piszę o nowszych rocznikach, to samo tyczy się Bety RR.

Fourier, patent z zawinietym przewodem robiłem w kilku moto i nie zamulało ich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 10:09, 07 Gru 2015    Temat postu:

Możliwe, że u mnie jest zbyt mały silnik (125/150) i jeżdżę na torze MX.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:20, 07 Gru 2015    Temat postu:

Mógłby mi ktoś pokrótce wytłumaczyć jak zmierzyć squish? W którym miejscu robić pomiar?(jak ktoś ma filmik lub instrukcje byłbym wdzięczny).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:00, 07 Gru 2015    Temat postu:

na poprzedniej stronie masz link i wiele info jest tez w necie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 20:16, 07 Gru 2015    Temat postu:

Na forum były już takie tematy, poza tym youtube.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Pon 20:46, 07 Gru 2015    Temat postu:

Nie radze aż tak drastycznie zmiejszac squishu i pomniejszać komory spalania, bo widze że chyba nikt tu nie wspomniał że taka operacja zwiększa stopien sprężania, co za tym idzie powoduje zwiększenie ryzyka wystąpienia spalania stukowego które jest złe Wink Radze lać w takim wypadku pb98 bo przy wiekszych obrotach i temp może skutkować to nie miłym zjawiskiem:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 21:42, 07 Gru 2015    Temat postu:

U mnie własnie wszyscy mają w betach rr 300 14' pozaginane te wężyki w góre, i to nie jeden a dwa, muszę to obczaić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:18, 07 Gru 2015    Temat postu:

MatiEXC napisał:
Nie radze aż tak drastycznie zmiejszac squishu i pomniejszać komory spalania, bo widze że chyba nikt tu nie wspomniał że taka operacja zwiększa stopien sprężania, co za tym idzie powoduje zwiększenie ryzyka wystąpienia spalania stukowego które jest złe Wink Radze lać w takim wypadku pb98 bo przy wiekszych obrotach i temp może skutkować to nie miłym zjawiskiem


bylo o tym pisane...
nalezy wybrac material z komory spalania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Wto 15:28, 08 Gru 2015    Temat postu:

Tylko wspomniałem, bo już spotkalem sie z niejedną taką sytuacją u mnie w okolicy.
wybrać materiał... nie tylko przybrać sobie "na oko" tylko trzeba zaprojektować odpowiedni kształt i pojemność Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:30, 08 Gru 2015    Temat postu:

to zdjecie nie ma nic wspulnego ze squishem i to napewno nie on był przyczyna tego uszkodzenia. Najlepsza jest szpilka z pręta gwintowanego Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 18:38, 08 Gru 2015    Temat postu:

W simsonie trzeba sobie jakoś radzić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 20:30, 08 Gru 2015    Temat postu:

Mój GG to 250. Co będę robił? Standardowe oględziny po sezonie, wymiana tłoka stan korby.
Na czym najbardziej mi zależy? Moc jest wystarczająca, ale jeśli by się dół poprawił to bardzo chętnie. Spalanie też jest Ok. Najbardziej zależy mi na poprawie kultury pracy silnika przy niskich obrotach, przy zachowaniu obecnej wytrzymałości.

Poprzednio jak wymieniałem tłok, nie mierzyłem wartości x ani squish, dla "bezpieczeństwa" założyłem wszystkie uszczelki pod cyl. czyłi ok 0,95mm.
Teraz przy wymianie chce wszystko pomierzyć i ustawić według zaleceń.
Nie chcę za bardzo bawić się w planowanie głowicy i zwiększanie komory, gdyż w okolicy nie mam zaufanego zakładu, który by mógł to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 21:04, 08 Gru 2015    Temat postu:

Kiełek napisał:
Mój GG to 250. Co będę robił? Standardowe oględziny po sezonie, wymiana tłoka stan korby.
Na czym najbardziej mi zależy? Moc jest wystarczająca, ale jeśli by się dół poprawił to bardzo chętnie. Spalanie też jest Ok. Najbardziej zależy mi na poprawie kultury pracy silnika przy niskich obrotach, przy zachowaniu obecnej wytrzymałości.

Poprzednio jak wymieniałem tłok, nie mierzyłem wartości x ani squish, dla "bezpieczeństwa" założyłem wszystkie uszczelki pod cyl. czyłi ok 0,95mm.
Teraz przy wymianie chce wszystko pomierzyć i ustawić według zaleceń.
Nie chcę za bardzo bawić się w planowanie głowicy i zwiększanie komory, gdyż w okolicy nie mam zaufanego zakładu, który by mógł to zrobić.


No to polecałbym zrobić ten squish, dobrze zestroić gaźnik i może dołożyć masy zamachowej. Sporo ludzi je zakłada do GG. Żywotność przy tym nie spadnie. Jeśli chcesz to na PW mogę coś podpowiedzieć odnośnie głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Wto 21:23, 08 Gru 2015    Temat postu:

wójo napisał:
to zdjecie nie ma nic wspulnego ze squishem i to napewno nie on był przyczyna tego uszkodzenia.

Czytaj ze zrozumieniem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:07, 08 Gru 2015    Temat postu:

samo planowanie glowicy delikatnie tez pomoze
jak juz tak nie chcesz tego squisha do konca robic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin