|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 17:02, 04 Lis 2013 Temat postu: Universal engine work stand |
|
|
Oto jakie ustrojstwo sobie ostatnio zrobiłem, powinno znacznie ułatwić pracę przy silniku. Może kogoś to zainteresuje i sobie swój uchwyt zrobi.
Gdy przyjdą mrozy i wsadzę tam silnik (tym razem Gas Gas) to zrobię nowe zdjęcia i je wrzucę.
Miłego oglądania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:23, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wygląda zacnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:25, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
niezłe wykonanie też siędo tego zabierałem ( jak pies do jeża ) bo nie wyszło. może jak się napatrze to coś wystrugam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:45, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
wow fachowo!
możesz na allegro sprzedawać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:30, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
miałem cś podobnego do silnika z lc4 fajna sprawa. teraz poluję na oryginalny stojak ktm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:10, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Na nagwintowane pręty zakładasz przednie i tylne mocowanie silnika dokręcając je nakrętkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 21:46, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Na nagwintowane pręty zakładasz przednie i tylne mocowanie silnika dokręcając je nakrętkami? |
Tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 23:52, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Szacun stojak pierwsza klasa na pewno ułatwi sprawę przy naprawach silnika.Będę musiał zmontować coś podobnego za rok muszę rozebrać mojego dzika chociażby do kontrolnych pomiarów jeszcze raz szacun pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grosso
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:47, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mam podobny stojak silnika Husaberg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 16:19, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak wcześniej pisałem dodaję zdjęcia z zamontowanym silnikiem.
Trochę się obawiałem o stabilność zestawu ale wszystko działa jak należy. Jedyne co mogę dodać to, że taki stojak to ekwiwalent 3-4 dodatkowych rąk .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:03, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
niexle teraz tylko wymyslec patent żeby wiekszosc silników pasowała ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Śro 15:27, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ale do tego uchwytu można założyć większość silników jednocylindrowych z moto typu cross/enduro/trial. Rzędowa czwórka czy silnik z BMW G 450X może nie wejdzie, ale RFS na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:17, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mógłby ktoś podać mniej więcej wymiary takiego stojaka na silnik RFS?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:42, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Absolutnie nie chce nikogo urazić bo stojak pierwsza klasa tylko się pytam po co coś takiego.
Nie dość że silnik wyjmujemy z ramy dość rzadko. Nie widzę problemu żeby magneto i sprzęgło zdjąć jak jeszcze silnik siedzi w motocyklu albo i jak leży na stole. Cylinder to absolutnie żaden problem. A do rozpołowienia i tak trzeba wyjąć z tego uchwytu. Bardziej przydatne są narzędzia typu, blokada kosza, zębatki głównej, blokada magneta itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 17:05, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
"Gościu" zmierz sobie odległość między przednim i tylnym mocowaniem silnika to będzie odległość między śrubami mocującymi silnik. Do tego wymiaru dodaj około 10 cm i to będzie odległość między "ramionami wewnętrznego U". Reszta to wypadkowa wymiarów materiałów jakie zastosujesz. Jeszcze jedna uwaga: tarczę regulacyjną lepiej założyć w miejscu gdzie tył silnika będzie montowany.
Bartku, ano po to taki stojak aby sobie życie ułatwić. Wystarczy, że raz na rok mi się przyda. Do rozpoławiania silnika nie trzeba wyjmować z uchwytu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|