|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:13, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
300 godz na tłoku zrobiłeś? hardcorowo przy takich modach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 21:49, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
NIE! 300 h od nowości, to już czwarty tłok .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:52, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Bez modów korba i łożyska spokojnie do 500godz dociągają. Ciekawe jak u ciebie to wypadnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:36, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
głowicę kupiłem nową z modelu 14 albo 15 (mniejsza z tym bo chyba są te same),
nie wiem czy kształt i wielkość komór spalań w exc to nie jest wynik homologacji i norm związanych z tym, zdaję sobie sprawę, że to "pic na wodę", ale motocykl te normy musi spełniać choćby przez 5 min; dlatego jednak na 90% uważam, że na żywotność to nie wpłynie a komora spalania sx-owa jest optymalna;
jakie dysze sugerujesz i jaką mieszankę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 18:20, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze pójdzie to 500 h osiągnę na koniec sezonu i mam nadzieję, że "korba" wytrzyma, będę kontrolował jej stan przy kolejnej zmianie tłoka.
Oleju leję w stosunku 1:35. Myślę, że korzystnie to wpłynie na żywotność, nie mam problemów z pluciem olejem z tłumika, czy nadmiarem nagaru na tłoku i zaworze, a wręcz przeciwnie.
Gaźnik musisz dostroić sam, jest za dużo zmiennych by na odległość pomóc. Tak jak napisałem wyżej, na SX-owej głowicy silnik zwykle lepiej pracuje na nieco bogatszej mieszance niż miało to miejsce przy głowicy EXC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:28, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki olej do mieszanki używasz? aż dziwne że nie rzyga olejem przy takiej proporcji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 20:29, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jeździłem na Motorex-ie, ale ostatnio na Castrolu. Teoria mówi, że większa ilość oleju to lepsze uszczelnienie pierścieni, a dzięki temu lepsze spalanie i mniej niespalonego paliwa w tłumiku. Druga sprawa, że olej zawiera detergenty które myją tłok, głowicę, zawór, itd. Podstawa to dobrze ustawiony gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:32, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki ty masz teren? Trialowo czy płasko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 20:53, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżdżę głównie próby enduro, super enduro i "extreme" w górach. Może 5% to łatwe dojazdówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 19:52, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No i moto gotowe do sezonu:
Z ciekawszych rzeczy doszło siedzenie X-Seat oraz "zębatki" Dirt Trick Ironman. Zobaczymy czy rzeczywiście są takie super. Przód powinien wytrzymać tyle co trzy oryginalne czyli całe życie jednego łańcucha:
Tłok po 80 h raczej niespokojnej jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:07, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
a osłony na ramę to gdzie ?
trochę za dużo tego nagaru na tłoku...może czas zmniejszyć dawkę oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 21:26, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
O osłony zaczepiałem butami więc poszły w odstawkę, a w rzeczywistości nagaru jest dużo mniej niż to na zdjęciu wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:05, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Grzegorz, sprawdzałeś czy Ironman jest lżejszy niż 6days'owy Supersprox Stealth ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 23:09, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Niestety nie ważyłem. Miałem porównać masy Ironman/Supersprox/Rental (aluminiowy), ale składałem wszystko w pośpiechu i braku możliwości zważenia.
Organoleptycznie porównując to masy są bardzo zbliżone w przypadku Ironman - Supersprox, Rental trochę lżejszy.
Edit:
Znalazłem takie porównanie (zainteresowani muszą już sobie sami przeliczyć):
Alum = 15 to 16oz for a 50T (at least the take offs from my bikes that I measured)
generic steel = 28 to 32oz (48 and 52T)
SuperSprox according to factory = 28oz (#T?) ($76 at Sprocket Center)
Renthal Twin Ring per factory = 26oz (#T?) ($90 at MC Superstore)
Ironman = 18oz for 48T per website ($100)
Sunstar Works Z = 25oz ($100)
Super Light 520 steel by Drive systems = 26oz (good buy at $43, Sprocket Center)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Wto 23:34, 17 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|